نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1396 - 8:24
اظهارات عضو هیأت رئیسه مجلس نهم از پشت پرده دولت یازدهم /
اعتماد مردم به دولت یازدهم سلب شده است/باید تلاش کرد که انقلاب به مسیر خود برگردد
عضو هیأت رئیسه مجلس نهم گفت:مردم باید بدانند چرا در این کشور ۱۰۸ نفر مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد تومان وام گرفته‌اند و باز نگردانندامروز مسیر عوض شده چرا که معتقد هستیم این دولت در مسیر امام حرکت نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شاهین محمدصادقی عضو هیأت رئیسه مجلس نهم در جمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی  در مسجد صاحب‌الزمان( عج) گچساران گفت: گچساران قلب نفت ایران است و نقش ویژه‌ای در اقتصاد کشور داردو امروز باید گفت نه تنها در گچساران بلکه در جنوب نسبت به نقشی که این حوزه در اقتصاد کشور دارد توجه ویژه‌ای صورت نگرفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما متکی بر باورهای مردم است وامروز آن چیزی را که از اقتصاد برای ما واجب‌تر است اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است و این در حالی است که مردم ما آن باوری را  که داشتند دیگر ندارند و باید مسوولان پاسخ دهند چرا اعتماد مردم سلب شده است.

محمدصادقی با اشاره به راهپیمایی پرشکوه مردم در بیست و دو بهمن سال گذشته در تهران افزود: پوسترهایی را مشاهده کردم که بر روی آن نوشته بودند مسوولان ذوق زده نشوند ما به عشق رهبرمان آمده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی تصریح کرد: آیا این مناظرات در شان ملت ایران بود و این سوال پیش می‌آید مگر چه اتفاقی افتاده که رئیس جمهور و معاونش به دیگران پرخاش می‌کنند اینها باید پاسخ دهند چرا اعتماد مردم سلب شده است.

محمدصادقی بیان کرد : ما از امام آموخته‌ایم انقلاب اسلامی به  چه معنا است و به وسیله رهبری آن را ادامه داده‌ایم.مردم ما انقلاب را به عنوان انقلاب اسلامی می‌شناسند که مسوولانش باید به عنوان خادم مردم باشند و در مقابل مردم سر تعظیم خم کنند.

این فعال سیاسی بیان  کرد: مردم ما یاد گرفته‌اند که اگر خدای ناکرده روزی بیاید که بین مردم و صاحب منصبانشان فاصله باشد آن روز باید برای انقلاب نگران بود و بر این اساس است که امروز همه با هم  مصمم هستیم این فرمان را از دست این عده بگیریم.امروز مسیر عوض شده چرا که  معتقد هستیم  این دولت در مسیر امام حرکت نمی‌کند.

وی افزود: مردم باید بدانند چرا در این کشور ۱۰۸ نفر مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد تومان وام گرفته‌اند و باز نگردانند و اینها را باید به مردم گفت،در این کشور ۲۳ میلیون روستایی وجود دارد که توانسته‌اند ۸ هزار میلیارد تومان وام بگیرند آن وقت یک نفر پیدا می‌شود که ۸هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام گرفته است و این سوال برای ما پیش می‌آید آیا این پیام خون شهداء و امام راحل‌مان است.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه من نمی‌گویم فقط دولت مقصر است اما ایراد بر این است چرا رئیس جمهور وقتی به او می‌گویند نزدیکترین فرد به شما این چنین عملی انجام داده است آن چنان رگ گردنش بیرون می‌زند و دستش می‌لرزد و می‌گوید چیزی نیست وام گرفته است.

محمدصادقی اظهار کرد: چگونه در کشوری که وام ازدواج جوانان را این گونه می‌دهید که جوانان کلافه می‌شوند و بعد در مقابل یک نفر می‌آید ۳۰۰ میلیارد تومان وام با بهره صفر درصد آن هم با لابی برادر رئیس جمهور می‌گیرد. برای ما فرقی ندارد حسن روحانی باشد و یا حجت‌الاسلام رئیسی ،ما با اسلام و انقلاب عهد بسته‌ایم و انقلابی یعنی کسی که سرش در مقابل مردم پایین است و آیا امروز این گونه است.

وی ادامه داد: مشاهده کرده‌ایم رئیس جمهور ما برای ۱۱ نفر کشته به مردم فرانسه پیام تسلیت فرستاد اما در آذربایجان خودمان بیش از ۴۰ نفر در سیل کشته می‌شود اما وزیر این دولت ۴۸ ساعت بعد از آن به آذربایجان سفر می‌کند. وقتی که خوزستان برق و آب نداشت رئیس جمهور ما در کیش به سر می‌برد  و ما نیز می‌گوییم قرار نیست اگر رئیس جمهور به خوزستان رفت مشکلات یک جا حل بشود اما آیا برای هم دردی هم نمی‌شود به خوزستان سفر کرد.

این فعال سیاسی بیان کرد: مشاهده کرده‌ایم که جهانگیری معاون رئیس جمهور در مناظره می‌گوید وقتی آن زن سیلی خورد مانند این بود که به من سیلی زده‌اند و امروز ما از جهانگیری سوال می‌کنیم آقای جهانگیری وقتی بانوی کشور ما را در فرودگاه تفلیس لخت و برهنه کردند و یا وقتی در فرودگاه جده به دو نوجوان ما تجاوز کردند چه احساسی داشتید.

محمدصادقی خاطرنشان کرد: این نگاه با انقلاب نمی‌خواند و هم‌خوانی ندارد چرا که امروز زندگی خواهران و مادران شهدا به سختی می‌گذرد در حالی که شما آن شب برای دختر آن قاچاقچی دل می‌سوزانید و می‌گویید بی‌چاره ،در کشور ما ۲۵ میلیارد تومان کالای قاچاق وارد می‌‌شود  و باید گفت امکان ندارد چنین کالایی وارد شود مگر این که کله گنده‌ها دستشان در آن باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم ادامه داد: هنوز فراموش نکرده‌‌ام وقتی رئیس دانشگاه همین استان بودم آقای فرهادی وزیر علوم فعلی عنوان کرد رتبه علمی ما ۱۱۳ بود و این در حالی است که در دولت احمدی نژاد ما به رتبه ۱۵ رسیدیم  و روحانی رتبه ۱۵ را از دولت قبل تحویل گرفت.

وی گفت: می‌گویند این دولت ما به شادابی جوان‌ها توجه می‌کنیم که اگر این چنین است از خود آنها سوال می‌کنیم آیا واقعا میزان فرار مغزها در دوره دولت روحانی کم شده است و آیا شرایط بهتری فراهم شده است که با کمال تاسف باید بگویم میزان رفتن جوان‌هایمان در این دولت بیشتر شده است.

محمدصادقی تاکید کرد: امروز ما بر اساس آمار صحبت می‌کنیم و نه کلی گویی و بر این اساس است که وقتی می‌گویند ما در گندم به خودکفایی رسیدیم به آنها می‌گوییم مگر شما در سال گذشته ۲ هزار تن گندم وارد نکرده‌اید پس چرا می‌گویید ما به خودکفایی رسیده‌ایم.امروز باید گفت اگر با همین روند دولت فعلی بخواهیم ادامه دهیم در آینده باید هزینه‌های سنگینی را بپردازیم.

این فعال سیاسی عنوان کرد: آیا این ظلم نیست پیرزنی ۴۵ هزار تومان بگیرد و یک نفر دیگر حقوق نجومی ۴۵۰ میلیون تومانی دریافت کند و بعد هم بگوید این ذخیره انقلاب است. ما می‌خواهیم تلاش کنیم که انقلاب به مسیر خود برگردد چرا که این رفتار با امام همخوانی ندارد .

محمدصادقی با بیان اینکه شما مردم در مناظرات پوزخندهای رئیس جمهور و معاونش را مشاهده کردید، ابراز کرد: مردم مشاهده کردند که چگونه به نیروهای مسلح ما توهین کردند.شما مشاهده کردید این روزها تمام امکانات دولتی تا خبرگزاری رسمی دولت را برای انتخابات به کار گرفته‌اند اما ما با دست خالی و همت شما می‌توانیم.

محمدصادقی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها پس از مناظرات گفتند چرا آقای رئیسی چیزی نگفت در حالی که می‌دانیم ایشان می‌توانست بگوید اما حیا کرد وچزی نگفت که جهانگیری را من خلع کرده‌ام .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها