نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. اسفند 1395 - 11:40
سرمربی نفت و گازگچساران گفت:بازی مقابل سپاهان یکی از حساس ترین مسابقات این فصل ما خواهد بود ،به امتیازات کامل این دیدار برای قهرمانی نیاز داریم بازیکنان اگر می خواهند قهرمان لیگ برتر شوند باید سپاهان را در خانه خودش شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهران کیخایی سرمربی هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت:بعد از دیدار سخت و نفسگیری که با هیئت هندبال مرودشت داشتیم، به خاطر خستگی و مصدومیت های جزئی بازیکنان چند روز به همه آنها استراحت دادیم تا مقداری ریکاوری جسمی و روحی شوند.

وی افزود:هفته قبل مقابل هیات هندبال مرودشت در نیمه اول به خاطر اینکه تعدادی از بازیکنان دو تیم از یک شهر بودند مقداری حساسیت بین بازیکنان به وجود آمده بود که همین عاملی شد که در نیمه اول با 7 امتیاز اختلاف از حریف عقب بیفتیم که البته نباید به راحتی از بازی بسیار خوب تیم مردوشت بگذریم.

سرمربی نفت و گازگچساران اظهارکرد:در نیمه دوم بازی  با صحبتهای که انجام دادیم بازیکنان به خود آمدند وخداراشکر با کمک تماشاچیان متعصب گچسارانی در ثانیه های پایانی توانستیم به دو امتیاز بازی دست پیدا کنیم .

وی ادامه داد:این هفته با تیم خوب سپاهان اصفهان بازی داریم ،تیم سپاهان را به خوبی آنالیز کرده ایم ،نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده و نکات لازم در خصوص این دیدار به بازیکنان گوشزد شده است .

کیخایی تصریح کرد :بازی مقابل سپاهان یکی از حساس ترین مسابقات این فصل ما خواهد بود ،به امتیازات کامل این دیدار برای قهرمانی نیاز داریم  بازیکنان اگر می خواهند قهرمان لیگ برتر شوند باید سپاهان را در خانه خودش شکست دهند.

وی گفت:به نظرم شکست دادن سپاهان اصفهان از عهده بازیکنان باتعصب نفت و گازگچساران بر خواهد آمد چون بازیکنان ما در چندین دیدار در این فصل خارج از گچساران بردهای شیرینی بدست آورده اند که امیدواریم مقابل نماینده اصفهان به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم و با دست پر به گچساران بازگردیم.

سرمربی نفت و گازگچساران درادامه به حمایت رسانه ها از هندبال نفت وگازگچساران اشاره کردوگفت :رسانه ها همپای تماشاگران به خوبی اخبار هندبال را پوشش دادند و در این فصل یک اقدام خوب را از رسانه ها شاهد بودیم که حتی بازی های خارج از خانه ما را لحظه به لحظه پوشش می دادند که جای تقدیر و تشکر دارد .

کیخایی بیان کرد :از روی همین گزارش های لحظه به لحظه می توان به قدرت تیم نفت وگازگچساران پی برد ،در بعضی از دیدارهایی که بیرون از خانه از نظر امتیازی از تیم ها عقب بودیم به خوبی توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم .

گفتنی است تیم هندبال نفت وگاز گچساران در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال روز چهارشنبه در اصفهان به مصاف سپاهان این شهر می رود

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها