نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1393 - 21:04
نفت و گاز گچساران
در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور:
نفت و گاز ،اصفهانی ها را با شکست بدرقه کرد
در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران گیتی پسند اصفهان را شکست داد.

به گزارش آفتاب جنوب، عصر امروز در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران میهمان خود  گیتی پسند اصفهان را شکست داد.

 

 این بازی که در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد در حضور هزاران نفر ازهواداران با تعصب این شهر با نتیجه دو بر یک به سود نفت و گاز به پایان رسید.

 

نفت و گاز ،اصفهانی ها را با شکست بدرقه کرد

 

در این بازی سخت و حساس تیم فوتبال نفت وگاز گچساران با یک بازی منطقی و به دور از احساس حملات گسترده ای روی دروازه تیم گیتی پسند انجام داد که بسیاری از موقعیت ها به راحتی توسط بازیکنان نفت به هدر رفت.

 

تیم گیتی پسند نیز که این روزها درگیر حاشیه نتیجه نگرفتن شده نتوانست در زمین نفت کاری از پیش ببرد و با پرداختن به استفاده از ضدحملات تنها یک گل را وارد دروازه تیم میزبان کند.

 

نفت و گازگچساران که با این پیروزی 17 امتیازی شد باز هم نتوانست خود را از رده یازدهم جدول جابجا کند تا همچنان حساسیت های دیدار های بعدی تیم نفت برای بازیکنان و کادر فنی کار را دشوارتر و با احتیاط بیشتری پیش ببرد.

 

 

هرچند تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی شیرین راه را برای ماندن هموارتر کرد اما همه چیز به بازی های آینده  این تیم مقابل حریفان سرسخت خود دارد.

 

در این دیدار برای تیم نفت و گاز گچساران سامان صفا، ابراهیم ابرقویی، حمید صفری، محمد خان احمدی، نقی شاهمرادی ، علی مطوری، فرشید علیزاده ، عبدالله ممبینی ، امیر خدامرادی، نبی الله اسدی، افشین دانشیان، به میدان رفتند.

 

نفت و گاز ،اصفهانی ها را با شکست بدرقه کرد

 

 تعویض های تیم نفت نیز در دقایق 46 علیرضا عباسفرد به جای علی مطوری ، دقیقه 73 نبی الله اسدی که پنالتی تیم نفت را نیز گرفته بود از زمین بیرون و احسان کیانی جایگزین وی شد همچنین علی کرمی در دقیقه 82 جایگزین افشین دانشیان شد.

 

ابراهیم ابرقویی و نبی الله اسدی نیزاز تیم نفت و گاز گچساران توسط داوراین دیدار کارت زرد دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

باید همه بازیهای خانگیش رو ببره تا سقوط نکنه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها