نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1399 - 16:07
مسئول موکب طریق الکربلا گچساران گفت: در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه ، یک هزار و ۶۰۰ بسته پروتئینی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی ،مسئول موکب طریق الکربلا گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:همزمان با اجرای رزمایش همدلی و احسان یک هزار و600 بسته پروتئینی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

وی افزود:با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا،این بسته های پروتئینی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تدارک دیده شد.

رمضانی تصریح کرد:کار توزیع بسته ها و نیز شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان توسط شورای اجتماعی موکب طریق الکربلا انجام شده ،بنابراین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)علاوه بر محرومیت زدایی در دیگر آسیب ها و مخاطرات و نیزبیماری کرونا برای کمک رسانی وارد عمل شده است.

وی افزود:موکب طریق الکربلا گچساران باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و حل مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا، در همان ابتدای امر پای کار آمد که تا به امروز این حمایت ها ادامه دارند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها