نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1395 - 13:03
به همت بسیج سازندگی دایرشد؛
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی درگچساران+تصاویر
نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه گچساران وبا هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ظهر امروز نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش‌های بسیج سازندگی  در این راستا با حضور سردار هادی مقدسی معاونت فرهنگی سپاه  انقلاب اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)گچساران راه‌اندازی شد.

ستوانیکم فردوس ناصرزاده مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران درحاشیه این مراسم گفت:  در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، نمایشگاهی را برپا کردیم تا برای این تولیدکنندگان بسیجی فرصتی باشد که محصولات خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: نقطه آغازین در زمینه اقتصاد مقاومتی، سیاست‌گذاری برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران اظهارکرد: تقویت روحیه و حس امید به زندگی در جوانان به ویژه اقشار کم در آمد، اطمینان مصرف کننده از ساخت محصولات، پویا شدن جوانان و معرفی ارگان‌های انقلابی به عنوان حلال مشکلات و حامی محرومان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

ناصر زاده اظهارکرد: برای اجرایی شدن این طرح‌ها در شهرستان بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال گذشته یک میلیارد و 700میلیون تومان تسهیلات به 102نفر  اعطا کرده است.

وی افزود:بسیج سازندگی ناحیه گچساران همچنین در این خصوص و در سال جاری حدود یک میلیارد تومان به 70متقاضی طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی جهت اخذ تسهیلات به بانک عامل معرفی نموده است .

مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران درادامه گفت:برای محرومیت‌زدایی و بازسازی مناطق محروم نیز ، 17 گروه جهادی گچسارانی آماده خدمت به محرومان هستند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها