نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. فروردين 1399 - 0:22
فرماندار گچساران گفت: هیچ پمپ بنزینی در این شهرستان تعطیل نخواهد شد و اخباری که درخصوص تعطیل شدن پمپ بنزین ها در فضای مجازی آمده تماما شایعه و کذب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی خوانپایه، فرماندار گچساران در خصوص شایعه تعطیلی پمپ بنزین ها در این شهرستان گفت: هیچ پمپ بنزینی در شهرستان تعطیل نخواهد شد و اخباری که درخصوص تعطیل شدن پمپ بنزین ها در فضای مجازی آمده تماما شایعه و کذب است.

وی درادامه اظهار کرد: در روزهای آینده نیز هیچ پمپ بنزینی تعطیل نخواهد شد و اگر شایعه ای در فضای مجازی درخصوص تعطیلی پمپ بنزین ها و جایگاههای CNG در شهرستان مطرح شده تماما کذب است .
 
خوانپایه تصریح کرد:هم اکنون سیستم توزیع فرآورده های نفتی از جمله بنزین و همچنین CNG به صورت عادی و بدون هیچ گونه اختلالی در شهرستان درحال انجام است.
 
وی در پاسخ به اینکه خبری غیررسمی و بدون منبع بین مردم مطرح شده که ممکن است برای جلوگیری از تردد مردم سهمیه های سوخت ماه اسفند به ماه آینده انتقال نیابد یا مصوبه ذخیره 6 ماهه سهمیه ها در کارت های سوخت لغو شود نیز گفت: این خبر نیز شایعه است و هیچ تصمیمی یا ابلاغیه ای مبنی بر منتقل نشدن سهمیه اسفند به ماه بعد وجود ندارد و همان طور که از گذشته مطرح شده سهمیه های سوخت تا 6 ماه در کارت های شخصی ذخیره می شود.
 
فرماندار گچساران درادامه از مردم خواست تا از تعجیل در سوختگیری خودروها خودداری نموده و این کار را در زمان مناسب تری انجام دهند.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها