نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1393 - 9:32
مسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به تصمیم بکارگیری 50 درصدی فرزندان شرکتی در ترکیب تیم فوتبال نفت و گازاین شهرستان، گفت: تصمیم صورت گرفته در تهران مطرح شد که در سال‌های گذشته تصمیم‌گیری در اهواز صورت می‌گرفت و در این خصوص ما نیز غافلگیر شدیم.

اسکندر ملک‌زاده صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به تاریخچه تشکیل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر از زحمات مسئولان سابق این تیم ،اظهارکرد: در آغاز تشکیل تیم محدودیتی برای تیم نفت و گاز در حوزه استفاده از بازیکنان شرکتی یا غیر شرکتی وجود نداشت و طی برنامه‌ریزی پنج‌ساله برای صعود به دسته دوم این تیم شکل گرفت.

 

وی با بیان این‌که در سال چهارم تیم به لیگ دسته دو صعود کرد، گفت: با صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته دوم برنامه‌ریزی سه‌ ساله‌ای برای صعود این تیم به لیگ برتر تعریف شده است.

 

این مسئول در ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در خصوص تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید بگویم تمامی مسائل مربوط به این تیم ریز به ریز برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است.

 

ملک‌زاده ابرازکرد: سال گذشته تیم نفت و گاز در نیم فصل نخست نتایج قابل قبولی کسب کرد ولی در نیم‌فصل دوم به دلایل مختلف دچار افت شد که نمی‌توان در این خصوص تنها یک نفر را مقصر دانست.

 

وی با اشاره به مشکل اخیر تیم نفت و گاز گچساران و رایزنی‌های مسئولان مختلف در راستای برطرف شدن این مشکل گفت: استفاده 50 درصدی از فرزندان شرکتی در تیم نفت و گاز بر اساس تصمیم صورت گرفته در تهران مطرح شد که در سال‌های گذشته تصمیم‌گیری در اهواز صورت می‌گرفت و در این خصوص ما نیز غافلگیر شدیم.

 

ملک‌زاده اظهار کرد: بالاخره یک سرمربی برای صعود و کسب نتایج مطلوب ممکن است از بازیکنان استفاده کند که بومی نبوده و غیرشرکتی باشد، چراکه وی نیز در فکر کسب نتایج مطلوب است.

 

مسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تأکید کرد: اختلاف نظر سال گذشته با سرمربی تیم در خصوص استفاده از بازیکنان بومی بود، اما برای کسب نتایج مطلوب یک سرمربی حق انتخاب بازیکنان آماده و مستعد را دارد.

 

ملک‌زاده با بیان این‌که هدف ما در سطح قهرمانی ارتقای سطح ورزش در منطقه و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان همچنین کشف استعدادهای بومی است، گفت: در خصوص کانون هواداران نفت و گاز گچساران حمایت خود را اعلام کرده و می‌نماییم.

 

وی تصریح کرد: هواداران و لیدرهای تیم باید در تشویق تیم نفت و گاز از شعارهای قابل قبول در بدون حاشیه استفاده کنند، چراکه ممکن است شعار علیه داوری که در صحنه‌ای به اشتباه سوت زده باشد وی را به سمت و سوی جبهه‌گیری علیه تیم تشویق کند.

 

ملک‌زاده ساماندهی شعارها و هشیاری هواداران تیم نفت و گاز گچساران را خواستار شد و افزود: محرومیت‌های تیم نفت و گاز گچساران از جمله  حضورنیافتن تماشاگران در خانه و جریمه‌های نقدی در سال گذشته به ضرر این تیم بوده که امیدواریم امسال این مسائل تکرار نشود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اووووووففففف چه دلم خنک شد هرچی پیل رختین بیرون
حق تکواندو گرفتتون
یاسر شیر دیت هر دوتاش نشون بده
سلام، به جای خرج میلیاردی برا فوتبال یکم برا تکواندو خرج کنید نتیجه ببینید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها