نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آذر 1402 - 22:52
به همت بسیج سازندگی برپاشد؛
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی درگچساران+تصاویر
نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران و باهدف معرفی کارآفرینان بسیجی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی باهدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش‌های بسیج سازندگی در این راستا با حضور جمعی از مسئولان در محل زیر گذر گچساران راه‌اندازی شد.

سرهنگ دوم اسلام انصاری، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، نمایشگاهی را برپا کردیم تا برای این تولیدکنندگان بسیجی فرصتی باشد که محصولات خود را به نمایش بگذارند.

وی بابیان اینکه نقطه آغازین درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی، سیاست‌گذاری برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده است افزود: تقویت روحیه و حس امید به زندگی در جوانان به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، اطمینان مصرف‌کننده از ساخت محصولات، پویا شدن جوانان و همچنین معرفی خدمات بسیج سازندگی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

سرهنگ انصاری اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح‌ها در شهرستان نیز بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال گذشته 57 میلیارد و 990 میلیون تومان تسهیلات به 256 نفر اعطا کرده است.

وی افزود: بسیج سازندگی ناحیه گچساران همچنین در این خصوص و در سال جاری نیز متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را در روزهای آینده جهت اخذ تسهیلات به بانک عامل معرفی خواهد کرد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران در ادامه گفت: برای محرومیت‌زدایی و بازسازی مناطق محروم نیز، 90 گروه جهادی این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار هستند.

گفتنی است همزمان با هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل کنارگذر (مرکز شهر) گچساران برپا و به مدت سه روز از ساعت 9 صبح تا 21 شب برای بازدید عموم دایر است. این نمایشگاه باهدف معرفی محصولات تولیدی کارآفرینان بسیج سازندگی از تولید تا مصرف است که در هفت غرفه شامل محصولات کشاورزی، صنعتی، هنری، صنایع‌دستی، مشاغل خانگی برپاشده است.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها