نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. دى 1396 - 19:33
راهپیمایی باشکوه ضد فتنه دربام نفت ایران/
خروش انقلابی مردم گچساران علیه آشوبگران و اغتشاشگران+تصاویر
مردم انقلابی گچساران در چهاردهم دی ماه با راهپیمایی از میدان بسیج تا میدان امام(ره) ، بار دیگر حمایت خود از اسلام و انقلاب اسلامی و همچنین انزجاز خود از اغتشاشگران و آشوب طلبان روزهای اخیر کشور را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در گچساران برگزار شد و گچسارانی ها با ندای سراسر به آشوبگران و فتنه گران نه گفتند و حرکت اخیر دشمنان اسلام را محکوم کردند.

مردم بصیر و ولایی دیار بام نفت ایران بار دیگر با حضور آگاهانه ، باشکوه و منسجم در راهپیمایی ضد فتنه باردیگراعلام برائت از اغتشاشگران ،مزدوران داخلی ودشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتندو همچون گذشته با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تاثیری بر عزم آنها در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

گچسارانی ها با سرکوب کردن فتنه‌های فتنه‌گران و اغتشاشات اخیر با حضور در راهپیمایی به فتنه گران نشان دادند که سرباز ولایت هستند و از فتنه گران بیرازی جستند و کوچکترین اقدام علیه امنیت ملی کشور،نظام و انقلاب شان را تاب نمی آورند.

مردم ولایتمدارگچساران در مسیر راهپیمایی بار سردادن شعارهایی همچون "ما انقلابی هستیم- پشت سر ولایت هستیم"، "ملت ما بیدار است-از فتنه‌گر بیزار است"، فتنه‌گران رسوایند-نوکر آمریکایند"، "ما همه با هم هستیم-یار ولایت هستیم"،"مرگ بر فتنه‌گران خائن"، "منافق منافق این آخرین پیام است-ملت انقلابی آماده قیام است"،" مرگ بر آمریکا" ، مرگ بر اسرائیل" و مرگ برآل سعودخائن" اقدامات اغتشاشگران علیه امنیت کشور را محکوم کردند.

مردم انقلابی گچساران در این راهپیمایی شعارهای دیگری در محکومیت تحرکات مخرب علیه امنیت ملی نیزسردادند و در پایان راهپیمایی در قطعنامه ای با نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب تجدید بیعت کرده و با آشوبگران واغتشاشگران اتمام حجت کردند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها