نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. ارديبهشت 1402 - 19:19
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر هندبال، مقابل پیکان خراسان رضوی به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با انجام پنج بازی به پایان رسید که دریکی از این دیدارها تیم نفت و گاز گچساران مقابل پیکان خراسان رضوی به برتری دست‌یافت.

تیم نفت و گاز گچساران در یک دیدار نزدیک با تساوی در عدد 10 نیمه نخست بازی را به پایان رسانده بود که در پایان توانست با نتیجه 27 بر 24 تیم میزبان را شکست دهد.

اگرچه حمید ربانی، سرمربی تیم نفت و گاز گچساران نیز با تمجید از بازی شاگردانش در این دیدار گفته بود که ما دربازی‌های نیم‌فصل دوم خیلی خوب بودیم و بنده قدرت تیم خود را به زلزله ده ریشتری تعبیر می‌کنم.

فولاد مبارکه سپاهان با 31 امتیاز  از 17 بازی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز با یک بازی کمتر و 29 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده، مس با 23 امتیاز سوم جدول است و گیتی پسند نیز با 21 امتیاز رده چهارم قرار دارد.

همچنین زغال‌سنگ طبس با 16، نفت و گاز گچساران با 14، زاگرس اسلام‌آباد با 10 و پیکان خراسان رضوی  با 6 امتیاز جایگاه‌های ششم تا نهم را از آن خود کردند و در انتهای جدول رده‌بندی نیز پرواز هوانیروز اصفهان و رعد پدافند البرز به ترتیب با 6 و 4 قرار دارند.

نفتی‌ها با کسب این پیروزی 14 امتیازی شدند در رده هفتم جدول این رقابت‌ها باقی ماندند.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر هندبال، مقابل صنعت مس کرمان نیز با نتیجه 25 بر 21 به برتری رسیده بودند.

بر این اساس هفته نوزدهم لیگ برترهندبال مردان کشور پنجشنبه 14 اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد که  تیم نفت و گاز گچساران در مجموعه ورزشی پدخندق میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها