نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آبان 1395 - 9:05
وعده های پوچ روحانی و دیگر هیچ!
نویسنده: 
صادق بامزد
آقای روحانی! ای کاش اندکی از حرف ها و وعده های شما را در عمل می دیدیم تا به راحتی و بدون از ترس بی سواد و بی شناسنامه خطاب کردنمان اعلام می کردیم، میوه های باغ برجام بر سر سفره چه کسانی هستند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آقای رئیس جمهور در طول عمر دولت خود نشان داده که علاقه وافری به دادن شعارهای رنگارنگ دارد. یکی از این شعارها و وعده های عملی نشده آقای روحانی یا همان وعده آزادی بیان است.

از یک طرف سخن از آزادی بیان می زنند و از سوی دیگر از "حسن عباسی" به اتهام افشای مذاکرات با اسرائیلی ها در سال 65 شکایت می کنند.

حال جناب رئیس جمهور قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟!

از یک طرف حرف از آزادی بیان است ولی از سوی دیگر دهان منتقدان را با ترفندهای گوناگون و با توهین های مختلف و برچسب های رنگارنگ می بندند.

بی سواد خواندن منتقدان دلسوز که هم اکنون نقدهای درست آنها در خصوص برجام بر همگان حتی دولتمردان آشکار گردیده در حالی که 20 سال خود را دکتر معرفی می کرد؟!!! آیا این اعمال شباهتی به آزادی بیان و آزادی مطبوعات دارد؟

جناب رئیس جمهور محترم در حالی دم از آزادی مطبوعات می کنند که در نامه جمعی از مدیران رسانه های کشور به رئیس قوه قصاییه به خوبی نشان می دهد که آزادی مطبوعات تا چه اندازه وجود دارد و حرف های آقای روحانی مثل همیشه در حد شعار بوده و هست.

 

 این دولت که کمر همت به برخورد با منتقدان بسته و در این سه سال جز توهین و افترا و توقیف رسانه ها و شکستن قلم خبرنگاران انقلابی از آن دیده نشده است، حمایت سازمانی از رسانه های حامی خود دارد چرا که دوست دارد رسانه ها هیچ گاه سخن یا مطلبی را در نقد آن ها بیان نکنند.

 

این نوع برخورد به خوبی نشان می دهد که آزادی مطبوعات تا چه اندازه وجود دارد.

 

حال آقای روحانی! ای کاش اندکی از حرف ها و وعده های شما را در عمل می دیدیم تا به راحتی و بدون از ترس بی سواد و بی شناسنامه خطاب کردنمان اعلام می کردیم، میوه های باغ برجام بر سر سفره چه کسانی هستند؟

 

اختلاس 8 هزار میلیاردی چه شد؟پرونده کرسنت چه بر سرمان آورد؟ و دیگرهیچ...!

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها