نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مهر 1393 - 21:35
سامانه صدور کارت ملی هوشمند در اداره ثبت احوال گچساران با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز با حضور در اداره ثبت احوال شهرستان ضمن افتتاح سامانه صدور کارت ملی هوشمند در اداره ثبت احوال این شهرستان، اظهار کرد: زحمات بی‌دریغ پرسنل اداره ثبت احوال گچساران شایسته تقدیر است.

 

وی با اشاره به افتتاح سامانه صدور  کارت ملی هوشمند در اداره ثبت احوال این شهرستان، افزود: همه شهروندان باید نسبت به گرفتن شناسنامه مکانیزه و کارت ملی هوشمند خود و خانواده‌هایشان  با مراجعه به ثبت احوال شهرستان اقدام کنند.

 

فرماندار  گچساران در آیین مراسم افتتاحیه  سامانه صدور  کارت ملی هوشمند با اشاره به گسترش خدمات الکترونیکی و کاهش زمان و هزینه‌های خدمات، ادامه داد: با افتتاح این سامانه، شهروندانی که هنوز برای صدور کارت ملی اقدام نکرده‌اند به‌ویژه نوجوانانی که اکنون در سن 15 سالگی هستند و برای نخستین‌بار قصد دریافت کارت ملی دارند باید نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند از طریق ثبت احوال شهرستان هرچه سریع‌‌تر اقدام کنند.

 

رحیمی با بیان اینکه ثبت احوال مرجع امور هویتی کشور است، تصریح کردکارت ملی هوشمند، مقدمه‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی است. صدور کارت ملی هوشمند علاوهبر اینکه بسیاری از هزینه‌های دولت و مردم را کاهش می‌دهد موجب ارائه خدمات به روش ساده و با کیفیت بالاتر به مردم می‌شود.

 

عطاءالله گرجی‌نژاد در این آیین با اشاره به نحوه اقدام مردم جهت صدور کارت ملی هوشمند، اظهار کرد: جهت دریافت کارت هوشمند تنها با در دست داشتن شناسنامه بدون هیچ مدارک خاص و یا عکس شهروندان می‌توانند جهت صدور آن اقدام کنند.

 

وی مرحله نخست صدور کارت ملی هوشمند را ویژه نوجوانان 15 ساله‌ بدون کارت ملی عنوان کرد و گفت: همچنین افرادی که کارت ملی قبلی خود را مفقود کرده و یا تغییر نام و نام خانوادگی داده باشند نیز در اولویت دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

افتتاح سامانه صدور کارت ملی هوشمند در گچساران+تصاویر

 

افتتاح سامانه صدور کارت ملی هوشمند در گچساران+تصاویر

افتتاح سامانه صدور کارت ملی هوشمند در گچساران+تصاویر

افتتاح سامانه صدور کارت ملی هوشمند در گچساران+تصاویر

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

بنازم فرماندار که در همه عرصه حضور فعال داره

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها