نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. خرداد 1400 - 22:23
طی مراسمی با حضور جمعی از حامیان محسن رضایی، مدیران و فعالان سیاسی و انتخاباتی، و اقشار مختلف مردم ستاد مرکزی این نامزده سیزدهمین دوره ریاست جمهوری درگچساران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،طی مراسمی با حضور جمعی از حامیان محسن رضایی، مدیران و فعالان سیاسی ، انتخاباتی و اقشار مختلف مردم ستاد مرکزی "محسن رضایی"،کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری درگچساران افتتاح شد.

سید علی محمد بزرگواری،نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در افتتاح ستاد محسن رضایی در گچساران گفت:در این مسیر که می آمدم برادرعزیزم  "غلامرضا تاجگردون" که مثل بنده برادر شهید است و مثل بنده رزمنده بوده و رزمنده هم هست و از مقلدان امام (ره) و از ارادتمندان به مقام ولایت است، پیامی فرستادند به این مضمون که جسارتا سلام گرم مرا به همه مردم گچساران و باشت برسانید که پشت برادرتان را خالی نکنید و بگذارید هر کسی هر چه می خواهدبگوید چرا که هیچکس بیشتر از من بی برادری را نفهمیده است.

وی افزود: حضرت امام(ره) به محسن رضایی اعتماد داشتند،اگر محسن رضایی می گوید 45هزار تومان یارانه را به 450هزار تومان تبدیل می کنم راهکار دارد و اگر می گوید برای زنان خانه دار حقوق تعیین می کند حتما طرح و برنامه دارد، خیلی از پول های مملکت به باد رفت توسط همین مدیران دزدی که فرزندانشان خارج کشور هستند.

بزرگواری تصریح کرد:امروز امنیت در مملکت مان حرف اول و آخر را می زند، مردم ما هم می دانند که در مرکز استراتژیک دولت ما فایل صوتی وزیر خارجه دزدی می شود و نفوذی ها به رسانه های معاند تقدیم می کنند و تمام حرف های محرمانه وزیر خارجه ما نیز در دنیا پخش می شود و بلوایی در داخل و خارج بوجود می آید.

وی در ادامه افزود:دانشمند هسته ای ما در روز روشن با سلاح خودکار به شهادت می رسد ،شاید برخی ها بخواهند ما مثل سوریه و افغانستان و ... بشویم، اما محسن رضایی در امنیت تخصص دارد  و دغدغه امروز رهبر انقلاب  هم جوانان بیکار است، دوم معیشت مردم است و هم سوم نفوذ بیگانگان در بدنه دولتمردان ماست و تنها کسی که تخصص دارد این مشکلات را مرتفع کنند محسن رضایی است.

بزگواری ادامه داد:حضور حداکثری مردم در انتخابات لازم است، اما چرا برخی ها خودشان را می بازند و خدا را فراموش می کنند و توکل ندارند و از هول حلیم در دیگ می افتند،سال 76را بیاد بیاورید که همه می گفتند ناطق نوری رئیس جمهور خواهد شد اما صبح دوم خرداد که شد دیدیم کسی دیگری از صندوق درآمد.

وی گفت:هر وقت حاکمیت ، دولت ها و برخی افراد با قدرت بخواهند مقابل مردم بایستند  مردم تو دهنی به آنها خواهند زد، آیا یادتان رفته است که هنوز هم صدای محسن محسن از خاکریزها به گوشمان می رسد آیا یادتان رفته در تمام شب های عملیات ها بیسیم ها به صدا در می آمد و بیسیم اصلی در دست حاج محسن بود.

بزرگواری در ادامه گفت:محسن و یارانش آنروز در جوانی خود جنگیدند تا یک وجب از خاک میهنمان را به دشمن هم ندهیم و امروز هم می گوید که آبرویم را کف دست دست گذاشته ام و آمده ام با آبرویم از ملت ایران دفاع کنم.

وی تصریح کرد:همه ما امروز آمده ایم برای اصل جمهوری اسلامی، ما در انتخابات دنبال هیچکسی هم نرفته ایم چرا که مردم خودشان درک و شعور و فهم دارند و خودشان هم حق انتخاب دارند اما ما می گوییم بیایید اصلح را انتخاب کنید و اصلح یعنی کسی که در روز و موقعیت راه به خواسته اصلی مردم توجه دارد .

نماینده اسبق کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:مشکل اصلی مردم ما اقتصاد و معیشت است، آقای محسن رضایی با کوله باری از تجربه و تخصص در میدان اقتصاد و معیشت حرف اول را می زند.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

جناب تاجگردون حیفم میاد خطاب قرارت بدم ، تو گفتی ماهم باور کردیم تو معنای برادر رو نمیفهمی ک بخوای بی برادری بکشی حیف و صد حیف اون شهید بزرگوار ک تو و امثال تو مث پروین اسمشو میارین

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها