نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مهر 1397 - 11:17
جمعی از مسئولین کشوری و استانی به عیادت رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که مورد عمل جراحی قرار گرفته و در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است، رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام،جمعی از وزرای دولت دوازدهم،نمایندگان مجلس، مسئولین کشوری و استانی ازغلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس که مورد عمل جراحی قرار گرفته بود ،عیادت به عمل آوردند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس چند روز پیش بعلت سردرد شدید از ناحیه سمت راست، پس از عکسبرداری تحت عمل جراحی قرار گرفت و به گفته پزشک معالج اکنون وضعیت جسمی وی مطلوب اعلام شده است.

تاجگردون نیز در پیامی صوتی از عموم مردم ، مسئولین وعیادت کنندگان تقدیر و تشکر کرده که دراین پیام آمده است:" سلام به همشهریانم هم استانی های عزیز دوستان و بستگان ، از لطفتون از اینکه با پیام و آمدنتان به بیمارستان احوال منو می پرسید . چون بیمارستان مقدور نیست همه رو ببینم الحمدالله وضعم خوبه و رو به بهبود هستم.خواهشمندم چون می بینم تعداد زیادی از شهرستان می آیند خواهش می کنم تشریف نیاورید راه دوره انشاله بهبودی حاصل و خدمتتان خواهم رسید . دست یکایکتان را میبوسم . ممنون و سپاسگزارم" .

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها