نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آبان 1396 - 17:42
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شکست سنگین استقلال اهواز همچنان در کورس صعود باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصاف تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز در چارچوب رقابت های لیگ دسته دو با برد پرگل طلایی پوشان به پایان رسید.

این دیدار که به میزبانی نفتی های گچساران در ورزشگاه شهدای نفت این شهرستان برگزار شد، تیم نفت و گاز با ارائه یک بازی هجومی با نتیجه 4بریک استقلال خوزستان را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار نفتی ها با ترکیب علی خالصی،علی کرمی ،بهزاد داوودی،علی جهانگیری ،محمد ملایی اسماعیل هاشمی، فرشاد اسدی، سجاد عباسی، مرتضی حیدری، حکیم حزباوی پور ومحمد جلیزی به میدان رفتند.

نخستین تعویض در ترکیب نفتی های گچساران در دقیقه 38 که بدلیل مصدومیت انجام گرفت وسعید بحر کاظمی بجای مرتضی حیدری وارد بازی شد،دومین تعویض در ترکیب نفتی های گچساران در دقیقه 75امیر شرفی بجای محمد جلیزی  وسومین تعویض در ترکیب نفتی های گچساران در دقیقه 83 نیز محمدرضا مظاهری بجای حکیم حزباوی پور وارد بازی شد.

محمدرضا مظاهری بعد از 7 ماه مصدومیت در این بازی به کار گرفته شد تا نخستین بازی رسمی خود را پس از گذراندن دوران مصدومیت سنگین خود انجام دهد .

در این دیدار مرتضی حیدری، سعید بحر کاظمی،سجاد عباسی ومحمدرضا مظاهری برای نفت و گازگچساران گل زنی کردند و تک گل استقلال اهواز را هم جواد نصرالله پور به ثمر رساند.

در این دیداربازیکنان تعویضی بهمن فرازمند سرمربی نفتی ها فوق العاده ظاهر شدند و دو گل از چهار گل طلایی پوشان نفت را بثمر رساندند.

تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی 13امتیازی شد و به رده دوم جدول این رقابت ها صعود کرد.

جدول رقابت ها و سایر نتایج این گروه:

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها