نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. مهر 1397 - 10:03
سرمربی هندبال نفت و گازگچساران گفت:بودجه تیم هندبال نفت و گاز گچساران ۶۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته درحالی که ما تمام بازیکنان ملی پوش خود را از دست داده ایم و میانگین سنی تیم بیشتر از ۲۱ سال نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهدی آزاد منجیری،سرمربی هندبال نفت و گازگچساران در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص وضعیت تیمش،گفت:ما امسال همه بازیکنان خوب خودمان را از دست داده ایم و صنعت نفت با توجه به شرایط سیاستگذاری جدید خود حضور تیم ها در لیگ های ورزشی را یا کم کرده یا بودجه تیمداری را کاهش داده است.

وی افزود:به دنبال همین سیاست گذاری هم بودجه تیم هندبال نفت و گاز گچساران ۶۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است درحالی که ما تمام بازیکنان ملی پوش خود را از دست داده ایم و نفتی ها امسال با بازیکنان بومی و چند بازیکن غیر بومی در لیگ حاضر خواهد بود.

سرمربی نفت و گازگچساران اظهارکرد:این بازیکنان سابقه لیگ برتری ندارند البته ملی پوش داریم اما ملی پوشان ما عضو تیم های نوجوانان و جوانان هستند،بودجه که نباشد نمی توانیم بازیکنان را با قیمت پایین به استخدام در بیاوریم.

 آزاد منجیری تصریح کرد:بازیکنان خوب ما جذب تیم های دهدشت، اصفهان و کازرون شده اندو مطمئنا این مسئله به ضرر ما در لیگ برتر امسال تمام خواهد شد.

وی گفت:در اولین بازی لیگ برتر امسال هم به تیم زاگرس اسلام آباد باختیم چون تیم مقابل بازیکنان بهتری نسبت به ما  داشت، آنها چند ملی پوش هم داشتند و تجربه آنها به برد تیمشان کمک می کرددرحالی که تیم ما جوان است و میانگین سنی مان بیشتر از ۲۱ سال نیست.

آزاد منجیری درادامه افزود:به هر حال سیاست باشگاه ما این است که در لیگ برتر بمانیم تا بتوانیم سهمیه مان را حفظ کنیم تا سال بعد ببینیم در صورتی که بخواهند باز هم قهرمان شویم سرمایه گذاری را بیشتری کرده و دوباره تیم را تا قهرمانی در لیگ پیش ببریم.

سرمربی نفت و گازگچساران درادامه درخصوص تسویه حساب باشگاه نفت بابازیکنان اظهارکرد:متاسفانه باشگاه نه تنها به بازیکنان سال قبل بلکه به بازیکنان دو سال قبل هم بدهکار هستندوتقریبا از قرارداد سال ۹۵ نزدیک به  ۵۰ درصد و از قرار سال ۹۶ نیز به ۴۰ درصد از پرداختی های تیم ما باقیمانده است، بازیکنان شکایت هم کرده اند که در حال گذراندن پروسه قانونی این مسئله هستیم. 

وی تصریح کرد: متاسفانه در این مسائل فدراسیون هندبال وارد نمی شودو متاسفانه فدراسیون هندبال مانند فوتبال نیست که در مسائل قراردادها و مشکلات حقوقی ورزشکاران وارد شود و این مسئله را با جدیت دنبال کند ؛ مثلا باشگاه را جریمه می کرد تا دیگر این اتفاقات پیش نیاید و باشگاه ها در پرداخت به موقع حق الزحمه ها زمان را نکشند.

سرمربی هندبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: تیم ما مسابقات باشگاه های آسیا هم نرفت چرا که هزینه های آن زیاد می شد،البته به غیر از تیم ما تیم بانوان هم راهی این رقابت ها نشده است و شرکت نفت اولین وزارت خانه ای است که به دلیل نوسانات مالی هزینه های تیم های ورزشی اش را کم کرده است. 

این درحالی است که هفته دوم ليگ برتر هندبال 4دیدار برگزار شدکه دراصفهان تيم سپاهان توانست نفت وگاز گچساران را با نتيجه ٢٤ بر ١٨ شكست دهد.نيروي زميني كازرون توانست مقابل سربداران سبزوار با نتيجه ٢٨ بر ٢٤ به پيروزی برسد.

زاگرس اسلام آباد نیز با نتیجه 24 بر23 هیات نجف آباد را شکست داد وتیم مس کرمان با نتیجه 23 بر22 ذوب آهن اصفهان را شکست داد.ديدار بین دو تیم فرازبام دهدشت و اراک به علت عدم حضور تیم اراک در سالن برگزار نشد.

در دوره قبل رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم نفت و گاز گچساران قهرمان شده بودو تیم شهرداری کازرون دوم شده بود که هم اکنون تیم نیروی زمینی کازرون جایگزین این تیم شده است وتیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در رده سوم قرار گرفته بود.

تیم‌های نفت و گاز گچساران، هپکو اراک، پتروشیمی مارون، نیروی زمینی کازرون، سربداران سبزوار، صنعت مس کرمان، فراز بام خاییز دهدشت، هیات نجف آباد، فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس اسلام آباد در لیگ برتر هندبال این فصل از رقابت ها حضور دارند.

 انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها