نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. شهريور 1394 - 23:37
در یک دیدار تدارکاتی فوتبال رقم خورد؛
شکست نفت و گازگچساران مقابل استقلال خوزستان+تصاویر
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک دیدار دوستانه مقابل استقلال صنعتی خوزستان تن به شکست داد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اولین دیدار تدارکاتی پیش از شروع رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور درمقابل حریف لیگ برتری خود استقلال صنعتی خوزستان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

 

نفت و گاز

گچساران

 

در این دیدار نفت و گاز گچساران با هدایت یوسف نادریان بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت وبازیکنان جوان و بومی این تیم در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرده و موقعیت های بیشتری داشتند و در این بازی حریف قدرتمندی برای تیم استقلال صنعتی خوزستان بودند.

 

گچساران

 

تیم استقلال خوزستان بدلیل تعطیلات لیگ برتر که با بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی همراه بود سفری دو روزه به گچساران داشت تا در یک بازی تدارکاتی محک جدی داشته باشد و آمادگی خود را برای ادامه رقابتهای لیگ برتر حفظ کند.

 

فوتبال

 

گل های این دیدار تدارکاتی را فرشاد جانفزا و حمدالله ابدام در دقایق 9 و 12 برای تیم خوزستانی به ثمر رساندند.

 

در این بازی طلایی پوشان نفت با ترکیب مجتبی فرهادی ، علی کرمی ، مصطفی ساورسفلی، بهزاد داوودی، محسن یکه دوست، رضا قیالی، فرشید فکورنیک،قائم اسلامی، علی رعیت، نبی الله اسدی و سهیل صالحی به میدان رفتند.

 

نفت و گاز

نادریان

 

شاگردان عبدالله ویسی در تیم استقلال صنعتی خوزستان در بازی امروز فرناندو، محمد طیبی، موسی کولیبالی، پیمان شیرازی، موسی جنادله، ادواردو سوارز، فرشاد سالاروند، باقرهاشمی، فرشاد جانفزا، حسن بیت سعید و حمدالله ابدام به میدان رفتند.

 

استقلال صنعتی خوزستان

استقلال

 

در این دیدار با تصمیم کادرفنی دو تیم تعویض های متعددی در هر دو تیم صورت گرفت تا هر دو مربی شناخت بیشتری از بازیکنان خود بدست آورند، بطوریکه تمامی بازیکنان نیمکت نشین نفت گچساران در این بازی به کار گرفته شدند.

استقلال صنعتی خوزستان

نفت و گازگچساران

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان که برای سومین فصل متوالی عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی دراختیار دارد در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر نمایش خوبی از خود بجای گذاشتند و با کسب ده امتیاز در رده دوم جدول رده بندی این فصل  قرار گرفته اند.

 

استقلال صنعتی خوزستان

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها