نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. فروردين 1399 - 17:56
185 بسته سبد کالای معیشتی ، توسط سپاه ناحیه گچساران بدلیل شیوع کرونا ویروس بین خانواده های محروم و کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این خصوص گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و تاثیرآن بردرآمد خانوارها؛185خانوار محروم و کم برخوردار این شهرستان از اقلام معیشتی شامل برنج ، گوشت قرمز، مرغ، تن ماهی و روغن بهره‌مند شدند. 

وی اظهار کرد:توزیع این تعداد بسته کالایی با صرف اعتبار925میلیون ریال (اهدایی مقام معظم رهبری) انجام گرفته که ارزش ریالی هر سبد 5میلیون ریال است. 

نورایی نسب تصریح کرد:خانواده‌های نیازمندی که زندگی و کسب و کار آنها به واسطه شیوع "کرونا ویروس" آسیب دیده است این بسته‌های معیشتی را در دو مرحله(مرحله اول 50خانوار و مرحله دوم 130خانوار) دریافت کردند و این خانواده ها از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات شناسایی شدند. 

وی ادامه داد:با توجه به شیوع بیماری کرونا و به تبع ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی برای خانواده های بی بضاعت، توزیع این بسته های حمایتی در راستای حفظ کرامت خانوارهای نیازمند و مستضعف انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:با توجه به شرایط پیش آمده در بحث شیوع کروناویروس،باز هم تقاضا داریم که شهروندان گرامی در خانه هایشان بمانند و مطمئن باشند که برادران سپاهی و بسیجی در کنارشان هستند و اقدامات جهادگونه این عزیزان تا پایان شکست این ویروس ادامه خواهد داشت.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها