نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. بهمن 1398 - 21:06
آقای نماینده! بهتر است حرف از وعده ها و لاف های دم انتخاباتی که بیشتر رویایی به نظر می رسند، آورده نشود و گزارشی از پروژه های وعده داده شده گذشته که تاکنون به سرانجام نرسیده اند ،بدهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پس از روشنگری های صورت گرفته در فضای مجازی و عدم پاسخگویی شفاف از ناحیه "غلامرضا تاجگردون" و به حاشیه بردن این روشنگری ها از طریق ایراد نمودن موضوعاتی که نفاق را بین طوایف و مردم از طریق رسانه های اجاره ای وی نشانه رفته، شاهد هستیم که بازهم شخص نماینده از روش های پیشین انتخاباتی اش، همچون تریبون های یکطرفه و وعده های دم انتخاباتی همچون اتصال گچساران به شبکه ریل قطار و حرف های احساسی استفاده می کند.

به نظر می رسد آقای نماینده به جای دادن وعده های جدید با وضعیت بودجه ای که برای مملکت به وجود آمده و دولت با زحمت حقوق کارمندان و کارگران را پرداخت می کند بهتر است حرف از وعده ها و لاف های دم انتخاباتی که بیشتر رویایی به نظر می رسند، آورده نشود و گزارشی از پروژه های وعده داده شده گذشته که تاکنون به سرانجام نرسیدند ،بدهد.

با این تفاسیر جا دارد که "آقای نماینده" به این موضوعات مهم نیز پاسخگو باشند.

۱. پارک دریاچه مصنوعی که قرار بود سال ۹۴ به بهره برداری برسد، به کجا رسید؟.

۲‌. بافت فرسوده که قرار بود سال ۹۵ به پایان برسد به کجا رسید؟.

۳. کارخانه لاستیک سازی که عنوان شد اگر ۵ پروژه صنعتی بخواهد در کشور انجام شود یکی از آنها در گچساران است به کجا رسید؟.

۴. پروژه تونل دیل که وعده دم انتخابات گذشته بود با این روندی که داشته و ضررهای چند ده میلیاردی که تاکنون داشته، به کجا رسید؟.

۵. منطقه ویژه اقتصادی که آن را در بوق و کرنا کردید!، به کجا رسید؟.

۶. شفاف سازی شعاری که مطرح شد از طرف نماینده که کار فردی انجام نمی دهم و کار عمومی انجام خواهم داد و این همه نیرو های جذب شده بی ضابطه در ادارات و شرکت ها و ... به کجا رسید؟.

بهتر است نماینده فعلی شهرستان های گچساران و باشت به جای بیان وعده ها به مطالبات مردم فهیم این مناطق احترام گذاشته و اول یک شفاف سازی در خصوص تخلفاتی که در فضای مجازی از ایشان یاد شده ریز به ریز توضیح داده و همچنین کارنامه ای عملی و شفاف در خصوص وعده های گذشته عنوان کنند.

جمعی از جوانان شهرستان های گچساران و باشت

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها