نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. شهريور 1398 - 18:00
نوروز حیدری پیشکسوت گچسارانی هاکی کشور که این روزها در بستری بیماری است متاسفانه از توجه مسئولان و اهالی ورزش محروم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نوروز حیدری، مربی اسبق تیم ملی هاکی و رئیس پیشین هییت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مشکلات قلبی وداخلی از مدتی قبل در یکی از بیمارستانهای شیراز بستری بوده و همچنان بدلیل شرایط نامساعد بدنی امکان عمل جراحی پیدا نکرده است.

نکته قابل توجهی که در این مدت از دید رسانه ها نیز پنهان نمانده اما کمتر به آن اشاره شده عدم توجه مسئولان ورزش استان و کشور به وضعیت سلامتی این پیشکسوت رشته هاکی بوده است.

این در حالی است که نیما حیدری فرزند این پیشکسوت هاکی در گفتگو با آریو ورزش از ادامه مراحل درمان پدر خود در شیراز خبر داد و افزود: تاکنون پزشکان اجازه عمل جراحی را نداده اند و ما هچنان منتظر هستیم شرایط پدرمان برای عمل مهیا شود.

نوروز حیدری مدت ۱۶ سال(۸۴-۶۸) مربیگری تیم ملی هاکی را بر عهده داشته و علاوه بر موفقیت در کسب مقام قهرمانی در مسابقات دهه فجر، حضور درجام جهانی جوانان و کسب عنوان چهارمی این مسابقات را نیز در کارنامه خود دارد.

وی حدود ۳۰ سال ریاست هییت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد و ۷ سال مربی گری تیم هاکی نفت و گاز گچساران را به عهده داشته که با این تیم بارها به مقام قهرمانی درلیگ برتر و قهرمانی کشور دست یافته اند و اگر نوروز حیدری درآخرین فینال لیگ برترهاکی سکان هدایت تیم نفت وگاز گچساران رابه عهده داشتند قهرمانی دورازدسترس نبود.

آنچه از مسئولان و اهالی ورزش انتطار می رود این است که در شرایط فعلی این پیشکسوت ورزش هاکی و سایر پیشکسوتانی که سال ها برای اعتلای نام ورزش استان و کشور تلاش کرده اند را تنها نگذاشته و قدردان زحمات آنها باشند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها