نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. ارديبهشت 1394 - 7:51
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود در لیگ دسته یک کشور جام آزادگان، در برابر فولاد نوین اهواز با سه گل به پیروزی رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مهمان خود فوتبال نوین لیگ برتری شده را شکست داد.

 

تیم نفت و گاز گچساران که امیدهای خود را برای ماندن در لیگ دسته یک کشور تا حدود زیادی از دست داده بود در این دیدار با امید به نتایج دلخواه در دیگر دیدارهای همزمان بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد.

 

حملات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دقیقه 12 این دیدار به ثمر نشست تا امیر خدامرادیان نخستین گل این دیدار و تیم نفت و گاز گچساران را وارد دروازه تیم اهوازی کند.

 

نفتی‌های گچساران که با ثبت این گل روحیه بهتری کسب کرده بودند با ادامه حملات دامنه‌دار خود سعی در افزایش گل‌های خود در این دیدار کردند که چندین فرصت مسلم گلزنی را با بی دقتی و بدشانسی مهاجمان خود از دست دادند.

 

افشین دانشان دومین زننده گل برای تیم نفت و گاز گچساران در دقیقه 47 این دیدار بود تا امیدهای نفت و گاز گچساران برای بقا در لیگ دسته یک پررنگ‌تر شود.

 

حملات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داشت تا مدافعان تیم فولاد نوین اهواز در یکی از این حملات مرتکب خطای پنالتی شود و فرشید علیزاده از روی نقطه پنالتی زننده گل سوم تین نفت و گاز گچساران باشد.

 

فولاد نوین اهواز نیز در این میان با بازی تقریبا تدافعی هر از چند گاهی طی ضد حملات مدافعان نفتی گچساران را آزار می‌داد که طی یکی از این ضد حملات در دقیقه 90 این دیدار موفق به جبران یکی از گل‌های خود را توسط مهدی نیایش‌پور شود تا این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود گچسارانی‌ها به اتمام برسد.

 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با توجه به دیگر نتایج دیدارهای همزمان علی‌رغم پیروزی در این دیدار با کسب 25 امتیاز به لیگ دسته دو کشور سقوط کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها