نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. تير 1398 - 18:54
مشکلات استادیوم قدیمی تختی،کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی،بی توجهی به ورزش نابینایان،معضلات اخلاقی باشگاه های بدنسازی،آموزش بدنسازی برای بانوان توسط مربی مرد،سیاسی بازی در امر ورزش،فروش مکمل های ممنوعه از عمده مشکلات مطرح شده در نشست هم اندیشی روسای هیات ها با حضور مدیرکل ورزش استان درگچساران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی گچساران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان گچساران برگزار شد،که در ابتدای این نشست فریدون عبدالخانی رئیس ورزش و جوانان این شهرستان،گفت:هدف از این جلسه یک هم اندیشی با عزیزان روسای هیات های ورزشی است و روند کار هم این است که مشکلات و چالش های ورزش شهرستان مرتفع شود.

درک درد و دل ورزشکاران

وی افزود:هیات ها به عنوان بال و پر اداره ورزش و جوانان به شمار می روند و این ورزشکاران هستند که ارتباط تنگاتنگ و مطلوبی با هیات ها دارند،در واقع این هیات ها هستند که کارها ، کاستی ها و نواقصات و درد دل ورزشکاران را بیشتر درک می کنند.

عبدالخانی اظهار کرد:این روسای هیات ها هستند که برنامه ریزی می کنند ، برای امر ورزش وقت می گذارند ،ارتباط با ورزشکار برقرار می کنند و نیز در اعزام تیم ها و ورزشکارن به مسابقات همت می کنند،رئیس هیات در واقع رایزنی های لازم برای توسعه و گسترش ورزش در سطح شهرستان و استان را انجام می دهد.

دست گرمی برای استان های بزرگ

رئیس ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد:بنده اهل ریا نبوده و نیستم اما معتقدم که "آقای علوی" لول کاری ایشان بالاتر از سطح استان است،تا قبل از آمدن آقای علوی به استان ما دست گرمی استان های دیگر بودیم اما امروز در امر ورزش خیلی برتر از استان های دیگر و حتی تهران هستیم، به هرحال جناب علوی از مدیران کاربلد در این شهرستان هستند.

وی در ادامه با اشاره به مشکل قطعی آب مجموعه ورزشی تختی گچساران افزود:آب این مجموعه از طریق شرکت نفت و گاز گچساران تامین می شود و در صورتی که این آب قطع شود ،آب شهر جوابگوی این مجموعه بزرگ ورزشی نخواهد بود به هر حال جناب مدیر کل تدابیری اتخاذ فرمایید تا این مشکل مرتفع شود.

استادیوم تختی فریاد رسی ندارد

در ادامه سیاوش باقر نژاد به عنوان نماینده هیات فوتبال در این نشست به ایراد سخن پرداخت و  ضمن گلایه از برخی مشکلات در حوزه ورزش شهرستان،گفت: باید توجه داشت که بودجه و اعتبارات برای پیشبرد اهداف فوتبال گچساران لازم و ضروری است ،زمین چمن استادیوم تختی و پیست این استادیوم سالیان سال است که به کما رفته و فریاد رسی هم ندارد .

رسما تعطیلیم

وی افزود: زمین چمنی برای برگزاری مسابقات لیگ شهرستان و استان نداریم ،متاسفانه تحویل اماکن فوتبالی به غیراز هیات فوتبال باعث پایین آمدن راندمان کار شده است و اگه این اماکن در اختیار هیات ها باشد به تبع آن می توانیم درآمد زایی خوبی هم داشته باشیم و اگر مجموعه های نفت وگاز نباشد؛رسما تعطیلیم.

باقر نژاد در ادامه به بخشی از عملکرد هیات فوتبال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از پنج هزار نفر بیمه شده ورزشی فقط در این مدت در رشته فوتبال به ثبت رسانده ایم،طی ۸ شب در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۳ هزار تماشاگر وروزه دار برای تماشای مسابقات فوتسال به سالن پدخندق آمدند.

وی گفت:برگزاری بیش از ۲۵۰ مسابقه برای آقایان و بانوان در فوتبال و فوتسال طی چهار ماه، برگزاری ۸ کلاس مربیگری و دانش افزایی فوتبال و داوری و آمادگی جسمانی و شناسنامه دار کردن ۲۵ باشگاه و مدرسه فوتبال در این شهرستان تنها بخشی از عملکرد این هیات است.

نبود امنیت در سالن های ورزش گچساران

شاهرخ داوودی رئیس هیات والیبال درادامه نیز گفت:سالن مناسب رشته های توپی در گچساران وجود ندارد و اگر سالن مجموعه نفت و گاز نباشد هیچ سالنی برای مسابقات نداریم،تنها سالن ما سالن مجموعه ورزشی پدخندق است که بازهم ساعت و وقت نامناسبی دارد.

سالن ها به هیات ها واگذار شوند

وی افزود:سالن های ورزشی در این شهر به خوبی مدیریت نمی شوند و جو مناسب و امنیت لازم را برای ورزشکاران ،بخصوص بانوان هم ندارند،که می طلبد سالن های ورزشی شهر را به خود هیات ها واگذار کنید که مطمئنا بهتر از پیمانکاران اداره و مدیریت می کنند.

داودی در ادامه اظهارکرد:آیا اعزام ورزشکاران به مسابقات نباید با حکم ماموریت باشد؟، پس اگر اتفاقی بیافتد چه کسی باید پاسخگو باشد و خواهشمندیم که این موضوع نیزمشخص شود.

خلیلی رئیس هیات بسکتبال این شهرستان نیز در ادامه این نشست گفت:سالن مناسبی برای انجام مسابقات ورزشی در این شهر نداریم،که در این موضوع هم طبق معمول باید دست به دامن شرکت نفت شویم؛که آنها هم اصرار دارند که انجام مسابقات در سالن های مجموعه شرکت نفت باید همراه با آمبولانس و پزشک باشد که هیات بسکتبال هزینه و  توانایی این مسئله را ندارد.

تمرین در اوج گرما

وی افزود:سالن های ورزشی بزرگی در این شهرستان وجود دارند اما متاسفانه از آنها بهره برداری کافی نمی شود ،دختران ورزشکارمان در این گرمای طاقت فرسا در ساعت ۳بعد ازظهر تمرین می کنند آنهم در سالنی بدون وسایل خنک کننده و سرمایشی، که ضروری است تدبیری اندیشیده شود که یک سالن ورزشی با تایم مناسب در اختیار بانوان ورزشکار قرار بگیرد.

شکست حرمت ها درهاکی گچساران

رضا حیدری هم از جمله ورزشکارانی بود که با انتقاد از بی توجهی متولیان امر به رشته هاکی این شهرستان گفت: هاکی گچساران از سال ۹۵ به بعد عملا تعطیل شده و متاسفانه کسی هم پیگیر این مشکل نیست،تیم هاکی گچساران  ۸دوره قهرمانی دو دوره نایب قهرمانی کشور را یدک می کشد که متاسفانه این روز ها حرمت ها در هاکی شکسته شده است.

رئیس هیات هاکی شهرستان افزود:متاسفانه حرمت بزرگان پاس داشته نشد ،وقتی با پیشکسوتان هاکی اینگونه برخورد می شود،باید به چه چیزی امیدوار باشیم،هیات هاکی در این سه سال مدیریت بنده تک ریال هم دریافت نکرده است در حالی که ابزار تخصصی گران قیمتی هم نیاز دارد.

آقایان مسئول به داد هاکی برسید

حیدری تصریح کرد:زمانی گچساران حرف اول را در هاکی می زد،اما امروز کجای کار قرار داریم،آقایان مسئول خواهشا به داد هاکی گچساران برسید،تیمی که 8سال قهرمان کشور بود را نابود کردند؛تیم هاکی دختران روستای تلخاب شیرین با سه ماه تمرین نایب قهرمان ایران می شود آنهم بدون هیچ امکاناتی.  

حکایت هاکی و باغ بنوشکه

وی تصریح کرد:آقای مدیرکل خواهشا این موارد را ببینید هیچ نوع جوایزی به این دختران ندادند و باز هم با دعوت در باغ بنوشکه موضوع را سیاسی کردند.

درادامه احمد روانبخش نیز به عنوان نماینده هیات ورزش همگانی در این نشست اظهارکرد:هیات ورزش همگانی برنامه های متنوعی در این شهرستان برگزار کرده و حتی یک ریال هم از بهمن ۹۶ تاکنون به این هیات واریز نشده است.

پرداخت هزینه از جیب شخصی

وی تصریح کرد:اگر قرار است هزینه ای واریز شود بایدمشخص شود و تفاهم نامه ای هم منعقد شودتا مشکلی پیش نیاید،به هرحال هرچه برنامه در این شهرستان برگزار شده است بنده و خانم کمایی از جیب شخصی پرداخت کرده ایم ،که می طلبد مسئولان ورزش استان هم توجهی به این موضوعات داشته باشند.

 کشاورز رئیس هیات بوکس هم درادامه تصریح کرد:تشکر ویژه ای دارم از مسئولین ورزش بخاطرتعویض کف پوش سالن  هیات بوکس،در واقع گل سرسبد ورزش هر شهر ورزشگاه است مدتی است که برق مجموعه ورزش بوکس گچساران با مشکل مواجه شده است که چند هیات را درگیر خود کرده است که خواهش داریم این مشکل هم برطرف شود.

استعدادهای خوب شطرنج درگچساران

اسلام یوسفی رئیس هیات شطرنج نیز گفت:امکانات لازم برای توسعه این ورزش در سطح شهرستان را نداریم هرچند استعدادهای خوبی در این شهرستان وجود دارد،مشکلات سرمایشی و گرمایشی در سالن شطرنج همچنان به قوت خود باقی هستند که تقاضا داریم به این موضوعات هم رسیدگی شود.

فساد اخلاقی در باشگاه های بدنسازی

درادامه نیز احسان رستی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گچساران با انتقاد از وضعیت نامناسب باشگاه های بدنسازی در این شهرستان،گفت: ۲۴باشگاه بدنسازی در سطح شهرستان داریم که اکثرا از لحاظ مجوز مشکل دارند،معضل فرهنگی و نیز بحث فساد اخلاقی در بسیاری از باشگاه های این شهر که خود حکایت دیگری دارد و مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

وی افزود:شایسته است که تدابیری اتخاذ شود تا باشگاه های متخلف دربار اول مدتی پلمب شوند ،در صورت تکرار در ملا عام با نصب بنر تخلف باشگاه آشکار شود و در بار سوم در تکرار تخلف باشگاه به طور کامل حذف شود.

آسیب های گرایش بانوان به بدنسازی

 رستی در ادامه تصریح کرد:اولا بسیاری از باشگاه داران در جلسات هیات حضور پیدا نمی کنند و هرکاری که هم دلشان بخواهد انجام می دهند و گوششان هم بدهکار تذکرات هم نیست ،چند سال اخیر هم بانوان به سمت باشگاه های بدنسازی گرایش پیدا کرده اند که به نوبه خود مشکلات و آسیب های زیادی نیز ایجاد کرده است.

ناهنجاری رفتاری در باشگاه های شهر

رئیس هیات بدنسازی گچساران اظهارکرد:متاسفانه استان ما با قانون مشکل دارندو بنده هم چندین سال است که مثل کبک سرم را زیر برف کرده ام و کاری به کسی هم ندارم،باشگاه ها باید فرهنگی ورزشی باشند اما این روز ها ورزش بدنسازی منجر به ناهنجاری رفتاری شده وبه تبع مشکلاتی را نیز ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد:هیات بدنسازی تنها هیاتی است که از شمامسئولین پول نمی خواهد،اما قانونی وضع شود که باشگاه ها به هیات ها کمک کنند چرا که درآمد زایی بالایی دارند،خدارو شکر هیات گچساران مشکل مالی ندارد و فقط شما بودجه را دراختیار خودمان بگذارید.

15باشگاه بدنسازی فاقد مجوز

رستی درادامه تصریح کرد:معضلات باشگاه ها زیاد است و پستی و بلندی هم زیاد وجود دارد به هرحال باید یکسان سازی صورت بگیرد،15باشگاه این شهرستان فاقد مجوز هستند و اگر خدای ناکرده کسی در این باشگاه ها فوت کنند چه کسی باید جوابگو باشد؟؟؟!.

آموزش بدنسازی برای بانوان توسط مربی مرد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گچساران گفت:متاسفانه این ماجرا وجود دارد که در برخی از باشگاها و در تایم های بخصوصی از مربی آقا برای آموزش بانوان استفاده شده است که این موضوع باید از طریق متولیات امر با جدیدت بررسی و پیگیری شود.

توجه به بیمه ورزشکاران

عسکری رئیس هیات پزشکی ورزشی در ادامه این نشست هم گفت:آمار بیمه های ورزش در این شهرستان باتوجه به تعداد ورزشکاران ،خیلی نگران کننده است که باید تلاش کرد تا بیمه ورزشی در بین ورزشکاران مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:هیات پزشکی ورزش بدنبال کارهای بزرگی همچون برگزاری کارگاهای تغذیه و مکمل ها در این شهرستان است،چرا که بسیار مسئله مهمی است و یک ورزشکار نیازمند تغذیه مناسب است که در رشته های مختلف ورزشی هم نوع و هم میزان تغذیه متفاوت است.

فروش مکمل های ممنوعه در گچساران

عسکری درادامه تصریح کرد:اخیرا وضعیت تغذیه بسیاری از ورزشکاران این شهرستان با فروش بی رویه مکمل ها واقعا فاجعه بار است،متاسفانه بازرسی برای این کار وجود ندارد که به اماکن ورزش رجوع کند و بررسی کند ،اکثرباشگاه های ورزشی این شهر اقدام به فروش مکمل های تاریخ مصرف گذشته می کنند،حتی مکمل هایی که در لیست ممنوعه وجود دارد بعضا به خورد ورزشکاران می دهند که سلامت ورزشکاران را به خطر انداخته است.

استان توجهی به این شهرستان ندارد

حسین پور رئیس هیات بدمینتون در این جلسه نیز تصریح کرد:۱۰سال است که رئیس هیات هستم و با هزینه شخصی امورات هیات را اداره می کنم استان توجهی به این شهرستان ندارد،هرچندباید نگاه ویژه ای به ورزش این شهرستان شود،شرکت نفت همکاری لازم را داشته و ای کاش بتوانیم این وابستگی ها را کاهش و خودمان روی پای خودمان بایستیم دو دوره کلاس مربیگری در این شهرستان برگزار کردیم که خود نقطه عطفی در ورزش بدمینتون شهرستان بود.

تمرین در کوچه و بازار

کزنلو ،رئیس هیات اسکیت گچساران درادامه گفت: متاسفانه حتی یک وجب زمین ورزشی برای فعالیت این رشته مهیج ورزشی نداریم و تنها کوچه و بازار محل ورزشکاران اسکیت شده است .

وی افزود:به هر حال بعد از مدتی مکان مناسبی برای توسعه این ورزش پیداکردیم که آنهم کلی مدارک ازما طلب کردند به طوری که دیگر بیخیال قضیه شدیم.

تلاش برای نجات هندبال

سعیدپایاب، رئیس هیات هندبال گچساران نیز درادامه این نشست اظهارکرد:از آقای علوی گلایه دارم و علی رغم مشکلاتی که در تیم هندبال داشتیم ، جنابعالی به این موضوع ورود نکردید،این تیم قرار بود منحل شود و بنده به عنوان سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران زندگی ام را در این راه گذاشتم.

از روزی می ترسم که تاجگردون برود!

وی افزود:حیف است این بازیکنان با این همه استعداد در این سن جوانی رها شوند،اما با تلاش جناب تاجگردون و دیگر مسئولین بودجه ای فراهم شد که تیم در لیگ برتر بماند،به هر حال مجبور بودیم که در فضای مجازی تلاش هایی در این خصوص برای رفع مشکل تیم هندبال انجام بدهیم و بنده از روزی می ترسم که تاجگردون برود و نماینده ای دیگر بیاید و نتواند بودجه ای برای تیم مهیا کند.

سالنی که مثل کوره داغ است

پایاب تصریح کرد:همین جمعه میزبان هندبال بانوان در رده نونهالان هستیم، اما هنوز مشکل سالن داریم کسی که از یاسوج می آید نمی تواند در سالن بشارت گچساران که مثل کوره داغ است مسابقه دهد.

تا کی باید یک تنه جوابگو باشیم؟

وی افزود:70درصد رتبه سوم هندبال استان در کشور بخاطر برنامه های هیات هندبال گچساران است و تا کی باید خودمان یک تنه جوابگوی مشکلات باشیم در حالی که یک مهمانسرا برای اقامت یک مدرس هم نداریم و اگر شرکت نفت نباشد، باید کجا برویم؟.

پایاب افزود:این همه اماکن ورزش در این شهر جود دارد اما دریغ از یک سوئیت برای یک مدرس ورزشی که در این شهر مهمان است، باید کجا برود؟.

70سال افتخار برای نجات غریق گچساران

اسلام حسینی رئیس هیات نجات غریق و غواصی گچساران در ادامه این نشست نیز افزود:فعالیت در این رشته تنها قسمتی از کار است و نجات غریق شاید نوعی شغل و منبع درآمد باشد که بیشتر با بحث ایمنی افراد سرو کار دارد و به همت عزیزان افتخار داریم که ۷۰سال است که غرق شده منجر به فوتی در این شهرستان نداشته ایم.

وی افزود:بنابراین مجوز استخرها باید زیر نظر نجات غریق فعالیت کنند اما تقاضا داریم که  تکلیف مجوزها یکبار برای همیشه مشخص شود،امکاناتی برای مسابقات اصلا نداریم و دوست داریم این رشته ارتقا پیدا کند که بدون امکانات هم نمی شود.

دستمزد اندک نجات غریق

حسینی تصریح کرد:ناجیان غریق با حداقل دستمزد در استخرها فعالیت می کنند، اما پیمانکاران استخرها به صورت میلیونی هزینه و خرج می کنند اما پول درست و حسابی به نجات غریق ها هم نمی دهند.

سدی بنام شرکت نفت؟

امین اسدی ،رئیس هیات گونگ فو نیز درادامه بیان کرد:متاسفانه هر چه سالن ورزشی در این شهرستان وجود دارد همه دراختیار ورزش های توپی همچون فوتسال قرار گرفته است که آنهم برای درآمدزایی است که این هم خودش معظلی شده است.

وی افزود:خود وجود شرکت نفت همچون سدی مانع کار ورزش های رزمی شده و اجازه فعالیت به ما در سالن های نفت را نمی دهند که امیدواریم این مشکلات ورزش های رزمی از سوی مسئولان برطرف شود،پیشنهاد می شود که سالن های ورزش این شهر بخش بخش تقسیم شوند و در اختیار هیات ها قرار گیرد.

کبدی و حکایت تاکسی زرد رنگ!

میهن پرست رئیس هیات کبدی این شهرستان نیز گفت: تاکسی زرد رنگم شده است وسیله ایاب و ذهاب بچه های کبدی ،نمی دانم با این تاکسی به کسب درآمد و زندگی شخصی ام برسم یا به امورات تیم ، اگر مشکلی پیش بیاید چه کسی جوابگو خواهد بود؟.

صعود به لیگ برتر

وی افزود:آقای علوی باورتان بشود یا نشود با همین تاکسی تیم کبدی را به شهرتان ساری برای مسابقات اعزام کردم و اگر کسی تیم کبدی را حمایت کنند می توانیم راحت به لیگ برتر برویم.

میهن پرست تصریح کرد: متاسفانه به داوران بین المللی این شهرستان هیچگونه توجهی نمی شود و حتی یک تشکر از ایشان نشده است، خانم بخردی نسب داور بین المللی این شهرستان هستند  که در مسابقات جهانی هندوستان ۱۲مسابقه را داوری کردنداما دریغ از یک تشکر خشک و خالی.

ورزش نابینایان عملا تعطیل است

صالح الماسی ،رئیس هیات ورزش نابینایان در این جلسه افزود: سه سال است هیات ما راکد است ،متاسفانه رئیس هیات استان اصول هیات داری را نمی داند، ارتباطی هم وجود ندارد و در برنامه ها از بنده هم دعوت نمی کند،نه سالن اختصاصی داریم و نه امکاناتی برای ورزش و عملا هیچ؟!

همه چیز آرومه

داوود حبیبی رئیس هیات کوهنوردی گچساران تنها شخصی در این نشست بود که به جای گلایه و انتقاد گفت:خدا را شکر که هیات کوهنوردی مشکلی چندانی نداردو همه چیز خوب و آروم است.

اعزام به مسابقات با ماشین شخصی

حبیب نوشادی رئیس هیات ورزش ووشو درادامه اظهارکرد:هیات ووشو در استان قدرتمند است و الان در سطح استان ۸ملی پوش دارد که اگر بخواهیم رقابت کنیم پس باید امکاناتی هم داشته باشیم در حالی که تنها یک سالن ۸۰ متری داریم با کلی ستون و بدون امکانات در حالی که کلیه ایاب و ذهاب ورزشکاران برای مسابقات با ماشین شخصی صورت می گیرد.

ملک زاده ،رئیس هیات ورزش روستایی و عشایری هم در این نشست تصریح کرد:به هرحال نگاه این هیات نسبت به گذشته تغییراتی داشته است و توقع روستاییان هم در بحث ورزش به نوعی هم بیشتر شده است،متاسفانه چمن های مصنوعی نیمه کار مانده اندو مشکل روشنایی ،سرویس بهداشتی، رختکن و آبسردکن دارند.

افتتاحی که انتظار آمدن وزیررا می کشد

وی افزد:چند سالن ورزشی روستایی در شهرستان وجود دارد که مدت هاست از زمان افتتاحشان گذشته است اما متاسفانه این ماه و آن ماه می شود و همچنان منتظر آمدن وزیر هستند؟!!.

خروجی این گونه جلسات را بدهید

توکلی رئیس هیات جودو در ادامه گفت:هیات جودو همچنان مشکل سالن دارد  واین معضل بزرگی در این شهر است،متاسفانه به ورزش مدال آور المپیکی توجهی نمی شود می طلبد که رایزنی های لازم در این زمینه انجام شود،به هرحال خروجی این گونه جلسات را به ما هم بدهید.

شرمنده همه ورزشکاران شده ایم

عباسی لرکی رئیس هیات تیراندازی گچساران در این نشست تصریح کرد:هیات تیراندازی این شهر هیچ تجهیرات و سالنی در اختیار ندارد و جلسات مکرر هم در این خصوص گرفته شد، ۱۰مربی و ۱۰۰تیرانداز در رشته های مختلف در این شهرستان داریم و متقاضی این رشته هم فراوان، اما تا امروز شرمنده هم شده ایم ،هرچند معتقدم که باید برای ورزش سرمایه گذاری کرد.

ورزش استان خارج از ریل

گودرزی معاون ورزشی اداره کل استان هم در این نشست اظهارکرد: حقیقت امر این است که در گذشته ورزش استان از ریل خارج شده بود که جناب علوی زحمت های زیادی در این راستا کشیدند و امروز ورزش استان ما در بحث برگزاری اردوهای تیم های ملی و ورزشکاران سازمان یافته رشد خیلی خوبی داشته است.

وی افزود:در این سه سال با تزریق خوب اعتبارات و انتخاب افراد توانمند در بدنه مدیریتی ورزش، شاهد عملکرد خوبی در حوزه های مختلف ورزشی این استان هستیم،اگر هیات هایی ورزشی استان ارتباط های مطلوبی با شهرستان ها نداشته باشند حتما باید جوابگو باشند و در صورت تکرار و سهل انگاری در این خصوص حتما کنار خواهند رفت.

توجه به سهمیه ورزش بانوان

گودرزی تصریح کرد:باید از ظرفیت کمیته های ورزشی بهره برد،ظرفیت امکانات ورزش نفت همیشه بوده و هست که به نوبه خودش دربحث میزبانی ها قطعا باعث انگیزه در بین ورزشکاران شده است،اما در اینجا هم خواهش دارم که در بحث سهمیه ورزش بانوان و اعتبارات لازم دقت و توجه لازم صورت گیرد.

سید محمد تقی علوی،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت:به نوبه خودم از همه عزیزان که سهمی در مشارکت ورزش قهرمانی این شهرستان داشته اید تشکر و قدردانی می کنم،موارد لازم را شنیدم اما برخی ها اطلاعاتشان ناقص است برخی ها هم کامل.

همه پای کار بیایند

وی افزود: ورزش گچساران را باید در دو مقوله مهم جستجو کرد ،یکی بحث ورزش همگانی که خود مورد تاکید است و تنها کار اداره ورزش و یک هیات هم نیست و اقشار مختلف مردم و دیگر نهادها و دستگاه ها هم باید برای توسعه ورزش های همگانی پای کار بیایند.

علوی تصریح کرد:موضوع دیگرهمان ورزش قهرمانی است که از گذشته تا به امروز در این شهرستان بوده و هست آنهم به همت عزیزان و یاری مسئولین،این شهرستان از ظرفیت آقای تاجگردون بهره می برد و شخص وزیر هم نگاه ویژه ای به ایشان دارند،چرا که اگر نگاه آقای تاجگردون به مقوله ورزش نبود امروز این هزینه ها به این استان و سایر استان ها نمی رسید ،ایشان فردی ملی هستند و تنها اختصاص به این شهرستان هم ندارند.

آنالیز مدیرکل درگچساران

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:از برداشت های عزیران حتما استفاده خواهم کرد و انها را آنالیز خواهم کرد،بیشتر دوست دارم در این گونه جلسات، پیشنهادات گفته شود چرا که  از ورزش گچساران بیشتر انتظار دارم و ورزش گچساران از قطب های ورزش قهرمانی استان بوده و نبایدعقب بیافتد.

وی تصریح کرد:اما اطلاعات برخی روسای هیات ها نادرست است، اعتبارات خوبی هم برای شهرستان ها در نظر گرفته ایم و اگر هیاتی نمی تواند مشکلش را برطرف کند این ضعف از استان نیست ،باید هیات ها نگاه ویژه ای نیز داشته باشند هرچند هم زحمات زیادی می کشید و اگر امروزه ورزش استان به جایگاهی رسیده است با تلاش و همت شما عزیزان بوده است.

باید ورزش گچساران بدرخشد

علوی تصریح کرد: ورزش گچساران قهرمانان زیادی تحویل جامعه ورزش داده است و دوست دارم ورزشکاران گچساران همچنان هم در امر ورزش حرفه ای بدرخشند،این استان در تیرماه ۹۸سه ورزشکار در مسابقات جهانی دارد و این کار کمی هم نیست و فرزندان این استان انجام دادم و اینکه بتوانیم به استعداد ها توجه کنیم خیلی ارزشمند است.

نباید در باد نفت گچساران بخوابیم

وی افزود:نباید در باد نفت گچساران بخوابیم و نباید این همه از شرکت نفت انتظار داشته باشیم چرا که آنها هم دغدغه های خودشان را دارند،به هرحال محدوده کاری ما مشخص است و از مجموعه نفت و گاز گچساران هم تشکر فراوان دارم و امیدوارم در راستای یاری هیات های ورزش همچنان این تعامل را داشته باشند.

از تاجگردون کمک بگیرید

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:در توسعه ورزش این شهرستان حتما عزیزان را یاری خواهیم کرد، از آقای عبدالخانی می خواهم تا به خواسته های عزیزان توجه ویژه ای داشته باشند و از آقای تاجگردون در این خصوص کمک بگیرند،باید یک سالن برای ورزش های توپی و یک سالن رزمی برای شهر گچساران فراهم شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات هیات ها را حل کنیم.

علوی اظهارکرد:باید از ظرفیت زیرساخته در این شهرستان بهره کافی را برد و شایسته است که تعامل خوبی بین رئیس اداره ورزش  و هیات ها وجود داشته باشد،اعتبارات به حساب هیات ها واریز شده است و هیات ها هم باید پیگیر امورات خود باشند.

مسائلی که هنوزجانیافتاده است

وی افزود:هیات ها باید خودشان در شهرستان ها مدیریت کنند ، برخی از خواسته های عزیزان برای رفع مشکلات، مدیریت داخلی خودتان را می طلبد هرچند هیات ها هم تعامل داشته باشند که می توانند با تعامل بسیاری از مشکلات همدیگر را حل کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:منتظر استان نباشید که بیاید و مشکلات را حل کند،یک سری مسائل برای بنده جا افتاده نیست بلکه باید با خودتان بنشینید و به تعامل برسید،هرچند می بایست به برخی از موضوعات توجه شود و نیک می دانیم که  دلسوز تر از شماها هم کسی نیست.

دردسر بیان مشکلات در فضای مجازی

وی افزود:با بیان مشکلات در فضای مجازی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و در برخی موارد آبروی ورزش را هم خدشه دار می کند،هیات ها با هم نشست برگزار کنند و راه حل ارائه دهند.

با کسی تعارف نداریم

علوی اظهارکرد:سهم گچساران از اعتبارات امسال خوب است،قطعا پیگیر ورزش گچساران خواهم بود و تلاشم را هم خواهم کرد ،باید توجه داشت که با هیچکدام از هیات های ورزش استان هم هیچ تعارفی ندارم و چندین نفر از رئیس های محترم هیات ها  را کنار گذاشتیم و مسئولیت را به دیگر عزیزان سپردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:از سهمیه ورزشکارانتان برای شرکت در تیم های استانی هم دفاع کنید و تلاش این است که از همه توان و ظرفیت ها استفاده کنیم،هیچ هیاتی را اجبار به هیچ قضیه ای نمی کنم تا الان هم از هیچ هیاتی چیزی طلب نکرده ام، اما وظیفه ام دفاع از هیات ها و قهرمانان ورزش است.

احداث پایگاه قهرمانی درگچساران

وی تصریح کرد:ان شالله بتوانید میزبان مسابقات مختلف در این شهر باشیم،پیگیر هستیم تا یک پایگاه قهرمانی با تجهیزات و امکانات لازم  در این شهرستان احداث کنیم،در بحث مشکلات هیات ها هم هیات ها شرایطی را فراهم کنند که در امر مزایدهایی که برگزار می شوند بتوانند شرکت کنندکه مشکلات کمتر شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها