نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. بهمن 1393 - 18:02
در یک دیدار تدارکاتی فوتبال دو تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران و صنعت نفت آبادان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش  آفتاب جنوب ،عصر امروز در ادامه دیدارهای تدارکاتی تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور، در ورزشگاه تختی آبادان دو تیم نفت و گاز گچساران وصنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار هر دو تیم پس از پایان فصل نقل و انتقالات نیم فصل برای محک بازیکنان جدید خود به مصاف هم رفتند .

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در این فصل از کادر فنی پرتغالی بهره می برد، توانسته جایگاه خوبی را در  جدول رده بندی گروه ب مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به خود اختصاص دهد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که پس از یک طوفان شدید در فصل نقل و انتقالات با شکل گرفتن ساختار اصلی تیم به یک آرامش قابل قبول دست پیدا کرده است خود را برای بازی حساس مقابل مس کرمان آماده می کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازی مقابل صنعت نفت آبادان با بهره گیری از بازیکنان جدید الورود در نیمه نخست توانسته با تقویت ساختار دفاعی در بخش حمله نیز موثر ظاهر شود.

محمد مهدی الهایی، امید شاهمرادی، علیرضا عباس فرد، علی مطوری، سامان صفا، از جمله بازیکنان جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هستند که با ثبت قرار داد رسما به عنوان بازیکن تیم فوتبال نفت گچساران در آمده اند.

شاگردان احمد سنجری که در این بازی به گفته کارشناسان نمایش خوبی از توانمندی های خود در زمین چمن به نمایش گذاشتند اما نتوانستند توپی را از خط دروازه تیم حریف عبور دهند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پس از این بازی به گچساران سفر خواهدکرد تا پس از انجام تمرینات لازم روزجمعه گچساران را به مقصد شهر کرمان ترک کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها