نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. فروردين 1394 - 10:38
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه درصد بالایی از افراد جامعه با یارانه زندگی می‌کنند،گفت: یارانه پرداخت شده دو برابر عدد سرمایه‌گذاری در کشور است و این خود یک مشکل بزرگ است.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس عصر روز گذشته در جلسه‌ هم‌اندیشی مسئولان سابق و کنونی، اندیشمندان، معتمدان و روحانیون که به همت امام جمعه این شهرستان با موضوع شعار امسال« ملت و دولت، همدلی و همزبانی» برگزار شد،گفت:براساس روایات نقل شده از پیامبر(ص) علما چتر امت مسلمان هستند و این چتر هر چه گسترده‌تر باشد، آرامش بیشتری به جامعه تزریق خواهد شد.

 

وی افزود: چتر ولی فقیه سایبان اصلی ملت و حکومت اسلامی بوده و هر کسی از این چتر خارج شود از مدار ولایت خارج شده است.

 

تاجگردون با بیان اینکه عبور از بحران‌ها از جمله بحران‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هر کدام نسخه خاص خود را دارد،تصریح کرد:ما با بحران و چالش‌هایی مواجه هستیم اما نباید برطرف کردن یک بحران سبب ایجاد بحران جدیدی شود.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: ما با بحرانهای مختلفی در جامعه روبرو هستیم که هر شخصی به توان و ظرفیت خود باید در این خصوص اقدام کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه امروز زمان آن رسیده که برای برطرف کردن مشکلات حوزه‌های مختلف نسخه‌ای تجویز شود که به حقوق جامعه آسیبی وارد نشود،افزود:وحدت به معنی همه با هم برای کار سیاسی نیست بلکه به معنای کار کردن همه برای اعتلای جامعه است.

 

وی به نقش اقشار مردم در جامعه اشاره کرد و گفت: مهم این است مجموعه تلاش ما اعتلای جامعه را به همراه داشته باشد که این امر از وحدت و همدلی شکل می‌گیرد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: مدت زیادی از تمرکز ما بر حل بحران هسته‌ای کشور می‌گذرد که حل می‌شود اما نیاز اصلی ما کارکردن است.

 

وی با بیان اینکه توزیع نامطلوب منابع و پول مملکت سبب ایجاد فقر می‌شود که فقر نیز نتیجه عملکرد ما مسئولان و جامعه است،افزود:درصد بالایی از افراد جامعه با یارانه زندگی می‌کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه یارانه پرداخت شده دو برابر عدد سرمایه‌گذاری در کشور است و این خود مشکل بزرگی است،گفت:این مسئله در هر صورت باید برطرف شود اما برای حل این موضوع  همکاری و همدلی کارشناس، اندیشمند و افراد مجرب در این خصوص نیاز است.

 

تاجگردون افزود: اگر امروز در پی توسعه و پیشرفت گچساران هستیم باید همه دست به دست هم داده و با همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها