نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. فروردين 1394 - 0:12
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فعالیت‌های ادارات حوزه مديريت خدمات این شرکت در یکسال اخیر را تشریح کرد.

یوسف باقری مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به مشروح فعالیت‌های خدماتی این شرکت در یکسال اخیر گفت:پروژه رفاهي مجتمع بي‌بي‌حكيمه «1» از جمله طرحهاي مهمي است كه عمليات اجرايي آن به پايان رسيده و بهره‌برداري از آن آغاز شده است.

 

وی افزود: در مناطق اقماری فعالیت‌های برای افزایش نشاط کارکنان انجام شده است که می‌توان به احداث زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال، بیلیارد و بهسازی کامل خوابگاه در بی‌بی‌حکیمه 1 و نرگسی و زیباسازی محیط این دو کمپ اشاره کرد.

 

 باقری از اعزام کارکنان و خانواده هایشان به مشهد مقدس و مجتمع محمود آباد را با هماهنگی با ستاد مناطق نفتخیز جنوب از دیگر اقدامات بخش فرهنگی برشمردوتصریح کرد: نگاه درون سازمانی ایجاب می‌کند به نيازمندي‌هاي خانواده‌ها نظير خانه فیلم ،مسابقه کتابخوانی فرزندان و خانواده‌ها و جشن‌ها و مراسم  مناسبتی که امور فرهنگی و هنري برگزار می‌کند و نشاط کارکنان و خانواده‌ها را به همراه دارد ، بيشتر توجه شود.

 

 مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود :مرمت و بازسازی 2 هزار 500 منزل سازمانی این شرکت در حال حاضر در قالب پروژه‌های مختلف توسط پیمانکاران در حال اجراست.  

 

وی به محدوده فعاليت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان مجاور اشاره كرد و اظهار کرد: اين موضوع سبب شده است كه انتظارات مردمی و سازمان‌ها  از شركت ، در حد بالايي باشد و ضروری است با هر چهار استان تعامل داشته باشیم که همه این مسائل بر عهده مجموعه مديريت خدمات است.

 

باقری با بیان اینکه دو گروه از همكاران ما به صورت هفتگي و طرح اقماری در نرگسی و بی‌بی‌حکیمه مشغول به کارهستند،تصریح کرد:با توجه به شرایط اقلیمی اين دو واحد ، تلاش می‌کنیم بهترین خدمات رفاهی را در اختیاركاركنان اين واحد ها  قرار دهیم بر همین اساس 9 رستوران و مهمانسرا در خارج از شرکت در چهار استان قرار گرفته است تا موجبات رضایت مندی بیشتر کارکنان را فراهم کند.

 

احداث مجتمع فرهنگی شهید اکبری در باشگاه کارگری نفت

 

 باقري با بيان اينكه مدیریت خدمات متشکل از اداره‌های ترابری و حمل و نقل، مهندسی و بهسازی اماکن، مدیریت فرودگاهی و اداری اجتماعی است،گفت:6 پروژه در زمینه منازل سازمانی طی یک سال اخیر در دستور کار مدیریت خدمات قرار گرفته بود که تاکنون دو پروژه آن به پایان و طرح‌های دیگر آن نظیر بهسازی و تجهیز 90 باب مسکن نیز در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری نیز به بهرهبرداری خواهد رسید.

 

این مسئول احداث مجتمع امور فرهنگی جانباز شهید اکبری درباشگاه کارگری نفت گچساران را یکی دیگر از پروژه‌های موفق این واحد برشمرد و افزود: تعامل خوب این مجموعه با دیگر سازمان‌ها در بخش خدمات شهری نیز بسیار موثر بوده که از آن جمله می‌توان به احداث یادمان سه شهید گمنام در پارک نفت دوگنبدان اشاره کرد.

 

وی با اشاره به 80 نیروی اقماری اداره خدمات این شرکت، اظهار کرد: آماده‌سازی چهار مرکز عملیاتی مجهز به دستگاه آمبولانس و نیروهای کارآمد جهت خدمات‌رسانی به نیروهای خدمات از دیگر فعالیت‌های خوب این اداره است که موجب رضایتمندی کارکنان شده است.

 

باقری تاکید کرد: در بخش ترابری با توجه به وجود جاده‌های کم‌عرض و خطرناک با قدمتی 60 ساله که منتهی به مناطق عملیاتی نفت بوده، با استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات موجود در شرکت نیز تعریض و آسفالت در برخی محورها انجام شده که نتیجه آن نیز کاهش غیر قابل انکار حوادث و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از جمله صرفه‌جویی 9 میلیارد ریالی در جاده سقلاطون بوده است

 

نصب سیستم RFID به منظور نظارت بر خودروها و کاهش هدر رفت سوخت

 

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت :بهسازی محیط و فضای سبز با توجه به تاثيرات آن در كاهش آلودگيهاي هوا بسيار مورد تاکید است كه در همين راستا اصلاح چمن منازل ، پارک ها و ادارات در وسعت 37 هكتار ، طراحی و ساخت غلطک آبی جهت زمین‌های چمن، که به میزان 40 میلیون ریال صرفه‌جویی را به همراه داشت.

 

این مسئول تصریح کرد:ایجاد خزانه گل در تاسیسات جهت دسترسی سریع و سازگاری شرایط محیطی، مکانیزه کردن تمام سیستم‌های جمع‌آوری زباله و ساخت خودروی مکنده پسماند تمام اتوماتیک از دیگر اقدامات مهم بخش خدمات بوده است.

 

باقری اظهار کرد: اداره ترابری این شرکت موفق شد با نصب سیستم RFID به منظور نظارت بر خودروها و کاهش هدر رفت سوخت به میزان حدود 150 هزار ليتر در مصرف سوخت خودروها صرفه‌جویی کند.

 

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: با نصب این سیستم برای هر خودرو یک تراشه (RFID) که به راحتی به عنوان جا کلیدی هم می‌توان از آن استفاده کرد، اختصاص داده شده که مشخصات خودرو در آن برنامه‌‌ریزی شده است .

 

وی تاکید کرد: اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با داشتن بیش از 700 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و چهار جایگاه اختصاص سوخت در مناطق عملیاتی گچساران، گوره، بی‌بی‌حکیمه 1 و 2  نقش مهمي در پشتیبانی از عملیات تولید و جابه‌جایی کارکنان بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

مهندس باقری جز قویترین مدیران شرکتی هستند
احسنت به مهندس باقری خسته نباشید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها