نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. فروردين 1394 - 21:23
درهفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال رقم خورد؛
پیروزی نفت و گاز گچساران برابر شهرداری اردبیل
در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشکاه های کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برابرشهرداری اردبیل به پیروزی رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،عصرامروزدر چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشکاه های کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برابرشهرداری اردبیل به پیروزی رسید.

 

در روزی که شهرداری اردبیل برای بردن و حفظ امیدهایش برای صعود احتمالی به لیگ برتر و تیم نفت و گاز گچساران تیم ته جدولی لیگ به میدان آمده بودند ، این تیم گچسارانی بود که بر میزبان خود غلبه کرد.

 

در این بازی که وزش باد شدید از کیفیت آن کاسته بود تیم شهرداری اردبیل با وجود حملات بیشمار با نتیجه دو بریک مغلوب تیم نفت و گاز گچساران شد.

 

گچسارانی ها در این بازی خیلی زود به گل دست یافتند و بازیکنان این تیم از یک توپ برگشت خورده از دروازه شهرداری بهره جسته و نخستین گل بازی را در دقیقه ۷ بازی به ثمر رساندند .

 

در دقیقه ۴۲ بازی و در زمانی که بسیاری از حملات شهرداری اردبیل بی نتیجه مانده بود موسی شهبازی مهاجم تیم اردبیلی با به ثمر رساندن گل مساوی شادی را به اردوی تیم خود و تماشاگران این تیم هدیه کرد.

 

در نیمه دوم بازی و در حالی که تیم شهرداری یکپارچه حمله بود بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در یک ضد حمله در دقیقه ۵۵ بازی توسط رضا قیالی به گل برتری دست یافتند.

 

در دقیقه ۸۹ بازی یکی از بازیکنان نفت و گاز گچساران با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد و این تیم دقایقی ۱۰ نفره در برابر حملات شهرداری از دورازه خود دفاع کرده و در نهایت با برد شیرین میدان بازی را ترک کرد.

 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی و با کسب 22 امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

 

تیم نفت و گاز گچساران در آخرین بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور فصل94-93 ، دوشنبه هفتم اردیبهشت 94 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف فولاد نوین اهواز که صعودش به لیگ برتر فوتبال کشور قطعی شده خواهد رفت.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

دیگه فایده ای نداره دیر شد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها