نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. دى 1395 - 19:10
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با توجه به سوابق دوران جنگ تحمیلی و سال های تحریم به عنوان شاه کلید اقتصاد مقاومتی می تواند ایفای نقش کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون در حاشیه نمایشگاه اقتدار سپاه در عرصه سازندگی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با توجه به فعالیت هایی که ظرف سه دهه اخیر در سال های جنگ تحمیلی و سال های تحریم خصمانه دارای تجربه های گرانبهایی است که برای کشور نعمت می باشد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: امکاناتی که در دوران جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی و در سال های تحریم فراهم شد؛باید در فضای کنونی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با توجه به اینکه ایران در فضای ثبات و آرامش به عنوان لنگرگاه امنیت خاورمیانه محسوب می شود،باید تجهیزات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ضمن نوسازی در صنایع بالادستی وسنگین مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بخش های نفت و گاز، صنایع معدنی، در عرصه انرژی و ساخت ابنیه های ویژه باید فعال تر از گذشته حضور داشته باشد.

تاجگردون تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اساسی توسعه ایران باید مورد توجه باشد. برخی ممکن است بیان کنند که انجام پروژه ها توسط شرکت های خارجی ارزان تر تمام می شود اما مسئله اینجاست که باید توان داخلی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس دهم گفت: ما در گذشته به شدت وابسته به غرب بودیم اما در سال های جنگ تحمیلی و تحریم های خصمانه با تکیه بر توان داخلی به پیشرفت و توسعه دست یافتیم؛ همین رویکرد باید به طور جدی تر مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

 

img_0811img_0813img_0814img_0815

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها