نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. تير 1400 - 16:55
تاجگردون چرا با علم به این تخلفات پذیرفت که در این شرکت پرسود عضو شود؟ و چرا شریک در این تخلفات با دریافت حقوق نجومی شد؟ و چرا تا قبل از برکناری از این تخلفات پرده برنداشت؟!!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، بعد از گذشت ۵ سال از رونمایی حقوق‌های نجومی در صنعت بیمه و داستان‌هایی که بعد از آن پیش آمد و اصطلاح حقوق نجومی وارد سپهر اقتصاد و سیاست ایران شد، 19خردادماه گذشته نیز دوباره حقوق‌های نجومی یک مدیرعامل صنعت بیمه همه را شوکه کرد.

بنابراین، یکی از خبرگزاری‌های معتبر کشوری حقوق‌های نجومی "غلامرضا تاجگردون "مدیرعامل حالاعزل شده بیمه سرمد را بر روی خروجی خود قرار داد، حقوق‌هایی که برای دو ماه ابتدایی سال جاری پرداخت شده بود و برای این شرکت بیمه‌ای دردسر‌هایی را به وجود آورد،اگرچه فیش‌های حقوقی منتشر شده "غلامرضا تاجگردون" نشان می‌داد که وی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به ترتیب دریافتی ۷۳ میلیون تومان و ۸۵۲ میلیون تومان داشته است.

بدنبال این موضوع نیز" سیدمحمد یمنی" سخنگو شرکت بیمه سرمد در این خصوص به رسانه ها گفته بود که هیات مدیره بیمه سرمد یک روز قبل (۱۸ خرداد ۱۴۰۰) از رونمایی از حقوق‌های نجومی، آقای تاجگردون را به چند دلیل، از این سمت عزل کرده بود، وی به پیشنهاد یکی از دوستان جهت مدیرعاملی بیمه سرمد وارد این شرکت شد و علیرغم آنکه انتقاداتی پیرامون سیاسی بودن وی و نه اقتصادی بودنشان مطرح بود، به هر حال سه ماه پیش سکان مدیرعاملی بیمه سرمد را در اختیار گرفتند.

سخنگو بیمه سرمد افزوده بود که در این مدت سه ماهه متاسفانه عملکرد وی زیر ۵۰ درصد بود و هیات مدیره را مجاب کرد تا وی را از این سمت عزل کند و متاسفانه فیش‌های حقوقی نجومی که منتشر شد باید در ابتدا توسط هیات مدیره جهت پرداخت تایید می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد و در یک روند غیرقانونی این حقوق‌ها توسط خود آقای تاجگردون تایید و پرداخت شده بود و جالب است بدانید که در بیمه سرمد هیات مدیره موظف بیشتر از ۳۰ میلیون تومان حقوق نمی‌گیرد.

این موضوعات در حالی مطرح می شود که یمنی گفته بود تاجگردون بدون اطلاع هیات جذب، ۱۷ نفر را از یکی از شهرستان‌های حوزه خود در بیمه سرمد به کارگیری کردند درحالی که وی آشنایی کافی را با صنعت بیمه نداشتند و به جای آن که شرکت به یک حوزه اقتصادی تبدیل شود با توجه به گرایش وی به سیاست، به یک حوزه سیاسی تبدیل شده بود ودر مدت مدیریت سه ماهه تاجگردون بر بیمه سرمد شاهد کاهش شدید نقدینگی بودیم.

با این تفاسیر، اواسط تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خبری به روی خروجی رسانه ها مبنی بر دریافت حقوق نجومی در بیمه سرمد توسط تاجگردون قرار گرفت  که همین خبر کافی بود تا وی از سمت خود برکنار شود. اگر چه تاجگردون این اقدام را سیاسی دانست اما عوامل بیمه سرمد از بروز تخلفات تاجگردون در این بیمه خبر دادند و دلیل برکناری را همین تخلفات دانستند؟!!!.

بعد از این اتفاقات تاجگردون در افشاگری از تخلفات گسترده در بیمه سرمد پرده برداشت، حال این سوال برای افکار عمومی بوجود می آید که اگر در این بیمه این تخلفات گسترده وجود داشته است تاجگردون چرا با علم به این تخلفات پذیرفت که در این شرکت پرسود عضو شود؟ و چرا شریک در این تخلفات با دریافت حقوق نجومی شد؟ و چرا تا قبل از برکناری از این تخلفات پرده برنداشت؟!!.

در هر حال با توجه به شرایط و قرائن و افشاگری اخیر علیه بیمه سرمد که از شرکت های زیر مجموعه بانک صادرات و زیر نظر بانک مرکزی به مدیرعاملی رفیق شفیق خود آقای تاجگردون و نامزد انتخابات ریاست جمهوری یعنی "دکتر همتی" بوده، و بحثی هم در مورد تخلفات قبل و بعد از تاجگردون در این شرکت نیست!؟، هرچند که فلسفه وجودی این دولت و دوستانشان بر ریل مفسدپروری و تخلفات بنا نهاده شده است.

بنابراین سوالی که اذهان و افکار عمومی را به خود درگیر می کند تنها با دریافت جوابی روشنگرانه و شفاف در مورد وجود تخلف و چرایی دریافت حقوق نجومی توسط نماینده سابق گچساران و باشت با توجه به درصد بالای جوانان بیکار در این دوشهرستان، اقناع می شود.

غلامرضا تاجگردون که ادعای می کند می تواند با محکوم کردن مدیران بیمه سرمد دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردد آیا می تواند جوانان بیکار شهرستان های گچساران و باشت را قانع کند؟ چه توجیه قانع کننده ای برای حقوق های نجومی خود دارد که اکنون در تلاش دوباره برای رسیدن به صندلی ریاست بیمه سرمد است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

تاجگردون مهره ی شطرنج تخلفات اقتصادی در دولت روحانی بوده چرا که اطلاعات او از بودجه کشور و سوراخ های رانت خوری را به خوبی می دانست و برای افراد همسوی خویش و دولت زانت های زیادی تز بیت المال به انها هدیه کرد . فرزند ایشان بطور خلاف در شرکت نفت و زارتخانه نفت استخدام شده ولی برای بچه های محروم و مستنمد و تحصیل کرده گچساران که روی نفت و گاز خوابیده اند کار نیست . کشور را به فنا دادند و حالا راست راست هم راه می روند و افاضه فیض می فرمایند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها