نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1395 - 13:06
تعداد 9 پروژه به نمایندگی از 53 پروژه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،نماینده گچساران و باشت درمجلس و جمعی از مدیران کل و مسئولان محلی در گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، صبح امروز تعداد 9 پروژه به نمایندگی از 53 پروژه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،نماینده گچساران و باشت درمجلس و جمعی از مدیران کل و مسئولان محلی در گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

از این تعداد 48 پروژه با اعتباری قریب بر 55 میلیارد تومان افتتاح و تعداد 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ‌زنی شد.

افتتاح پارک روستای سربیشه با اعتباری به میزان 4500 میلیون ریال ، افتتاح ساختمان پست بانک امام‌زاده جعفر(ع) با اعتباری به میزان 1200 میلیون ریال ،افتتاحیه نمایندگی تراکتورسازی با اعتباری به میزان 6 هزار میلیون ریال ،افتتاح جایگاه "گازCNG "با اعتباری بالغ بر 13هزار میلیون ریال ،افتتاح ساختمان سلامت با اعتباری به میزان 6 هزار میلیون ریال و  افتتاح فاز اول سالن ورزشی کارگران گچساران به میزان 23 هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

پروژه‌هایی تعریض و بهسازی جاده گچساران به باباکلان با اعتباری به میزان 610 هزار میلیون ریال و نیز تعریض و بهسازی جاده گچساران به گناوه به اعتباری 620 هزار میلیون ریال به مناسبت این دهه کلنگ‌زنی شد.

در ابتدای مراسم افتتاح و کلنگ زنی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم مردم گچساران و باشت در مجلس ، معاونین استاندار، جمعی از مدیران کل،فرماندار گچساران و سایر مسؤلان با حضور در گلزار شهدای روستای سربیشه گچساران با اهدای گل از مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کردند.

در ادامه این مراسم پارک روستای سربیشه در مساحتی به متراژ 3 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان به بهره برداری رسید،ساخت این پارک از سال 91 از محل اعتبارات ارزش افزوده آغاز شده و شامل فضای سبز، آلاچیق، سنگ فرش و دیگر امکانات در جهت خدمت به روستاییان سربیشه احداث شده است.

افتتاح اولین پست بانک روستایی کهگیلویه و بویراحمد در امام‌زاده جعفر(ع) گچساران از دیگر برنامه های مسئولین در این شهرستان بود

کریمی مدیر شعب پست بانک کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ایجاد پست بانک سبب دسترسی راحت روستاییان به خدمات بانکی وبه جهت ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیون ریال احداث شده است.

وی افزود: در کهگیلویه و بویراحمد 18 روستا برای احداث پست بانک شناسایی شده است و در 6 روستا آماده بهره‌برداری است که پست بانک‌های سرفاریاب، سرآسیاب، سپیدار و لوداب نیز آماده بهره‌برداری هستند.

نمایندگی فروش تراکتور با اعتبار 700 میلیون تومانی در گچساران از دیگر پروژه های آماده افتتاح در این شهرستان بود که هدف از راه‌اندازی این طرح، توزیع و فروش انواع تراکتور در گچساران و منطقه و توزیع قطعات و خدمات پس از فروش است.

اجرای این طرح از فروردین ماه امسال آغاز شد که اشتغال‌زایی مستقیم 6 نفر را نیز ایجاد خواهد کرد محل تأمین اعتبار این طرح سرمایه شخصی بوده که در زمینی به مساحت یک هزار و 925 متر و در زیربنای 700 متر ساخته شده و در مسیر گچساران به شیراز درمجاورت پلیس‌راه گچساران واقع شده است.

افتتاح جایگاه گاز سی ان جی و نیز افتتاح ساختمان بیمه سلامت گچساران از دیگر پروزه هایی بود که با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به بهربرداری رسید.

محمد جواد کبیر مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در این آیین اظهارکرد:شمار بیمه شدگان سلامت از 11 میلیون نفر هم اینک به 9 میلیون و 500 هزار نفر با حذف هم پوشانی ها کاهش یافته است که براساس برنامه ریزی ها باید تمام بیمه شدگان از یک دفترچه استفاده کنند.

وی افزود: درحال حاضر بیش از 350 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد 304 هزار نفر روستایی و عشایری هستند.

افتتاح فاز اول سالن ورزشی کارگران گچساران به میزان 23 هزار میلیون ریال و پروزه های  تعریض و بهسازی جاده گچساران به باباکلان با اعتباری به میزان 610 هزار میلیون ریال و نیز تعریض و بهسازی جاده گچساران به گناوه به اعتباری 620 هزار میلیون ریال درادامه توسط مسئولین استانی و محلی کلنگ زنی شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها