نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1402 - 23:06
به استقبال از کنگره شهدای استان:
دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهدا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و دیگر همراهان با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهیدان حیدری، آران و کرمی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در این آیین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه گچساران و دیگر همراهان با خانواده شهیدان قدرت الله حیدری، علیرضا آران و سیف‌الله کرمی دیدار و از آن‌ها دلجويی کردند.

 سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این دیدارها ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: در حقیقت خانواده‌های معظم شهدا مایه خیروبرکت انقلاب اسلامی هستند درحالی‌که آرامش و امنیت امروز کشورمان مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.

وی افزود: امروز عزت ایران اسلامی وامدار خون‌های مطهر و فداکاری عزیزانی است که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، جانانه مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک میهنمان را به دشمن ندادند و این مایه افتخار همه ما است.

سرهنگ صالحی در ادامه بابیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت لازمه بقای انقلاب است، تصریح کرد: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان‌های حضرت امام (ره) بسیار ستودنی است.

وی در ادامه گفت: حقیقتاً تکريم از خانواده شهدا بر ما واجب و يک تکليف است زيرا ما هر چه داريم از ایثارگری‌های شهدای عزيز و همچنين صبوری و شکيبايی خانواده معزز آن‌ها است.

 گفتنی است؛ در پايان این دیدارها با اهداء لوح سپاس از این خانواده‌های معظم تجلیل به عمل آمد.

تصاویر تکمیلی: 
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها