نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1397 - 7:45
تاجگردون درنطق سخنرانی اش و در واکنش به سخنان اخیرهدایتخواه گفت:درست است که عزیزی به شعور مردم گچساران توهین کرده و با توهین به بنده به رای ملت نیز توهین کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جشن میلاد پیامبر اعظم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام که شب گذشته درسالن مجموعه ورزشی پدخندق گچساران برگزار شد،به سخنان اخیر هدایت خواه،نماینده ادوره هفتم و هشتم مجلس واکنش نشان داد.

غلامرضا تاجگردون، در این سخنرانی گفت:درست است که عزیزی به شعور مردم گچساران توهین کرده است و با توهین به بنده به رای ملت نیز توهین کرده است و بنده این اقدام را واگذار کردم به قیامت.خیلی وقیحانه ، زشت و دور از ادب ،نزاکت و دین؛می گویند که اینکه کسی محبوب باشد ملاک نیست ،یزید هم محبوب بود،بعد آمدند که درستش کنند می گویند که رای زیاد مهم نیست خیلی ها هم با یزید هم بیعت کردند؟!.

وی درادامه نیز تصریح کرد:شورای محترم نگهبان! بینی و بین الله اگر بنده چنین حرفی می زدم شما مرا تایید می کردید؟!،می دانم که تایید نمی کردید!آیا رای درجمهوری اسلامی با بیعت زورکی با یزید یکی است؟این به شعور مردم گچساران توهین کردن است و بعد هم دعوتش کنند بیاید در این شهر بازی سیاسی کند این کجا در جهت توسعه و آبادانی و عزت مردم گچساران است؟!.تو به رای مردم و ملتم توهین کردی، یزید که بود من کی هستم؟ یزید فرزند کی بود من فرزند کی هستم؟،یزید شیر کی را خورد و من شیرچه کسی را خوردم؟،یزید کجا جنگید من کجا جنگیدم؟ یزید زیر بیرق چه کسی بود و من زیر بیرق چه کسی؟...

دیدگاه‌ها

در مورد زبان بدن ایشون هم توضیحی میدادید. حدیثی از حضرت علی با این مضمون که شیطان در زیر لب و خطوط صورت پنهان میشود.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها