نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آذر 1402 - 7:54
کمیته استیناف فدراسیون هندبال اعتراض باشگاه سپاهان نوین در خصوص رأی صادره مسابقه نفت و گاز گچساران با این تیم از هفته نخست لیگ برتر هندبال را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز هفته ششم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال کشور با برگزاری پنج دیدار آغاز می‌شود که تیم نفت و گاز گچساران در یک دیدار حساس میهمان پیکان خراسان خواهد بود.

 نفتی‌های گچساران هفته گذشته دست‌به‌کار بزرگی زدند و مقابل فولاد سپاهان اصفهان به نتیجه تساوی رسیدند و در حالی مقابل پیکان خراسان صف‌آرایی می‌کنند که پیکان با 2 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایستاده است

قضاوت این دیدار را محسن سازی و جلال طحانیان بر عهده‌دارند و مصطفی باباملکی به‌عنوان نماینده فدراسیون و بهنام جمشیدی به‌عنوان ناظر فنی در این دیدار انجام‌وظیفه می‌کنند.

امروز نفت و گاز گچساران که با 3 امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد میهمان پیکان خراسانی است که با یک‌بردو چهار شکست و 2 امتیاز در رده هشتم لیگ قرار دارد. نفت و گاز گچساران در این دیدار تلاش می‌کند با پیروزی جایگاه خود را تغییر دهد و پیکان نیز با توجه به امتیاز میزبانی قطعاً برای کسب پیروزی به میدان خواهد آمد که همین امربر جذابیت این دیدار می‌افزاید.

گچسارانی‌ها نخستین بازی خود در لیگ برتر را مقابل فراز بام خائیز دهدشت با پیروزی پشت سر گذاشتند، اگرچه بازی این تیم در هفته اول لیگ برتر به دلیل عدم حضور سپاهان نوین اصفهان برگزار نشده بود. حال این بازی تعیین تکلیف شده و رأی کمیته تجدیدنظر در خصوص دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و سپاهان نوین اعلام‌شده است.

کمیته استیناف فدراسیون هندبال اعتراض باشگاه سپاهان نوین در خصوص رأی صادره مسابقه نفت و گاز گچساران با این تیم از هفته نخست لیگ برتر هندبال را رد کرده و اعلام کرده که با عنایت به محتویات پرونده و مستندات ارائه‌شده با توجه به اینکه تیم سپاهان نوین اصفهان بدون دلیل و معاذیر قانونی در روز تعیین‌شده جهت مسابقه حاضر نشده و در این مرحله رسیدگی هم ایراد و یا اعتراض موجهی که موجبات نقض رأی کمیته انضباطی شود، معمول نداشته است، لذا ضمن رد اعتراض مستندا به مواد 93 و 96 آئین‌نامه انضباطی، حکم صادره در خصوص ثبت نتیجه ده بر صفر به نفع باشگاه نفت و گاز گچساران قطعی است

اگرچه در صورت اعمال این رأی دو امتیاز دیگر به جمع امتیازات نفتی‌های گچساران در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال نیز اضافه خواهد شد.

گفتنی است دیدار فراز بام خائیز دهدشت دیگر تیم هم استانی با آلومینیوم اراک با توافق دو تیم و با موافقت فدراسیون هندبال به زمان دیگری موکول شده است

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها