نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1397 - 0:59
دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی گفت: جناب تاجگردون!تبعیض و بی عدالتی در این شهر بیداد و غوغا می کند و با توجه به اینکه بودجه و عزل و نصب ها را در اختیار دارید بنده باید جواب بدهم یا شما؟،برادرانه می گویم دوست ندارم برخی مسائل را بشکافم که اگر ادامه پیدا کند حتما در ماه های دیگر اقدام می کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار احمد خورشیدی آزاد،دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی در همایش انقلاب اسلامی "فرصت و چالش ها" که با حضور پرشور مردم گچساران در حسینیه بهبهانیها برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین بهار انقلاب اسلامی گفت:خرداد ماه سال 62بود که هواپیماهای عراقی راهپیمایی شهر سردشت در استان آذربایجان غربی را بمباران کردند و جمعیتی حدود 320نفر شهید و مجروح شدند.

انتقام خون شهداءتوسط سپاه

وی افزود:سپاه مقدس انقلاب اسلامی تصمیم گرفت که انتقام خون شهدا را بگیرد و ماموریت به لشکر 17علی بن ابیطالب(ع) دادند که این امر را انجام دهند و خلبانانی متولی این کار شناسایی و در خاک عراق به درک واصل شوند.

ماموریت غیرممکن جوان گچسارانی درخاک دشمن

این کارشناس مسائل استراتژیک سیاسی و اقتصادی اظهارکرد:با این وجود مهدی زین الدین، فرمانده لشکر بچه های زبده را جمع کردند و گفتند که یک مامورت برگشت ناپذیر داریم و چه کسی حاضر است در این عملیات شرکت کند؟ در این بین اولین نفری که داوطلب می شود جوان گچسارانی "مهر علی مهربانی"و دو نفر دیگر بودند.

کشتن خلبان درخاک عراق

خورشیدی آزادی درادامه افزود:در ادامه ماموریت این چند نفر نیز توجیه می شوندکه ماموریت این عزیزان یکی از خلبانانی بود که در یکی از روستاهای سلیمانیه عراق زندگی می کرد که بچه ها شبانه آن خلبان را در رختخواب به آغل گوسفندان منتقل کردند و با داس به درک واصل کردند اما قبل از اینکه این خلبان عراقی کاملا جان دهد بچه ها از آن مکان متواری می شوند.

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد:در این هنگام همسر خلبان عراقی متوجه امر می شود که با داد و فریاد نیروی های امنیتی خبردار می شوند و این سه رزمنده از هم جدا می شوند ،این اطلاعات را نیروهای کرد عراقی که با بچه ها همکاری داشتند به ما دادند که بنده در سپاه سردشت پیگیر این کار شدم و تحلیل این بود که بچه ها درادامه اسیر استخبارات عراق شده اند و درشکنجه به شهادت رسیده اند.

گچساران ،شهری بسیار مهم برای پهلوی

وی درادامه با اشاره به مبارزات مردم گچساران در دوران انقلاب گفت:یکی از محورهای اصلی مبارزه با رژیم پهلوی و یکی از عوامل اصلی سقوط شریان های اقتصادی رژیم شاه ، گچسارن بود و از این شهر حدود 950 هزار بشکه نفت صادر می شد و این شهر برای انقلابیون بسیار مهم بود و برای رژیم شاه هم بسیار مهم بود.

گچساران محور حرکت انقلاب بود

خورشیدی آزاد افزود:گچساران محور حرکت انقلاب بود و آنروزها اگر از یک نفر حتی یک ورق کاربن می گرفتند سال ها باید زندان را تجربه می کرد حالا اعلامیه که جای خود داشت!،در ان روزهای سخت حکومت نظامی و فشار ساواک،بچه های انقلابی همچنان فعالیت می کردند که این فعالیت ها بعدا تبدیل به اعتصابات نفت در این شهر شد.

مصادره دستگاه تکثیردبیرستان باشت

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن موقع برای تکثیراعلامیه های امام دستگاه کپی و امکاناتی در اختیار نداشتیم و بعدها به همراه شهید "مهدی درخشان" و یکی دیگر از دوستان ، دستگاه تکثیردبیرستان باشت را مصادره کردیم و با "ذوالفقار صابری" و "شیخ عبدالله" شروع به تکثیرکردیم.

وی افزود:اولین راهپیمایی که از مسجد صاحب الزمان(عج)گچساران در ان دوران آغاز شد حدود 40نفر بودند و بعدها مردم اضافه تر شدند در ان روزها وقتی شعار "مرگ بر شاه" در این شهر گفته شد حتی یک نفر به حمایت از رژیم شاه نبود که حرفی بزند چرا که اینقدر منفور بودند.

حضور آیت الله مصباحی مقدم در گچساران

خورشیدی آزاد اظهارکرد:در خیابان عمران گچساران یک مشروب فروشی بزرگی بود که برای خارجی ها و آمریکایی ها مشروب تهیه می کرد ،به هرحال شهر را به فساد کشانده بود به ماه رمضان که رسیدیم و آیت الله مصباحی مقدم آن موقع طلبه جوانی بود که برای تبلیغ به این شهر آمده بود.

وی تصریح کرد:به صاحب مشروب فروشی پیغامی فرستادیم که ماه رمضان است که باید درب این زهرمار خانه را ببندیدکه از این کار امتناع و مقاومت می کرد که بدنبال این بود که این مرکز مشروب فروشی چه موقع از شبانه روز تعطیل می شود.

آتش زدن مشروب فروشی در گچساران

این کارشناس مسائل استراتژیک سیاسی و اقتصادی گفت:نقشه ای کشیدیم و چند کیلو "تی ان تی" فراهم کردیم و شبانه به این مشروب فروشی زدیم و دیوار مشروب فروشی تخریب شد و صبح آن روز آقای مصباحی مقدم را ساواک برد و شکنجه ها دادندکه ما آنروز این موضوع را از ایشان پنهان کردیم.

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی درادامه افزود: بعد از انقلاب در یک مراسمی برای انتخابات سال 84،شورای هماهنگی نیروهای انقلاب تشکیل شد و در آن جلسه ایشان را دیدم و خودمان را معرفی کردیم و ماجرای آتش زدن مشروب فروشی را به عرض ایشان رسانیدم و از ایشان هم معذرت خواهی کردیم.

انتقام خون شهداء از ساواک

وی اظهارکرد:در این شهر بعد از شهادت بچه ها به ساواکی ها گوشزد کردیم که باید از این شهر بروید ،قبل از اینکه رژیم شاه سقوط کند و قبل از اینکه هم ساواک منحل شود که همه را دربه در کردیم و انتقام خون بچه ها را گرفتیم و بعد اعتصابات نفت شروع شد.

عصبانیت کارتر از پیروزی انقلاب اسلامی

خورشیدی آزاد بیان کرد:انقلاب که پیروز شد "جیمی کارتر" رئیس جمهور آمریکا بود و آقای "ترنر" رئیس "سیا" را احظار کرد و گفت ما دارای پیچیده ترین و پیشرفته ترین سازمان اطلاعاتی جهان هستیم چطور شما نتوانستید انقلاب ایران را پیش بینی کنید که "ترنر" در جواب گفت انقلاب ایران یک پدیده تعریف نشده بودیعنی در آن دوران هر نهضت ، انقلاب و قیامی ایجاد می شد زیرامر شوروی و یا آمریکا بود.

نجومی بگیران در شرکت نفت گچساران؟

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که علی رغم وجود قدرت های جهانی ایجاد شد ،در همین گچساران آمریکایی ها درتاسیسات نفتی مشغول کار بودند و حقوق نجومی داشتند و جوانان گچساران بیکار بودند از جمله شرکت "هالبرتون" که پروژه تاسیسات دشت گز را اجرا کرد.

تنهای روستایی که آسفالت بود؟

خورشیدی آزاد اظهارکرد:آن زمان دو تا پزشک عمومی داشتیم یکی اصفهانی بنام روحی و یکی هم دکتر پاکستانی ،فقط یک روستا هم آسفالت بود آنهم آبشیرین (سقلاتون) انهم بخاطر تاسیسات نفت،انقلاب اسلامی هیچ کاری هم نکرده باشد از بروز ایجاد یک تراژدی خطرناک انسانی جلوگیری کرد.

دخیره نفت برای 150سال آینده

وی تصریح کرد:در زمان شاه ،دولتی کاملا وابسته از هرحیث به غرب و شرق داشتیم و معروف بود که ایرانی ها نمی توانند حتی یک سوزن خیاطی درست کنند و نفت می فروختیم و کالا وارد می کردیم، جدیدترین آماری که راجع به ذخیره نفتی ایران بانک جهانی اعلام کرده حدود 150سال است و اگر روزی 2میلیون بشکه به طور متوسط استخراج کند.

انقلاب نمی شد فقط 26سال نفت داشتیم

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی اظهارکرد: جدیدترین آماری که راجع به استخراج نفت در زمان شاه اعلام شده و روزنامه فرهیختگان هم اعلام کرده است روزی6میلیون بشکه نفت بوده است ،نگاه که کنیم اگر انقلاب اسلامی به وقوع نمی پیوست ما 26سال بیشتر نفت نداشتیم وبعد از 26سال کشوری که نفت نداشته باشد هیچ کالایی هم در کار نیست درحالی که هیچ استقلالی هم در هیچ حوزه ای نداشت و یک تراژدی انسانی رخ می داد.

این کارشناس مسائل استراتژیک سیاسی و اقتصادی بیان کرد: با این محاسبات در زمان شاه سهم هر ایرانی در سال حدود 73بشکه نفت بود و الان سهم هر ایرانی 9بشکه است، یعنی درآمد ما یک هشتم شده است ؛اما خدمات را که نگاه می کنیم در آن زمان 150هزار دانشجو وجود داشت الان 4میلیون ،آن زمان 17سد و الان 640سد داریم وسایر آمار را که نگاه می کنیم چندده برابر شده است و آیا این موارد خدمت نیست؟!.

تفکر رابطه با آمریکا در دولت ها؟

وی افزود:یک تئوری اقتصادی وجود دارد که در آن تئوری معروف است به اقتصاد برون زا، یعنی باید سرمایه و تکنولوژی خارجی بیاید تا ما توسعه پیدا کنیم و به تعبیری دیگر باید با آمریکایی ها رابطه برقرارکنیم تا مشکل نان و آب و محیط زیست و اشتغال حل شود.

خیانت های رضاخان در ایران

خورشیدی آزاد افزود:براساس مطالعه عرض می کنم که ما 98سال با آمریکایی ها ارتباط داریم 58سال در دوران پهلوی و 40سال هم  الان،رضا شاه را انگلیسی ها  برسرکار گذاشتند و ایران کاملا در اختیار انگلیسی ها بود و درجنگ جهانی دوم ایران پل پیروزی نامیده شد و جمعیت ایران از 19میلیون با خیانت وی و خواست انگلیسی ها 11میلیون شدو در آخر هم به جزیره موریس تبعید شد و مرد.

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بعد هم شاه ژاندارم منطقه بود و در اختیار آمریکایی بود و شاه را هم در آمریکا راه ندادند و بعد آقای "بازرگان" آمدو اولین مسئول جمهوری اسلامی بود که با "برژینسکی" در الجزایر  ملاقات کرد و وی کاملا معنتقد به ارتباط با امریکا بود بعد بنی صدر اومد که جاسوس امریکایی ها بود و ماهی 1000دلار می گرفت.

بنی صدر بیشترین خدمت را به آمریکایی ها کرد

وی گفت:درست است که امروز کتاب های لانه جاسوسی آمریکا را برخی ها جمع کردند و چاپ نمی شود و در اختیار مردم قرار نمی گیرد اما نسخه های قبلی که وجود دارد ،"بنی صدر "بیشترین خدمت را به آمریکایی ها کرد وقتی در صحرای طبس آمریکایی ها شکست خوردند و اسناد باقی ماند بنی صدر دستور داد تا نیروی هوایی آنجا را بمباران کند که این اسناد به دست جمهوری اسلامی نیافتد.

ارتباط میرحسین موسوی و هاشمی با آمریکایی ها

خورشیدی آزاد درادامه تصریح کرد:بعد میرحسین موسوی آمد که ارتباط با آمریکایی ها هم برقراربود و آقای کنگرانی از مسئولین دفتر "میرحسین موسوی" رابط وی با آمریکایی بود ،در زمان آقای هاشمی هم دو مورد اتفاق افتاد تمام دولت های قبل از انقلاب منهای دولت نهم و دهم ارتباط داشتند،آقای هاشمی دو تا کار برا ی تلطیف رابطه برای آمریکایی ها انجام داد که یکی اینکه هفت نفر از افسران آمریکایی که توسط حزب الله دستگیر شده بودند ؛آقای هاشمی وساطت کرد و اینها آزاد شدندو قراربود دارایی های ما را آزاد کنند که نکردند.

فروش انحصاری نفت به شرکت های آمریکایی

وی تصریح کرد:در زمان میرحسین موسوی هم گروگان های آمریکایی در سفارت تهران را رفتند در الجزیره بیانیه دادند و قرارداد بستند ونیز آزادکردند که آقای "بهزاد نبوی" نماینده میر حسین موسوی بود، پس به آمریکایی ها لطف شده  است؟! و کار دیگری که آقای هاشمی کردند در آن زمان فروش نفت ایران را تقریبا انحصاری به شرکت های آمریکایی داد .

خورشیدی آزاد اظهارکرد:بعد از چند سال آمریکایی ها در طول 15روز خرید نفت از ایران را صفر کردند و درآمد ایران از نظر نفتی صفرشد و تورم 49برابرشد چون دلار هفت تومانی را تا 400تومان بردند،اغتشاش مشهد،قزوین،اسلام شهر،تهران و شیراز دران زمان اتفاق افتاد.

همکاری خاتمی با آمریکایی ها

وی درادامه افزود:در زمان دولت اصلاحات همین اتفاق افتاد و آمریکایی ها وقتی می خواستند به افغانستان حمله کنند تنها راهشان این بود که از آسمان ایران و از اطلاعات ایران استفاده کنند آقای خاتمی این آسمان را در اختیارشان قرار داد و آنها هم در آن جنگ پیروز شدند بعد جورج بوش، ایران را محور شرارت نامید و همین خانم کلینتون در کتابش گفت که رئیس جمهور ایران در حمله به طالبان با ما همکاری کرد و مافهمیدیم که ایران ضعیف شده است و همانجا پیچ تحریم را سفت کردیم .

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی درادامه تصریح کرد:در بیانیه سعد آباد همین اتفاق افتاد و هسته ای تعطیل شد و پروتکل الحاقی که شاه هم قبول نکرده بود در دوره آقای خاتمی پذیرفته شد و همین آقای حسن روحانی دبیر همین پرونده بود به عنوان دبیرشورای عالی امنیت ملی  و قراربود گشایش مالی شود و داریی ها آزاد شوند و از ارجای پرونده ایران به شورای امنیت جلوگیری کنند ؛اما ما به تعهدات عمل کردند و آمریکایی ها هم زیرتعهداتشان زدند.

نتیجه اعتماد روحانی به آمریکایی ها؟

خورشیدی آزاد اظهارکرد:درزمان آقای روحانی هم مشاهده کردیم که وی این اعتقاد را داشت که تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور این است که از طریق رابطه با آمریکا بهبود شرایط شود و هنوز مهر ریاست جمهوری ایشان خشک نشده بود که اعلام کردانبارها خالی است و صندوق ذخیره هم خالی است یعنی ای کسی که می خواهی مذاکره کنی بدان این طرف خبری نیست و هرچی هم می توانی فشار بیاور و هرچه پیشنهاد هم بدهی اینجا موافقت می کنند.

این کارشناس مسائل استراتژیک سیاسی و اقتصادی درادامه اظهارکرد:بنابراین مشکل ماهیت آمریکایی هاست و بایدخودمان را معطل اینها نکنیم و اگر فکر کنیم روابط ما با آمریکایی ها موجب بهبود شرایط می شود اشتباه بزرگی است، اصلا مشکلات کدام کشور از طریق آمریکایی ها حل شد که ما دومین کشور باشیم؟.

تعطیلی 15هزار کارخانه در دولت روحانی

وی تصریح کرد:تا تولید داخلی و زیرساخت های اقتصادی خودمان را درست نکرده ایم، نمی توان واردات کالای خارجی داشته باشیم که در اینصورت همه کارخانه ها نابود خواهند شد، در این 6سال 15هزار کارخانه و کارگاه خوابید آنهم به علت افزایش واردات بی رویه ؛تا تقویت تولید داخل نداشته باشید مدام در حال تحریم خواهید بود اینکه مقام معظم رهبری در سالهای دوران هاشمی فرمودند که شما کاری کنید که اگر لازم باشد روزی چاهای نفت را ببندید، که تکنوکرات ها خندیدند؟!.

برداشت بسیار خطرناک در دولت دوازدهم؟

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی گفت: اقتصادی که ضعیف و وابسته به نفت است یعنی سیبل و خود تحریمی، یعنی اگر سیاست های کاهش درآمد های نفتی را اجرا نکنیم همیشه ما را تحریم خواهند کرد که دائما بوده  و سودی به حال هیچ کشوری هم نداشته است ؛مشکلات داریم اما این مشکلات راه حل داخلی دارند و اینکه دست بروی دست بگذاریم تا آمریکایی ها بیایند مشکلات را حل کنند یک برداشت بسیار خطرناک است  

وی افزود:الان هم این اشتباه دارد صورت می گیرد و کارگران نیشکر هفت تپه و فولاد خوزستان چند ماه معوقات حقوقی داشتند که جمع معوقات 12میلیارد تومان می شد،این همه حیثیت کشور نباید زیرسوال می رفت چطور ندارید 12میلیارد تومان به این کارگران بدهید اما آقای روحانی خودتان گفتید 35هزار میلیارد تومان به موسسات بانکی ورشکسته دادیم که بیشترش هم گیر سهام داران عمده آمد؟.

دولت باید پاسخ دهد

خورشیدی آزاد اظهارکرد: عده ای مدام دنبال این هستند که مردم را مقصر جلوه دهند و اینکه دولت در حال خوبی کردن به مردم است؟! ،6ماه اول همین امسال قیمت نفت بالا رفت و تا 75دلار درصورتی که قیمت نفت در بودجه 52دلار بود،ارز را از 4هزار 200تا 19دلاربالا بردید و در 12و 13دلار ثابت گذاشتید؟ چقدر درآمد اضافه دولت کسب کرد؟که 220هزار میلیارد تومان شد و عملکرد این پول کجاست و چه موقع گزارش دادید که با این همه پول چکار کردید؟.

آقای روحانی 150میلیارد کجاست؟

وی درادامه گفت:ترامپ و پمپئو بارها اعلام کردند که درجریان برجام 150میلیارد دلار پول های خودشان را به ایرانیان دادیم که به قیمت دلار 3هزار و 200تومانی می شود 480هزار میلیارد تومان، یعنی بیش از بودجه سالانه جاری،این پول کجا رفته است و اگر اینها دروغ می گویند پس برجام شما هیچی نداشته است واگر انها راست می گویند آقای روحانی این پول کجارفته است؟!.

چرا ثروتمندان گردن کلفت مالیات نمی دهند؟

کارشناس مسائل استراتژیک سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: بانک مرکزی اعلام کرد که میزان سپرده گذاری مردم تقریبا یک میلیون و 300هزار میلیارد تومان است بعد 300هزار میلیارد تومان سود می دهند ،بعد این رقم 86درصد فقط گیر 2درصد می آید یعنی دست ثروتمندان،این دو درصد چرا نباید مالیات بدهند چرا این ثروتمندان گردن کلفت نباید مالیات بدهند؟!.

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی افزود: اگر 5درصد از این ها مالیات بگیرید می شود 13هزار میلیارد تومان ،مرکز پژوهش های سازمان مالیاتی کشور اعلام کرد که فرار مالیاتی کشور 4هزار میلیارد تومان است چطور هر کاسب کار بدبختی را که پیدا می کنید تا می توانید ازش مالیات می گیرید اما از ثروتمندان مالیات گرفته نمی شود.

واردات 100هزار خودروی قاچاق با دستور روحانی

وی تصریح کرد:کانال جعبه سیاه اعلام کرد 20میلیارد دلار ارز 4هزار و 200تومانی داده اند و رفتند 100هزار خودرو وارد کرده اند آنهم خودرو قاچاق ، و اعلام کردند منبع شریعتمداری است با دستور آقا ی روحانی ! یا این کانال را باید گردن زد یا اینکه باید شما جواب بدهیدخودرویی که یکم رتیه از 200میلیون تومان شد 670میلیون تومان.

70درصد مشکلات کشور ربطی به تحریم ها ندارد

خورشیدی آزاد درادامه افزود:خود تحریمی ها را خودمان انجام می دهیم و 70درصد مشکلات کشور ربطی به تحریم ها ندارد و مربوط به سوء مدیریت هایی است که در این دولت از همه بیشتر بود و در دولت قبلی خیلی کمتر بوده است.

ساختار بودجه مشکلات اساسی دارد

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامیگفت: مقام معظم رهبری بحث اصلاح ساختار بودجه را مطرح کردند یعنی ساختار بودجه مشکلات اساسی دارد از جمله این بودجه که در مجلس تصویب می شود فقط 25درصد بودجه کشور است و 75درصد بودجه شرکت ها و بانک هاست که اینجا نمی آید و بیشترین احتمال رانت خواری و حقوق ها نجومی درآنجاست.

نباید در تهران 600هزار نفر گرسنه باشد

وی افزود:این بودجه یک بودجه سنتی بود و بعد از جنگ که نظام بودجه ریزی سالانه مد شد و در دستورکار قرار گرفت ؛بودجه ثابت بود و هرساله یک درصد تورم را اضافه می کردند که اگر این بودجه درست بود که نباید در تهران 600هزار نفر گرسنه باشد و در همین گچساران در برخی نانوایی ها نان قرضی می دهند.

میرشکال اقتصادی بیاید و جواب بدهد

خورشیدی آزاد افزود:بش از 30درصد مردم ایران هیچ چیزی غیراز یارانه ندارند ،فساد و ناهنجاری های اجتماعی محصول سوءمدیریت هایی است که می بینیم و  آنهایی که خودشان را میرشکال اقتصادی می دانند بیایند جواب بدهند که چرا شما اینچنین بودجه هایی را تصویب کرده اید که ما به اینجا رسیده ایم.

اصلاحطلبان باید پاسخگوی مشکلات کشور باشند

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: 32سال از 40سال انقلاب دست شما ها بوده است و آقایان اصلاحطلب باید جواب بدهند اینطور که نمی شود 32سال مملکت دست شماها باشد و بعد ما یقه بقال سرکوچه را بگیریم؟!،80درصد مشکلات مملکت را باید اصلاحطلبان جوابگو باشد و 20درصد هم انقلابی ها باید جواب بدهند.

وی افزود:این دولت را نگاه کنید که همه تئوری اقتصادی شان یکی بود ،بازرگان،بنی صدر ،میرحسین موسوی، هاشمی ،خاتمی و روحانی ،معتقدبودند که باید دست روی دست بگذاریم تا خارجی بیایند و مشکلات را حل کنند؛ تئوری غلطی که در هیچ جای دنیا سابقه و تجربه ندارد.

شخص بنده بعد از سالها در همین دوره از شخص تاجگردون حمایت کردم به چه امید به امید اینکه ایشان با دولت ارتبازاتی دالرد و کمک کنند مشکلات شهر کمتر شود؛اقا تاجگردون تنها نماینده ای است که بیشترین حمایت مردمی و دولتی را داشته است.

تبعیض و بی عدالتی در این شهر بیداد می کند

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی درادامه تصریح کرد: جناب تاجگردون!تبعیض و بی عدالتی در این شهر بیداد و غوغا می کند و با توجه به اینکه بودجه و عزل و نصب ها را در اختیار دارید بنده باید جواب بدهم یا شما،برادرانه می گویم دوست ندارم برخی چیزها را بشکافم که اگر ادامه پیدا کند حتما در ماه های دیگر می شکافم.

وی تصریح کرد:آمار خودکشی استان در کشور سوم است و 17هزار نفر بیکار وجود دارد، اولویت ما رفع بیکاری است و جاده چهاربانده اولویت ما نیست درحتلی که  بودجه دست شما بود و جابجایی بودجه داشتید و می بایست با 100 میلیارد تومان مشاغل خانگی و کارگاه های خرد راه اندازی می کردند و بیش از 5هزار نفر شاغل می شدند و مردم در این صورت به شما دست مریزاد می گفتند.

شهری قشنگ با مردمی فقیر نمی خواهیم

خورشیدی آزاد تصریح کرد:شهری که مردمش گرسنه هستندو جوانانش بیکار است ،نیازی به بازار سرپوشیده ندارد ما شهری قشنگ با مردمی فقیر نمی خواهیم،در تعریف مدیریت می گویند مدیریت شهری کارش این است که مردم را ثروتمند کند.

به خدا حتی اصولگرایان هم به شما رای دادند

وی درادامه ازود:بیشترین حمایت چه مردمی و چه دولتی از شخص تاجگردون بود؟! جواب این می شود که برای پست عده ای خاص،برای شغل عده ای خاص،پیمانکاری هم عده ای خاص،وام 4درصد عده ای خاص،برادر من!، بنده چطور باید جواب این مردم را بدهم،به خدا حتی اصولگرایان هم به شما رای دادند برای اینکه مشکلات مردم کمتر شود چه اتفاقی افتاد.

نیروهای انقلابی شهر را از این وضعیت نجات دهید

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامیگفت: الان باید از همین فرصت ها استفاده شود و کار شود نه فقط برای عده ای خاص؛انقلابی ها یادتان باشد وحدت عملی و پشت سرهم ایستادن مهم است و این شهر را از این وضعیت تنها شما می توانید نجات بدهید و ادامه چنین وضعیتی برای این شهر خطرناک است ،نیروی انقلابی و خدمتگذار پای کار بیاید و فضای شهر را عوض کند.

وی افزود:در کشور هر جا تصمیم انقلابی گرفتیم ،موفق هم شدیم در رشد علمی اول دنیا هستیم و فقط قصه موشک نیست،در کشاورزی هر جا تصمیم گرفتیم پیشرفت داشتیم و در هر عرصه ای هم همینگونه بوده است،در همین گچساران اگر روزی چاهای نفت آتش می گرفت باید شرکت ها آمریکایی ها و کانادایی ها و سوئدی می آمدند برای مهارچاه، بعد از انقلاب اولین چاهی که درمنطقه چهاربیشه گچساران  آتش گرفت اینقدر کارکنان صنعت نفت کار کردند و حتی امام جمعه دهدشت آمده بودند و نظر هم می داند ؛ به اینجا رسیدیم که در امحاء چاه نفت جز اولین ها در دنیا شدیم و چاه های نفت کویت را ایرانی ها خاموش کردند.

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید مردم را نجات بدهیم و تا کی جوانان تحصیلکرده  را بگوییم صبرکنند،باید تصمیم شجاعانه بگیریم و همه هم پای کار باشند تا این کشور درست شود و یک نوید یه شما می دهم که ایران امروز در شرایط ورود به دروازه پیشرفت و توسعه است .

94درصد بودجه دولت در اختیار خودش است

وی افزود:امروز انقلاب اسلامی بروی سکوی پرش به سوی پیشرفت است و همه باید پای کار باشند و این مطالبی که عرض کردم به عنوان گله از آقایان اصلاحطلب بود ،94درصد بودجه دولت در اختیار خودش است و تنها 6درصد به سپاه و نیروهای مسلح و قوه قضاییه و دیگر نهاد ها می رسد.

خورشیدی آزاد افزود:7صدم درصد بودجه را به نهادهای فرهنگی می دهند اما چرا این همه سرو صدا؟ همه مشکلات را حل کرده اید بعد به این موضوع چسبیده اید؟ بودجه حوزه علمیه با 200هزار طلبه 430میلیارد تومان است اما بودجه فقط دانشگاه تهران با 10هزار دانشجو 700میلیارد است یعنی دوبرابر.

راه اندازی پترو پالایشگاه درگچساران؟

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی درادامه اظهارکرد: در ایران هرکسی آمد و مشکل اقتصادی را حل کرد باید دستش را بوسید و کسی می تواند مشکل اقتصادی را حل کند که دید انقلابی داشته باشد و جهادی کار کند ،الان 8پترو پالایشگاه می خواهند بدهند و می خواهند نفت را تیدیل به فرآورده کنند و اشکال نداردکه یکی هم گیر گچساران بیاید بعد ارزش افزوده آن 13برابر است.

وجود سوءمدیریت درکشور

وی تصریح کرد:استان ما فقط نفت و گاز ندارد و باید روی جنگل بلوط کار کنند ، درآمد ترکیه از این راه بیشتر از درآمد نفت ماست البته ما پول داریم ولی سوءمدیریت وجود دارد .اگر جلوی برخی موارد را بگیرند هر استانی بیش از 51هزار میلیارد تومان سهم پولش می شود ،جلوی قاچاق را بگیرند 20میلیارد دلار ،جلو ی معوقات بانکی را بگیرند که الان 40درصد است جلوی فساد در بوجه را بگیرند.

خورشیدی آزاد گفت:باید فضای کار و اشتغال ایجاد کرد الان آقای تاجگردون و هرکس دیگری اینکار را بکند دستشان را هم می بوسم ،دنبال دعوا نیستم و دنبال حل مشکلات مردمیم و بنده منتقدهستم به مدیریت اصلاحطلب ها که بعد چگونه از آقای تاجگردون حمایت کنم؟.

وی افزود:وقتی بنده در این شهر کاندیدا شدم به مردم گفتم که دولت نهم و دهم "احمدی نژاد"است بگذارید نماینده بشوم و بروم و کمک کنم ،وظیفه خودم را هم انجام دادم اما امروز  دیگر هم به چنین میدانی نخواهم آمد.

تصاویر این همایش را مشاهده نمایید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها