نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1393 - 23:38
ایستگاه مطالعه پیک مهر اداره آموزش و پرورش گچساران با حضور جمعی از مسئولان شهری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی شد.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز ایستگاه مطالعه پیک مهر آموزش و پرورش گچساران با حضور فرماندار وجمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

 

 

 

عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این آیین با اشاره به تاثیرات اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه نسبت به دسترسی بهتر مردم به کتاب، اظهار کرد: اجرای مستمر و همیشگی این طرح‌ها در مکان‌های مختلف و اماکن عمومی شهرستان عامل موثری جهت افزایش سرانه مطالعه در شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه افزایش ایستگاه‌های مطالعه در شهرستان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه نیز موثر است، بیان کرد: خاصیت خوب دسترسی به کتاب بی‌واسطه در این ایستگاه‌ها از دیگر عوامل تشویق مردم به دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نظر و نزدیکی بیشتر مردم با کتاب و کتابخانه‌های عمومی است.

 

فرماندارگچساران طرح ایستگاه‌های مطالعه را طرحی خلاقانه دانست و گفت: اجرای این طرح در راستای استفاده مفید افراد از اوقات فراغت خود نیز موثر بوده و آگاهی و بصیرت در جامعه را افزایش می‌دهد.

 

رحیمی با بیان اینکه علاوهبر تغذیه جسم باید به تغذیه روح توجه داشت، ابراز کرد:باید با بصیرت‌بخشی و افزایش فرهنگ عمومی در جهت برقراری سلامت عمومی در جامعه تلاش کرد.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها