نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. فروردين 1394 - 9:58
رئیس اداره مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از اجرایی شدن دومین دوره ممیزی داخلی سیستم های مدیریتی QHSE در 110 واحد عملیاتی ، پشتیبانی و ستادی این شرکت خبر داد .

سعید باغبان رئیس اداره مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت نفت و گاز گچساران صبح امروزدر گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گفت:در راستای اصلاح و بهبود عملکرد فرآیندها و با هدف پایش و تکیه بر حصول اطمینان از اجرای الزامات سیستم های مدیریتی استقرار داده شده ( QHSE- MS ) ، دومین دوره ممیزی داخلی در 110 واحد عملیاتی ، پشتیبانی و ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزارشد.

                                                                                                               

 وی با بیان این که این دوره در قالب 14 تیم ممیزیی ، مشتمل بر60 نفر از کارشناسان با تجربه و توانمند برگزار شد،افزود: با سیستم‌های مذکور با بهره‌گیری از مکانیزم‌های مختلف ، موجب افزایش اطمینان در دسترسی به اهداف سازمانی خواهد شد.

 

باغبان تصریح کرد: از جمله مؤثرترین این روشها ، اجرای فرآیند ممیزی داخلی بوده که نتایج حاصل از این فرآیند پس از تجزیه و تحلیل‌های مدیریتی ، علاوه بر یادگیری سازمانی ، محاسن ارزشمندی‌در زمینه بهبود روش‌ها، کاهش اتلاف منابع و افزایش رضایتمندی مشتریان را، به دنبال خواهد داشت.

 

 رییس اداره مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد : در ممیزی داخلی اخیر عملکرد سازمان و تأثیرات سیستم‌های مدیریتی استقرار یافته با الزامات استانداردهای  ISO9001:2008،  ISO/TS29001:2010 ،   ISO14001:2004   ،OHSAS18001:2007  وMS E&P FORUM:1994-HSE ، مورد مقایسه و پایش قرار گرفته است.

 

این مسئول با بیان اینکه دستیابی به اهداف ممیزی داخلی می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود مستمر در سطوح مختلف سازمان باشد،افزود: از جمله نکات برجسته در این دوره از ممیزی در یک سال اخیر می توان به ذکر نقاط قوت وتوصیه‌های بهبود توسط تیم‌های ممیزی اشاره نمود که نتایج حاصل از آن ، پس از انجام تجزیه و تحلیل‌های لازم به سایر واحدها تعمیم داده خواهد شد.

 

باغبان تصریح کرد:شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره بخش هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر ، فارس و خوزستان در زمینه نفت و گاز و مایعات گازی فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها