نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آذر 1399 - 21:14
به تعبیر شیخ پناهیان اخیرا زمینه سازان ظهور جمعه ها به شهادت می رسند و زمینه سازان ترور دم از مذاکره می زنند ،بالاخره یک جمعه ای خواهد آمد که زمینه سازان ترور رسوا بشوند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی،تحلیل گر مسائل سیاسی در مطلبی در خصوص ترور "شهید فخری زاده "نوشت:دهه اول انقلاب اسلامی ترورها و انفجارات جنایت کارانه و بمب گذاری های ناجوانمردانه توسط سازمان جهنمی نفاق علیه چهره‌های فکری علمی مثل شهید مطهری ها و ائمه جمعه ها و یا مدیران انقلابی و سیاسی مانند بهشتی ها ،رجایی ها، باهنرها بود و در نهایت بسوی نظامیان ولایی مثل صیادها گردید و در ۱۰ سال اخیر سرمایه های انسانی دانشمند و دانشگاهی توانمند و وفادار به آرمانهای انقلاب از نوع شهریاری ها و آشتیانی ها و حالا فخری زاده شده که باید از خود بپرسیم :

چرا این تغییر رویکرد در سیاست گروه های تروریستی و کشورهای حامی ترور گردیده؟

چرا با مدیران سیاسی جریانات غیر انقلابی و متمایل به اندیشه لیبرالیستی کاری ندارند؟

کی تغییر کرده؟

"فخری زاده" که انسانی مبتکر و خلاق بود و چون اینشتین ها و گالیله های اروپایی فکر و اندیشه و خلاقیت خود را در راه خدمت به انسان ها و پیشرفت و توسعه یک کشور آسیایی قرار داده بود ،چه منافعی از شما را مانع شده؟ کجا علیه شما و جریان سلطه سخنرانی داشت و شعار داد؟.

این جنایت ضد بشری بیش از پیش پرده‌های نفاق و ریا را به کناری زد و شعارهای دروغین تان علیه علم و دانش و توسعه را برملا ساخت و ان شالله تعالی هر چه بیشتر رسوا و در داخل هم شکاف های امنیتی که سبب غفلت و نفوذ عناصر بد اندیش گردیده شناسایی و به مجازات برسند در هر لباس و با هر عنوان و مدعی هر طرح شعاری باشند .

حال از باب ادب به روح ملکوتی این دانشمند والامقام دو نکته اعتقادی ذکر نمایم :

۱- در حالیکه دیروز دهمین سالگرد شهادت دکتر شهریاری بود ،استاد ( فخری زاده) به همان سبک و سیاق و بوسیله تروریست هایی با همان تفکر به دانشجوی نخبه اش ( شهریاری) پیوست تا نشان دهد راه شهدا همچنان ادامه دارد.

۲-به تعبیر شیخ پناهیان اخیرا زمینه سازان ظهور جمعه ها به شهادت می رسند و زمینه سازان ترور دم از مذاکره می زنند ،بالاخره یک جمعه ای خواهد آمد که زمینه سازان ترور رسوا بشوند .

ضمنا این ترور در نوع خود از نظر تعداد نیروی تروریستی مستقر در محل حادثه و تجهیزات و شکل اجرایی بی نظیر بوده که هم نشان از اهمیت جایگاه علمی و کاربردی این دانشمند بوده و هم جای بررسی و تحلیل درست و آگاهانه دارد .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها