نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. فروردين 1394 - 9:45
سه بازیکن با استعداد و خوش آتیه تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران با درخشش در رقابتهای لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشوربه اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور دعوت شدند.

به گزارش آفتاب جنوب،در سالی که گذشت تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران سالی پرفروغ را پشت سر گذاشت و توانست توجه بسیاری از کارشناسان فوتبال پایه را متوجه بازیکنان با استعداد این تیم کند.

 

در میان همه بازیکنان با استعداد و خوش آتیه فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران سه بازیکن این تیم درخشش برجسته تری را در میان هم تیمی های خود داشتند و حتی دعوت به اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان را از آن خود کردند.

 

سروش انصاری جو، علیرضا کوشکی و پوریا دلنوازی نیا سه بازیکنی هستند که در یکسال اخیر وظیفه اصلی خود یعنی ارائه یک بازی خوب در دیدارهای تیم فوتبال نوجوانان را به بهترین شکل انجام دادند و پاداش این زحمات ستاره شدن آنها در سال گذشته بوده است.

 

نفت و گاز گچساران

سروش انصاری جو بازیکن 15 ساله تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران که توانست با به ثمر رساندن 9 گل در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور به عنوان آقای گل این رقابت ها در کشور مطرح شود.

 

انصاری جو که از شم گل زنی بالایی برخوردار است بدون شک در سال های آینده به عنوان یک پتانسیل خوب در تیم های ملی می تواند خود نمایی کند.

 

علیرضا کوشکی و پوریا دلنوازی نیا که دو بازیکن موثر در تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران هستند در یکسال اخیر به اردوی استعداد یابی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شدند تا بار دیگر نشان دهند هدف باشگاه نفت و گاز گچساران در رده های پایه تنها معرفی استعدادهای بالقوه به فوتبال کشور بوده است.

 

محمدرضا یزدانشناس سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در خصوص حمایت های صورت گرفته برای حفظ و پرورش این استعدادهای خوب فوتبال کشور گفت: بدون شک مدیریت ورزش نفت و گاز گچساران مهمترین اولویت خود را پرورش استعداد های فوتبالی رده های پایه برای معرفی به تیم های بزرگسالا ن فوتبال کشور است.

 

وی از برخورداری کلیه امکانات رفاهی برای این بازیکنان جهت شرکت منظم در اردوهای تیم ملی فوتبال نوجوانان خبر داد و افزود: علاوه بر این سه بازیکن دیگر بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان نفت نیز از استعداد خوبی برخوردار هستند که با تلاش بیشتر در لیگ سال آتی  مورد توجه مربیان تیم های ملی قرار گیرند.

 

یزدانشناس تصریح کرد: در حال حاضر در تلاش هستیم با حضور در روستا ها و شهرهای استان استعدادهای نوجوانان را مورد بررسی قرار دهیم و با دعوت آنها به تیم فوتبال نوجوانان گامی موثر هرچند کوچک در جهت تعالی فوتبال پایه گچساران برداشته باشم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها