نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1399 - 7:08
تیم هندبال "نفت و گاز گچساران" در پایان رقابت های لیگ برتر هندبال کشور با برتری مقابل تیم "پرواز هوانیروز" در لیگ برتر ماندگار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم هندبال "نفت و گاز گچساران" و "پرواز هوانیرو"در پایان رقابت های لیگ برتر هندبال کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت نفتی های  گچساران با برتری ۲۶ بر ۲۲ از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات یافتند.

این در حالی است که بازیکنان جوان و بومی  تیم هندبال نفت و گاز گچساران در فصل جاری با دستان خالی اما روحیه ای مضاعف به مصاف حریفان قدر خود در لیگ برتر رفتند و نه تنها برای بقاء در لیگ تلاش کردند، بلکه نیم نگاهی نیز به شکست تیم های قدر و قرارگرفتن در کورس رقابت ها داشتند.

هرچند همین انگیزه بالا و تجربه خوب کادر فنی بومی، باعث شد تا مزد زحمات این جوانان آینده دار ورزش گچساران نیز همراه با کسب حفظ سهمیه با ارزش لیگ برتر در این شرایط نامساعد مالی باشگاه رقم بخورد.

اگرچه مشکلات مالی تیم های مجموعه صنعت نفت در سال های اخیر نیزبسیار بوده، اما این شرایط باعث نشد که تیم های مطرح این باشگاه همچون هندبال از حضور در لیگ برتر باز بمانند و شاهد هستیم که حاصل تلاش عوامل فنی و پشتیبانی و حمایت مدیران، این سهمیه ارزشمند را در سخت ترین شرایط برای ورزش گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد حفظ کرد.

این در حالی است که سرمربی نفت وگاز گچساران در خصوص عملکردش تیمش نیز گفته است از روز ا‌ول که در لیگ حاضر شدیم هدف مان‌ حفظ سهمیه لیگ و ماندن در لیگ برتر بود و خدا را شکر در پایان‌ موفق شدیم که به کمترین حق‌ خود برسیم.

وی توضیح داد که از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و قطعا سال آینده با کمترین بودجه و با استفاده از بازیکنان بومی یک تیم قدرتمند را در لیگ برتر تشکیل خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها