نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. مهر 1396 - 22:52
یادواره شهدای اصناف و بازار گچساران با حضور رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد،خانواده معظم شهداء و جمعی از اصناف و بازاریان در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این یادواره با حضور جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگران ، مسئولان ، بازاریان و مردم ولایتمدار در محل مسجد صاحب الزمان(عج)گچساران برگزار شد .

در این یادواره که به همت بسیج اصناف گچساران برپا شد سخنرانان سرهنگ جلال محمدپور از فرماندهان جبهه مقاومت و سرهنگ محمد نصیری زاده رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جایگاه دفاع مقدس در توسعه و پیشرفت نظام اسلامی، نقش شهداء در پیروزی انقلاب اسلامی ، توطئه های دشمنان و لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در این یادواره شرکت کنندکان با مداحی علی احمدی  در خصوص مصائب ابا عبدالله الحسین علیه السلام عزاداری کردند.

یادواره شهدای اصناف با برنامه ‎ های مختلفی از جمله پخش کلیپ هایی از رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ،بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم  ،همراه بود.

در این مراسم معنوی نیز از کتاب "جای پای رودم" نوشته لیلا محمدی که به خاطراتی از زندگی شهید رمضان اسماعیلی (از بازاریان گچساران)می پردازد ،رونمایی شد.

در پایان این آیین نیز از خانواده شهدای اصناف تجلیل به عمل آمد.

گفتی است شهید نجف بلادیان ،شهیدموسی امیری،شهیدرمضان اسماعیلی،شهیدمحمد حمزوی و شهید سید کمال مظهری از شهدای اصناف گچساران هستند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها