نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1397 - 17:52
مشکلات مدیریتی در نفت ،نا داوری ها،حواشی ریز و درشت ، معضلات مالی و دیگر مشکلات در این فصل از رقابت های لیگ برتر یک لحظه هم هندبال نفت و گازگچساران را رها نکرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم لیگ برتری هندبال نفت و گاز گچساران تا بدین جای کار از رقابت ها، فصل پرتنش و ناآرامی را پشت سر گذاشته است و با تغییرات مدیریتی و نیز گرفتن چند بازیکن جدید؛هرگز نتوانست آن طور که شایسته است مسیر موفقیت را پیدا کند و به روزهای خوب سال های گذشته خود بازگردد.

این درحالی است که  یک عنوان قهرمانی درلیگ برترهندبال(فصل گذشته)و دو عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر،یک مقام چهارمی آسیا و یک مقام هفتمی جهان در کارنامه عملکرد تیم نفت و گازگچساران دیده می شود که همه این موفقیت ها در سه سال اخیر کسب شده است و متاسفانه کمبود اعتبارات ورزش نفت در این فصل از رقابت ها موجب شد این رشته پرطرفدار به جایگاه خوب خود در لیگ برتر بازنگردد.

هرچند مشکلات مدیریتی در نفت ،نا داوری ها،حواشی ریز و درشت ، معضلات مالی و دیگر مشکلات در این فصل از رقابت های لیگ برتر یک لحظه هم هندبال نفت و گازگچساران را رها نکرده است و این رشته محبوب و پرطرفدار درگچساران برای زنده شدن و تغییر مسیر نیازمند نگاه مدیریتی جدید و اندیشه های نو در بخش های مختلف است.

 هندبالی که این روزها بیش از هر چیز نیازمند این است که با تزریق منابع بودجه ای و رفع معضلات مالی از حاشیه ها فاصله بگیرد و با رسیدن به ثبات لازم ، به روزهای روشن نزدیک و نزدیک تر شود.

با این تفاسیر؛تيم هندبال نفت و گاز گچساران در فصل جاری بدليل كمبود اعتبارات مالی ورزش نفت با تكيه بر بازيكنان بومی به مصاف حريفان می روند و ورزشكاران بومی كه در سال های گذشته تاكنون توسط مربيان دلسوز این خطه شناسايی شده اند در اين فصل بار سنگين دفاع از افتخارات اين رشته های ورزشی را به دوش می كشند تا اين پيچ تاريخی مشكلات مالی باشگاه را با تبديل كردن به فرصتی براي ظهور نسل جديدی از ورزشكاران بومی به پايان برسانند.

این درحالی است که نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از دو نماینده کهگیلویه و بویراحمد با حضور بازیکنان جوان خود پا به این رقابت ها گذاشته است،این تیم از مجموع 12بازی تنها سه امتیاز را کسب کرده و همچنان به دنبال بهبود شرایط خود در جدول این رقابت ها است.

نقشه راه هندبال مشخص شده است

سعید پایاب ،سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت :اینکه امروز شاهد هستیم تیم قهرمان لیگ برتر در فصل گذشته، نمی تواند از عنوان قبلی خود دفاع کند چیزی از ارزش های این باشگاه و تیم هندبال نفت و گازگچساران کم نکرده است .

وی تصریح کرد:ریل گذاری هندبال از سال های قبل توسط پیشکسوتان این رشته خصوصا بزرگانی همچون "یعقوب شکوهی" که زحمات زیادی برای هندبال این شهر کشیده برنامه ریزی شد و با حمایت های امور ورزش نفت این تیم مسیر زیر گروه تا لیگ برتر را با تکیه بر همین بازیکنان بومی طی کرده است.

پایاب اظهارکرد: همانطور که همه مردم و مسئولان خوب می دانند شرایط مالی تیم های نفتی به گونه ای است که یک توفیق اجباری نصیب ما شده تا استعدادهایی را شناسایی کنیم که سال های بعد همچون نسل قبل هندبال این شهر بتوانیم کاملا با تکیه بر توان بومی در عرصه های ملی و بین المللی مدافع نام گچساران باشیم .

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران درادامه افزود: در شرایط فعلی انتقادات بسیاری به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان می شود که برخی از آنها قابل قبول است اما برای کسانی که خودشون در میدان کار هستند کاملا مشهود که مسئولان امور ورزش و مدیرمنابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران برای تیم های قهرمانی تلاش خود را کردند اما شرایط بودجه ای اجازه حرکت بیشتر را از ما گرفته است.

پایاب تاکید کرد: در چند جلسه ای که با مدیرمنابع انسانی داشتیم ایشان تاکید کردند در شرایط فعلی ما نیاز به کسب عنوان و سکو نداریم و زمان پرورش نسل جدیدی از هندبالیست های بومی رسیده که همین امر موجب شده در همان مسیر ریل گذاری شده قبلی شرایط را برای حضور جوانان بومی بیشتری آماده کنیم.

وی تاکید کرد: در صورتی که بودجه بیشتری داشتیم قطعا می توانستیم تیم بهتری را راهی مسابقات کنیم اما در شرایط فعلی ما تنها نتیجه را واگذار کردیم اما این نسل جدید و جوان کمک بزرگی به آینده هندبال استان و کشور خواهند کرد که از این نظر بسیار خرسند هستیم.

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: هندبال در شهر گچساران از قدمت بالایی هم در بخش بانوان و هم آقایان برخوردار است افزود: اگر روزی گچساران را تنها با واترپلو در کشور می شناختند امروز هندبال این شهر و باشگاه نفت جهانی شده که این حاصل تلاش بسیاری از بزرگان این رشته و اهالی ورزش و مدیران پیشین و فعلی ورزش نفت است.

پایاب درادامه تصریح کرد:از تلاش های سرپرست و کارکنان پرتلاش امور ورزش ، مدیرمنابع انسانی و همه کسانی که در فصل پر فراز و نشیب هندبال نفت به کمک این تیم آمدند و با همین بودجه محدود نیز این تیم را در لیگ برتر حفظ کردند تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: امیدوارم نسل جدید هندبال 97 همچون تیم هندبال دختران که حاصل سال ها اعتماد به جوانان بومی است بتوانند در سال های آینده نشان افتخار را بر گردن ورزش نفت بیاندازند.

نتایج کامل دیدارهای نفت و گازگچساران در سی و یکمین دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال:

هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال(نفت وگاز گچساران ۲۵ - فرازبام خائیز دهدشت ۲۸)

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال (هیات نجف آباد اصفهان ۲۷ - نفت وگاز گچساران ۲۰)

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال (فولاد مبارکه سپاهان ۲۵ - نفت وگاز گچساران ۲۴)

هفته دهم لیگ برتر هندبال (زاگرس اسلام آباد ۲۹ - نفت و گاز گچساران ۲۵)
 هفته نهم لیگ برتر هندبال(استراحت) 

هفته هشتم لیگ برتر هندبال (ذوب آهن اصفهان ۱۹ - ۱۸ نفت و گاز گچساران)

هفته هفتم لیگ برتر هندبال (نفت و گاز گچساران  19 - نیروی زمینی کازرون 25)

هفته ششم لیگ برتر هندبال (سربداران سبزوار ۲۳ -نفت و گاز گچساران ۲۳)

هفته پنجم لبگ برتر هندبال (نفت وگاز گچساران ۳۲ - صنعت مس کرمان ۳۵)

 هفته چهارم لیگ برتر هندبال (فراز بام‌خائیز دهدشت ۳۲- نفت و گاز گچساران ۲۸)

 هفته سوم لیگ برتر هندبال (نفت و گاز گچساران ۲۷ – هیات نجف آباد ۲۶)

هفته دوم لیگ برتر هندبال ( فولاد مبارکه سپاهان ٢٤ نفت‌و‌گاز گچساران 18)

هفته اول لیگ برترهندبال(نفت و گاز گچساران٢٠ - زاگرس اسلام آباد ٢٥)

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها