نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1396 - 12:39
کارفوری تاجگردون برای کمک به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه/
منت نگذاريد بر دوش مردم /همه ما جايمان گرم است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نوشت: مردم زلزله زده عزيز دعا می كنند باران و برف نيايد تا سردشان نشود و همه ما جايمان گرم است ،بايد كار فوري براي اين مردم انجام بديم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درمطلبی نوشت:يك هفته بعد از زلزله كرمانشاه با جمعي از همكاران كميسيون بي سروصدا به مناطق زلزله رفتيم. در بين راه تا برگشت فهميدم بايد كار فوري براي اين مردم و دولت انجام بديم. اين طرح را در فرودگاه نوشتم.

دو روز بعد در قالب طرح دو فوريتي در صحن مطرح و راي آورد و مجدد به صحن داديم. موضوع خيلي روشن بود از مجوزات صندوق توسعه صد ميليون دلار برداريم و هر ايراني از محل يارانه چهار ماه آخرش چهارهزار و پانصدتومان كم شود وكار فوري مردم و توليد و زندگيشون حل بشه.

در صحن بعضي ها حرفهايي زدن كه منت نگذاريد بر دوش مردم و از اين نوع حرفها و حاضر شدند منت اينايي كه اون روزها شعار دادندو مشكل را حل نكردند تحمل كنند و ياري يكجاي مردم و دولت را گير دادند و نخواستند و نتيجش اين شد.

مردم زلزله زده عزيز دعا مي كنند باران و برف نيايد تا سردشان نشود و همه ما جايمان گرم است و اين طرح هم بين ما و مجلس و شوراي نگهبان در حال آمد و رفت است. نميدونم چي بگم

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها