نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. دى 1401 - 13:50
به مناسبت روز مادر برگزار شد؛
برپایی نمایشگاه «هنرهای تجسمی» در گچساران
نمایشگاه هنر‌های تجسمی "روز مادر"به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، در نگارخانه شهید سجده‌ای گچساران برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اورنگ نا‌رکی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی دراین خصوص گفت: شهرستان گچساران از خوشنویسان و هنرمندان برجسته‌ای برخوردار است و همانگونه که می‌دانیم برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهرستان به نوعی در جهت ترویج سبک زندگی و سیره ائمه اطهار علیهم‌السلام بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: بنابراین نقش هنرمندان به‌عنوان پویا‌ترین عامل در این راستا برکسی نیز پوشیده نیست چرا که نقش هنر در انتقال عمیق‌ترین آموزه‌ها و مفاهیم درعرصه‌های معارف الهی و همچنین تبیین، توسعه و ترویج فرهنگ ایرانی _اسلامی در جایگاه خود نیز بسیار ارزشمند است.

نا‌رکی ادامه داد: با‌ این‌ وجود نیز به مناسبت سالروز میلاد سرور بانوان دو عالم حضرت زهراسلام الله علیها و روز مادر و زن، نمایشگاه آثار هنری با عنوان « روز مادر» در نگار خانه شهید سجده‌ای اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه صبح امروز ٢٣دی ماه با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد که این نمایشگاه در قالب٣٠ اثر هنری(آثار بانوان هنرمند) با موضوعات نقاشی و خوشنویسی تا پایان دی ماه نیز برپا خواهد بود.

نا‌رکی اظهارکرد:علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ٩صبح الی ١٦عصر به نشانی کوی ادارات، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران مراجعه کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد گچساران در پایان هم گفت: توجه و حمایت ویژه از هنرمندان و اساتید تمامی رشته‌های هنری از وظایف ذاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می‌رود و به نوبه خود نیز قدردان تلاش‌های این عزیزان خواهیم بود، هرچند تلاش داریم که در مناسبت‌های ملی و مذهبی دیگر بازهم شاهد برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهرستان هم باشیم.

تصاویری از‌این آثار هنری را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها