نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1398 - 10:58
برادران و خواهران ایلیاتی من آیا رگ غیرت و تعصب شما از تحقیر دختر قشقایی و توهین های تاج گردون به فرزند ایلتان که البته از خانواده شهدا و دارای دو برادر شهید به جوش نیامده است؟ به راستی شما هم ایلی عزیز بدنبال چه هستی ؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا محمدی_شب گذشته غلامرضا تاجگردون یا به قول مجری اش مهرداد علیپور،  غلام تاج گردونی ها و نه غلام خدمت به مردم گچساران در سخنانی توهین آمیز و از سر کینه ونفرت به صورت غیر مستقیم یکی از لیدرهای اصلی و محبوب قشقایی ها را مورد اهانت قرار می دهد و به او تهمت پا منقلی بودن می زند نا خودآگاه به یاد بزرگان و نام آوران این ایل سترگ می افتم که به راستی اگر اکنون در قید حیات بودند و این سخنان را از یک کاندیدای نمایندگی مجلس آن هم در قامت یک فرد محبوب و محجوب بلکه کسی که تا همین چندی پیش تایید صلاحیتش نقل محافل سیاسی و غیرسیاسی و حتی شبکه های معاند نظام اسلامی بود، واقعا چه واکنشی نشان می دادند.

به راستی چه بر سر غیرت و تعصب اهالی ایل بزرگ قشقایی در هشت سال دوران نمایندگی غلام تاج گردونی ها آمده که با وجود اینگونه تهمت ها و توهین ها هنوز عده ای محدود از این ایل بزرگ پشت سر وی راه افتاده و برایش کل و هورا می کشند .

 به راستی توهین و شکستن غرور یک دختر با غیرت ترک که تنها امیدش برای گره گشایی از مشکلش تقاضا از نماینده شهرش بوده و غلام تاج گردونی ها آن طور با او رفتار می کند کافی نبود تا قشقایی های طرفدار وی دست از  حمایت کشیده و به کمپین ایل بزرگ خود برگردند تا ننگ بی غیرتی و بی تعصبی بر پیشانی این ایل نخورد .

 حال که غلام تاج گردونی ها با عبور از خطوط قرمز قشقایی ها شروع به توهین و تهدید و تحقیر اهالی این ایل در گچساران کرده است و به صراحت در حال تفرقه افکنی میان ایل سترگ قشقایی است و با بیان اینکه شما جرات فلک کردن من را نداشتی و نداری اما هم ایلیاتی های خودرا فلک کرده ای ، به طور غیرمستقیم می گوید که من کاری با ایل شما کرده ام که خودتان در حال خودزنی هستید و فقط زورتان به هم ایلیتان خواهد رسید.

 به راستی اهالی ایل بزرگ قشقایی تا کی می خواهید در خواب غفلت باشید و غلام تاج گردونی ها به راحتی میان شما تفرقه بیافکند. روی صحبتم با کسانی است که در همایش غلام تاج گردونی ها با جمعی از ایل بزرگ قشقایی شرکت خواهند کرد.

برادران و خواهران ایلیاتی من آیا رگ غیرت و تعصب شما از تحقیر دختر قشقایی و توهین های تاج گردون به فرزند ایلتان که البته از خانواده شهدا و دارای دو برادر شهید به جوش نیامده است؟ به راستی شما هم ایلی عزیز بدنبال چه هستی ؟.

 یکبار هم که شده مقابل ظلم و تبعیض ایستادگی کن و نگذار غیرت ایلت پایمال شود ایل تو از نسلِ صولت الدوله و حکیم جهانگیرخانِ قشقایی است بپاخیز یکبار برای همیشه خودت را بند تحقیر و توهین رها کن  آغوش ایل همواره به روی شما باز است اما زمان تحقیر و تهمت به سر رسیده است.

خود را رها کن و به برادران و خواهران هم ایلیت بپیوند. قطعا پیروزی از آن شمااست عزت ایل سترگ قشقایی را با مادیات و هواهای نفسانی  چندروزه دنیا معامله نکن امروز برادران و خواهران هم ایل شما در انتظار تعصب و حمایت شما هستند. ما قشقایی ها دوش به دوش عزیزان باوی و بویراحمدی اجازه نخواهیم داد انگلیسی صفتها مارا بیش از این ازهم جدا کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها