نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1394 - 9:14
لیگ دسته دوم فوتبال کشور:
جدال حساس نفتی ها در گچساران
تیم نفت وگازگچساران عصرامروزدر حالی به مصاف نفت امیدیه قدرتمند و پرانگیزه خواهد رفت که به دنبال انتقام شکست سنگین دور رفت در امیدیه است.

به گزارش آفتاب جنوب،در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و درهفته پانزدهم این مسابقات تیم صدرنشین نفت وگاز گچساران در خانه به مصاف همنام خود یعنی نفت امیدیه می رود.

 

تیم نفت گچساران در 5 مسابقه آخر خود توانسته با انجام بازی های زیبا ، 4برد و 1 تساوی بدست آورد و قاطعانه در صدر جدول جا خشک کند.

 

عصرامروز تیم نفت وگازگچساران در حالی به مصاف نفت امیدیه قدرتمند و پرانگیزه خواهد رفت که به دنبال انتقام شکست سنگین دور رفت در امیدیه می باشد و مسولان این باشگاه تبلیغات گسترده ای در سطح شهر انجام داده اند تا با حمایت هوادران پرشور خود 3 امتیاز دیگر را به امتیازات خود اضافه کنند و خیال خود را بابت صعود به دور بعد راحت کنند.

 

اما تیم نفت امیدیه که در چند هفته اخیر نتوانسته توقعات مسولان و هوادارن با تعصب خود را جلب کند در این دیدار برای کسب 3 امتیاز به گچساران خواهند رفت تا امید خود را برای صعود به دور بعد از دست ندهند و مطمعنا با انگیزه ای مضاعف پا به میدان خواهند گذاشت.

 

تیم نفت امیدیه در 5 بازی آخر خود 2 برد و یک تساوی و 2باخت را در پرونده خود ثبت کرده است، که این آمار برای یک تیم مدعی صعود ، زیاد قابل قبول نیست و بازیکنان و کادر فنی این باشگاه باید تلاش خود را بیشتر کنند تا سرنوشت این تیم به اما و اگر های روزهای آخر مسابقات کشیده نشود.

 

حال باید دید نادریان گچساران یا فیروزی امیدیه ، کدام یک تفکرات بهتری را در این مسابقه 6 امتیازی پیاده خواهند کرد .در صورت پیروزی نفت گچساران ، وضعیت این تیم در صدر جدول مستحکم تر خواهد شد و اگر امیدیه شکست را متقبل شود و رقیبان این تیم یعنی نفت نوین آبادان و کارا شیراز در مسابقات خود پیروز شوند شانس امیدیه برای صعود کمرنگ تر خواهد شد.

 

گفتنی است تیم نفت وگازگچساران با 26 امتیاز از 14 بازی در صدر جدول گروه سوم قرار داردو تیم نفت امیدیه با 20 امتیاز از 14 بازی در رده 4 جدول این گروه قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها