نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. اسفند 1398 - 8:18
ویروس کرونا تذکری ست که همین دنیا جلوه ای از آخرت و شاید دار مکافات ست،دعاکنیم آن مسئول محترم به خود آید تا آخرت بخیر شود و خدا به داد مردم و نظامی برسد که متولیان امور کلانش چنین می اندیشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضو گچساران در مطلبی نوشت:یکی از فرزندان شهدای گرانقدر(جناب دکتر...) چند سالی مسئولیت یکی از سازمان های مهم و تخصصی گچساران را عهده داربود و بی سرو صدا کارمی کرد ولی ناگهان حدود چهار سال پیش ازمنطقه رفت!!.

همیشه برایم مبهم بود که چرا  رفت؟! یکی ازدوستان(آقای  ف.ح.ا) مدتی پیش دردیداری دلیل رفتنش را جویاشد و پرده از رازی برداشته شد که دل هرآدم با وجدانی را به درد می آورد.

این فرزندنخبه فرمودند: آزمونی  جهت جذب چندنفر متخصص درمان را برگزارکردیم و نفرات برتر مشخص شدند ولی تحت فشار افراد بانفوذ خارج از سازمان قرار گرفتیم که باید برخی نفرات خاص جایگزین نفرات اصلی شوند.

من نپذیرفتم و فشار آنها روزافزون وکشمکش ادامه داشت تا اینکه  شاخص ترین مقام(آقای ...)علیرغم وظایف فرا استانی به دفترم آمد ، امید داشتم که باتوجه به جایگاه مهمی که دارند حتما حامی اجرای قانون ست.ولی ایشان همان حرف نفرات  قبلی  را تکرار و  هرچه  سعی کردم وی را قانع کنم، نشد !!.

براساس شناختی که بیشترازطریق رسانه های متفاوت از  این چهره خاص داشتم، پرسیدم:اگر  چنین کاری بکنیم فردای قیامت چطوری جوابگوی  خدا،پدر شهیدم و افراد مظلوم و مستحقی که حذف می شوند،باشیم؟!.

 که با پاسخی وحشتناک ازسوی ایشان روبرو شدم.پاسخش این بود: مگر تو رفتی دنیای آخرت رادیدی که نگران هستی؟ کِی رفته و کِی اومده؟! ومن چنان بهت زده شدم که تصمیم گرفتم  به استان فارس مهاجرت کنم وهمراه چنین تفکری نشوم!! اسم آن مدیر محترم و مسئول خاص پیش من(غلامی) امانت هست.

نکته:ویروس کرونا تذکری ست که همین دنیا  جلوه ای از آخرت و شاید دار مکافات ست،دعاکنیم آن مسئول محترم به خود آید تا آخرت بخیر شود و خدا به داد مردم و نظامی برسد که متولیان امور کلانش چنین می اندیشند.

پ.ن:

باکری اینگونه جاودانه شد:

یکی  می گفت:

ازدواج کردم و  دنبال کار بودم.

 یکی از کارکنان شهرداری ارومیه را دیدم و ازش پرسیدم آیا برای من کار هست؟

گفت: فردا بیا سرکار!

چند ماه کارآموز بودم بعد بجای یک بازنشسته  استخدام شدم.

شش ماه بعد شنیدم جناب شهردار استعفاء کرد و رفت جبهه و بعدهاشهید شد. یکی از همکاران گفت: توی  مدت  کارآموزیت ، دستمزدت از حقوق  شهردار کسر و پرداخت می شد. یعنی از حقوق شهید باکری،

این درخواست خود شهید بود.چون خودش علیرغم اینکه قانوناً جایی برای استخدامت نبود دستور جذبت را داد و دستور پرداخت مستمری شما تا زمان ایجاد فرصت قانونی جهت استخدامت را از محل حقوق خودش را نیز صادرکرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها