نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1398 - 0:01
حسینی پور گفت:چرا در زمان فعلی فردی که در شرکت نفت کار کرده است و چهل سال از عمر و جوانی خود را در آن آتش داغ سپری کرده است چرا آن را به سی سال کاهش داده اید و بیمه و مالیات و عوارض آن را براساس سی سال حساب کرده اید پس آن ده سال که از وی این همه مالیات و بیمه کم کرده اید چه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ساعتی پیش نشست انتخاباتی کارکنان نفت و گاز گچساران با سید قدرت الله حسینی پور کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران برگزار شد.

  پاکدل مدیرعامل اسبق نفت و گاز گچساران در تالار قصر سفید گچساران گفت؛ شرکت نفت و گاز گچساران به اندازه چند وزارت نفت کشورهای اطراف ماست،شرکت نفت موتور قطار توسعه ماست.این موتور در طول ۸ سال از کار افتاده است و ناتوان است.

وی گفت:زمان زیادی به اینها داده شده است و من مانده ام که شرکت نفت کی می خواهد علیه اینها قیام کند مگر نه همین نفتی ها بودند که کمر رژیم شاه را شکستند آیا قادر به شکستن کمر بعضی ها نیستند؟ ‌.

پاکدل در ادامه افزود؛بعضی از دوستان در شرکت نفت تا حالا در زمان انتخابات در کنار هیچ کاندیدی حضور نداشتند اما در این دور از انتخابات کنار سید قدرت حسینی حضور یافته اند.

وی در ادامه گفت؛سعی می کنم که حقیقت را بگویم به والله قسم اگر عملکرد نماینده فعلی خوب بود با احترامی که برای آقای حسینی قائلم از او حمایت می کردم،و حاضر نیستم که دیگر به شرکت نفت گاز برگردم حتی اگر سید قدرت حسینی  قبول شود و این را از من بخواهد.

پاکدل در ادامه افزود:چه بر سر شرکت نفت گچساران آوردند،بعد از رفتن من آمدند و کشتند و بردند و خوردند. شرکتی که بام نفت ایران بود در زمان نماینده چه بر سر شرکت نفت گچساران آمده است. تمام مدیران را از دم تیغ گذراندید.

وی در ادامه گفت:ببینید چه بر سر نخبه های شهر گچساران آوردند ،شما شرکت نفتی ها این قطار را راه اندازی کنید، عزیزان شرکتی شما ۷ هزار رای دهنده دارید و هر کدام اگر۴ رای از خانواده خود بیاورید می شود ۲۸ هزار نفر و می توانید  خودتان سرنوشت خودتان را تغییر دهید.

مدیر عامل سابق نفت و  گاز گچساران درادامه افزود؛در زمان مدیریتم و نمایندگی آقای حسینی من ۱۱ مدیر انتخاب کردم که سید قدرت حسینی  در نامه ای که برایم نوشت از۱۱ مدیری که انتخاب کردید ۹ نفرش به من رای ندادند اما من تیر به  ریشه خودم نمی زنم.

وی ادامه داد؛در زمان نماینده فعلی آقای ربیعی وزیر سابق کار را آورد به گچساران و به نیروهای پیمانی قول داده است که کار را شما را انجام دهد ولی بعد ازمدتی نامه ای در فضای مجازی پخش کرده اند که وزیر کار را به شهر راه ندهید خوب این خودش نقشه ای بود و وضعیت به همین منوال ماند تا الان که دوباره نماینده سیرجان را به شهرستان آورده است که دوباره سر این نیروها را کلاه بگذارد.

پاکدل در ادامه افشاگری خود گفت:در طول این ۸ سال  که نماینده بودی آیا یک نطق در حمایت از نفتی ها انجام دادی؟خجالت می کشیم وقتی حاجی بابائی نماینده همدان می گوید در حق کارکنان نفت اجحاف کردند.اینها بلایی بر سر شرکت نفت گچساران آوردند که جان آنها در خطر هستند .

در ادامه این همایش سید قدرت حسینی گفت:افتخارم  این است که در دوره نمایندگی من فردی قوی هم از بعد تخصص و تعهد مثل پاکدل مدیرتی شرکت نفت و گاز گچساران  را بر عهده داشت.

حسینی افزود:کسی نباید فکر کند که منتی بر آقای پاکدل و همکارانش دارم شرکت نفتی که ۳۰ شهید تقدیم  به انقلاب اسلامی  کرده است. چرا من نباید در کار شرکت نفت دخالت می کردم، چون نه من اهل معامله بودم و نه مدیر و مدیران شرکت نفت اهل معامله بودند.

وی در ادامه گفت:من افتخار می کنم به وجود شما و امثال جانبازانی بیش از ۷۰ درصد که در مدیریت شرکت نفت بودند و هیج خیانتی نکردند و استوار بودند.

حسینی اظهار داشت:چرا در زمان فعلی فردی که در شرکت نفت کار کرده است و چهل سال از عمر و جوانی خود را در آن آتش داغ سپری کرده است چرا آن را به سی سال کاهش داده اید و بیمه و مالیات و عوارض آن را براساس سی سال حساب کرده اید پس آن ده سال که از وی این  همه مالیات و بیمه کم کرده اید چه می شود.

وی ادامه داد: من اطلاع  دارم که چقدر به شما فشار آوردند و تهدید کردند تا این جلسه شکل نگیرد همین امروز در شهرستان باشت مدارس را تعطیل کرده اند که همایش شان شلوغ  شود.

نامزد یازدهمین  دوره  مجلس شورای اسلامی  گفت؛وضعیت نفت گچساران بر اساس تصمیم خانواده  نماینده فعلی صورت می گیرد. گفتید که اطراف فلانی همان ۶ هزار نفری آقای فولادی است پس چرا  اینطور وحشت در چشمان شما دیده می شود. چرا دستتان می لرزد.

وی در بخش دیگری  از سخنان خود  گفت:بنده آرام هستم و مطمئنم که شما برادران و خواهران در انتخابات دوم اسفند  دست نفوذی ها را قطع می کنید. بنده نیازی ندارم در آینه به خودم نگاه کنم چون تزلزلی ندارم با مردم صادقم و ترسی هم ندارم.

حسینی در ادامه گفت؛شما شروع کردید به حرف زدن آن هم بر مبنای دروغ ، خودتان هم خجالت نمی کشید در روز روشن دروغ می گویید؟در جای دیگری گفته است که من مثل کسی نیستم که با موتور گازی آمده است و با لکسوز برگشته است من اگر نقطه سیاهی در زندگی ام بود  مثل بقیه الان رادیو ها و شبکه های بیگانه آن را اعلام کرده بودند.

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی و نامزد یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت:آقای تاجگردون همین مردم شما را کنار خواهند زد، چوب خدا بی صداست.

 وی ادامه داد: بالاخره مردم خواهند فهمید آنهایی که نگران درخت هستند چگونه دروغ می گویند و کجا خیانت کرده اند،  هر هزینه ای که کنند و هر  اقدامی که می خواهند انجام دهند شما پیروز انتخابات خواهید بود. چرا خیانت کردی که مردم الان رهایت کنند.

حسینی افزود؛در زمان من چطور می توانستم پسر خود را سر کار می گذاشتم در صورتی که در یک خانه ۵نفر بیکار هستند. گفته بودی که قرآن  می‌برند در خانه مردم خب یک نفر بیار که ما داخل خانه او قرآن برده ایم ما که نیازی نداریم و پیروز انتخابات هستیم.

وی در ادامه گفت:گفته بودی که داخل آینه نگاه کنید بعد تصمیم بگیرید خوب من نگاه می کنم ولی در خودم چهره نفاق را نمی بینم. شما همین امروز پیام دادید که ۶۰ میلیون  وام می دهیم آن هم با سود کم این دلیلش  چه می تواند باشد.

سید قدرت حسینی  افزود؛ما با این مردم هستیم و این مردم را درک می کنیم ودر کنار این مردم هستیم. هر روز به دروغ می گویید که ۹۰ درصد فلان روستا با ما است خوب  دیدید که در دره باشت و در روستاها  با چه کسی هستند.

وی ادامه داد:چون هیج پاسخی برای عملکرد خود ندارد سعی دارد که حواشی ایجاد کند و ذهن مردم را منحرف کند.چون عملکردی به کارهای خود نمی خواهد گزارش دهد.

حسینی در ادامه گفت:سوگند می خورم که غلامرضا تاجگردون به عنوان نماینده دور یازدهم در مجلس شورای اسلامی  حضور نخواهد داشت.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها