نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1398 - 9:06
مردم فقط تغییر و هوای تازه در گچساران باشت می خواهند و این را همه مردم می دانند حتی آنهایی که به اجبار درکنار وی مانده اند. کار تمام است اینبار توسط مردم ،برای مردم دوران خان و خان بازی و بی عدالتی به سر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسالی مخاطب_با گذشت یک هفته از مهلت قانونی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، مردم یکی از با نشاط ترین و پرشورترین حوزه های انتخابیه کل کشور را رقم زدند و در یک رقابت تنگاتنگ و زیبا حماسه های به یاد ماندنی بوجود آوردند.

 از هومان عسکری کاندیدای جوانان و ترک زبان که پرچم دار ایل بزرگ قشقایی شده و قصد دارد با جذب اکثریت آراء برای نخستین بار در تاریخی سیاسی این منطقه یک ترک کرسی نمایندگی مجلس را تصاحب کند تا سیدقدرت الله حسینی پور و اردلان زینل زاده و غلامرضا تاجگردون ،هر چند در این بین هومان عسکری جوان چهره ای شناخته شده برای مردم گچساران نبود اما نارضایتی از عملکرد غلامرضا تاج گردون و آنچه مردم این شهرها از ناعدالتی در بسیاری از امورات و عدم اشتغال جوانان ، عدم تحقق بسیاری از وعده ها در خصوص طرح های اشتغال زا موجب شده تا امروز میتینگ های تبلیعاتی کاندیدایی همچون هومان عسگری و اردلان زینل زاده که برای نخستین بار کاندیدا مجلس شده اند با استقبال جمعیت قابل توجهی روبرو شود که این موضوع برای سیدقدرت الله حسینی پور دیگر کاندیدا انتخابات مجلس در گچساران که سابقه یک دوره نمایندگی مردم گچساران و باشت را در کارنامه خود دارد هم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و با شناخت صحیح خواسته های مردم ،برنامه های خود را بر محوریت نیازهای فعلی با نگاهی به آینده و حرف های نو بنا کرده است .

 این در حالی است که غلامرضا تاج گردون که در هشت سال گذشته نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس دهم بوده و در شرایطی که ریاست یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس یعنی کمیسیون برنامه بودجه را برعهده داشته و در شرایطی که در این مدت دولت و مجلس را همسو و همراه خود داشته اما شاهد هستیم همچنان  در کمتر از 24 ساعت مانده به انتخابات مضطرب و نگران، کوچه به کوچه ، خانه به خانه، روستا به روستا بدنبال جذب آراء بوده که این نشان از یک شکست بزرگ برای نماینده ای که به قول تمام رسانه های داخلی و خارجی روی عملکردش تمرکز کرده اند و خود را معمار اقتصاد ایران می داند.

این روزها غلامرضا تاج گردون از هر ترفندی برای جلب رضایت مردمی که هشت سال توسط خود و خصوصاً بسیاری از لیدرها و برخی از اعضای خانواده اش مورد ظلم و بی عدالتی واقع شده اند، کمک می گیرد تا شاید بتواند بسیاری از اشتباهات خود را جبران کند.

غلامرضا تاج گردون روز گذشته و در آخرین روز تبلیغات کاندیدا در میتینگ انتخاباتی خود در جمع مردم گچساران با بهره گیری از ترفند قراردادن چند دستگاه کفی تریلر و کامیون در کنار صندلی های چیده شده سعی می کرد جمعیت آمده را با شکوه تر از آنچه واقعا برای شنیدن صحبت های او آمده بودند جلوه دهد.

 واین سوال که اگر عملکرد نماینده در این هشت سال برای مردم رضایت بخش بود بازهم این همه نگرانی و اضطراب برای ایشان وجود داشت؟ هرچند با همه برنامه ریزی ها و پیاده کردن مردم روستاها و شهرهای اطراف توسط چندین دستگاه خودرو در کوچه های اطراف میتینگ باز هم جمعیت مورد نظر با وجود بزرگنمایی های رسانه های نزدیک به تاج گردون بنا براظهارات مردم و مشاهده میدانی راقم به نسبت انتظاری که از غلامرضا تاج گردون پس از هشت سال نمایندگی آن هم در این جایگاه می رفت تفاوت چندانی  از نظر جمعیت با همایش های انتخاباتی سایر کاندیدا نداشت بلکه به مراتب کمتر هم به نظر می رسید.

 که با این اتفاق ،حتی اگر روز جمعه نام غلامرضا تاج گردون هم از صندوق رای مردم بیرون بیاید باز هم ضربه سنگینی به اعتبار و نام تاج گردون در منطقه و مجلس خواهد بود(خصوصا با حرف و حدیثی که در رابطه با تایید صلاحیتش  بوجود آمد) و این را خود او نیز به خوبی درک و لمس کرده و در بسیاری از نشست ها گفته من برای اقتدار در مجلس و گرفتن حق و حقوق بهتر برای شما نیاز به ۸۰ درصد آراء دارم که این حرف با توجه به تغییر خواسته های مردم و نارضایتی از عملکرد اطرافیان وی بدون شک محال به نظر می رسد و امروز شاهد هستیم مهم ترین و مطرح ترین رقیب این روزهای غلامرضا تاج گردون یعنی سید قدرت الله حسینی پور به صراحت و با قاطعیت از پیروزی خود سخن می گوید و تاکید می کند برای مردم هوای تازه لازم است و این مردم لایق عزت هستند و نه تحقیر از سوی عده ای از لیدرهای منافع طلب و جاه طلب غلامرضا تاج گردون.

 قطعا مشکلاتی که تاجگردون امروز با آن دست و پنجه نرم می کند در گذشته توسط بسیاری از دلسوزان شهر به ایشان تذکر داده شده بود اما وی هیچ گاه به حرف کسی توجه نکرد و با کنار زدن نخبگان و توجه به عده ای خاص که مورد غضب مردم بودند و با انتشار بیانیه های گاه و بی گاه نارضایتی بسیاری در میان مردم و خدمتگزاران شهر ایجاد کردند. امروز هم  باید غلام تاج گردونی ها تاوان سنگینش را با چیدن تریلر و کامیون برای بزرگ جلوه دادن همایش انتخاباتیش پس بدهد.

کاهش قابل توجه آراء غلامرضا تاج گردون و نزدیک شدن میزان  آراء رقبای اصلی وی خصوصا سید قدرت الله حسینی پور کار را برای او دشوار کرده به طوری که رسانه های نزدیک به وی با شتاب زدگی اقدام به بزرگنمایی کرده و این همان آه و ناله مادران وپدران، جوانان مظلوم و بیکار  و همه کسانی که در این هشت سال از این نماینده و خانواده و اطرافیان آن آسیب دیده اند، است.

 آنچه مسلم است مردم بدنبال هوای تازه هستند و این را با حمایت از کاندیدای جوان همچون زینل زاده و عسکری فریاد زده اند و با حمایت از سید قدرت الله حسینی پور بدنبال تجربه و جوانگرایی و وحدت بین این سه کاندید برای ایجاد یک تغییر بزرگ در گچساران و باشت و عبور از بی عدالتی و تبعیض و همچنین رویش جوانان در کنار تجارب بزرگان هستند حال هرچه آقای غلام تاج گردونی ها می خواهد کلیپ ، جشن و تریلر به جای مردم و غیره بیاورد.

مردم فقط تغییر و هوای تازه در گچساران باشت می خواهند و این را همه مردم می دانند حتی آنهایی که به اجبار درکنار وی مانده اند. کار تمام است اینبار توسط مردم ،برای مردم دوران خان و خان بازی و بی عدالتی به سر رسیده وعده ما ۲ اسفند عبور از غلامرضا  تاجگردون.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها