نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1397 - 19:37
5 طرح عمرانی و خدماتی همزمان با هفتمین روز از دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان در گچساران به بهره برداری رسید که افتتاح مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی این شهرستان از جمله مهمترین آنها بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این طرح ها همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با نام"انقلاب اسلامی، 40 سال ایثار،جهاد فی سبیل الله و شهادت طلبی"،با اعتباری بیش از218میلیارد ریال به بهره برداری رسید تا هزاران نفر از مردم شهرستان گچساران از برکات آن بهره مند شوند.

سیلوی30هزار تنی ذخیره گندم کارخانه آرد مارون با حضور غلامرضا تاجگردون،نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس و محمدعلی احمدی استاندارکهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد که برای بهره برداری از این طرح بالغ بر 120میلیارد ریال هزینه شده است.

مجتمع فرهنگی ورزشی گچساران از دیگر افتتاحیه های هفتمین روز از چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی بود که با اعتباری بالغ بر 45میلیارد ریال   افتتاح شد،این مجتمع با مساحت 6 هزارو ۵۰۰ مترمربع  دارای بخش‌هایی از جمله سالن اجتماعات،سرویس بهداشتی،سرایداری، سردرب ورودی، موتورخانه و مکان نگهبانی است،اعتبار این پروژه با مشارکت شرکت نفت و از محل اعتبارت استانی بوده است.

مجتمع خدمات،گردشگری و رفاهی عالیشاهی از دیگر طرح هایی بود که با اعتباری بالغ بر 52میلیارد ریال نیز در این شهرستان به بهره برداری رسید.

طرح بسته بندی خرما با اعتباری بالغ بر1میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاحی شهرستان گچساران بود،در ادامه این آیین بلوار ورودی روستای سربیشه به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح800میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته فرماندار گچساران در دهه فجر امسال72 طرح با اعتباری افزون بر یک هزار و 240 میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها