نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1398 - 13:42
مگر باز بر سر این شهر انقلابی چه آمده که دم از برنو و برنو کشی می زنید خیلی ها در گذشته از ترس انقلابیون به سوراخ موشها گریختند و نام و نشان عوض کردند و حال امروز هم از مباشر خان دم میزنی؟!!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حسین محمدی_جناب آقای تاجگردون !شما از حامیان میرحسین موسوی و کروبی در استان بوده‌اید و بعد از گذشت 10 سال از آن فتنه عظیم نه تنها آن شورش و براندازی را فتنه نمی‌دانید و فتنهٔ فتنه گران را محکوم نکرد‌ه اید بلکه بصورت مستقیم و غیر مستقیم از سران فتنه حمایت کرده و با آن‌ها همنشین و همراه هستید.

با توجه به دعوت جوانان انقلابی برای حضور در ۹دی شما هیچ عکس العملی هم نشان نداده اید و در سخنان اخیر خود دیگران را متهم به کاسبان فتنه کرده اید؟!!. با توجه به اهداف فتنه گران (براندازی نظام اسلامی، تخریب جایگاه ولایت فقیه، اختلاف بین امت اسلامی، جدایی دین از سیاست و وابستگی به آمریکا و غرب) پرواضح است که منافع ناشی ازبه ثمر رسیدن این اهداف به جیب کسانی می‌رود که با عنایت به سوابق تاریخی، با هر نوع حکومتی و نظامی سازگار می‌شوند و از میوه باغ هر نوع نظامی بهره مند هستند.

با توجه به اینکه ولی امر مسلیمن در اکثریت سخنان خود، خطرات آن فتنه را یاد آور می‌شوند، شما در نقطه مقابل، جبهه فتنه گران را حمایت کرده و تاکنون هیچ سخنی مبنی بر تعارض با فتنه نگفته‌اید و طرفداری از ولایت فقیه یعنی عمل به سخنان ایشان، دوستی با دوستان او و برائت از مخالفین ایشان و حال جنابعالی در کجا ایستاده‌اید!؟.

شواهد و اسناد نشان می‌دهد که اصحاب و انصار فتنه در افزایش و تحکیم پروژه تحریم و فشار برملت ایران برای پذیرش خواسته‌ای آمریکا نقش اساسی داشته‌اندو عده‌ای از سرمایه داران و مدیران دولت آقای هاشمی و خاتمی در جریان تحریم اقدام به خرید دلار و تاسیس بنگاه های مالی و ارزی کرده‌اند و از این موقعیت با افزایش هزار درصدی سرمایه خود سود‌های کلانی به جیب زده‌اند، آقای تاجگردون، آقایان مرحوم نبی‌زاده، جعفری و حسینی نمایندگان ادوار گذشته  مجلس بوده‌اند تمام دارایی های این سه نفر به اندازه یک صدم سرمایه شما نیست.

کاسبان کسانی هستند که در یک دوره ۲۰ ساله میلیارد‌ها تومان سرمایه جمع آوری کرده‌اند یا کسانی که توان خرید یک پراید را ندارند؟!، شما که می‌گویید اینها دکان باز کرده‌اند، پس چرا سود این دکان در جیب دیگران سرازیر شده است!؟.

در طول 8سال گذشته تمام بنر‌های تبلیغاتی و بیلبورد‌ها و دعوتنامه‌های گردهمایی‌ها و همایش‌های جنابعالی با الفاظ قومی و طایفه‌ای بوده است که قبل ازآن سابقه نداشته و مردم شهرستانهای گچساران و باشت، تحت عنوان «مردم شهیدپرور و انقلابی» مورد خطاب قرار می‌گرفتند.

جنابعالی و سخنرانان گردهمایی‌ها با تحریک احساسات قومی سعی در جذب آرای مردم داشته وجملاتی از قبیل «فرزند باوی» «به مردم باوی بپیوندید» «کاکا، کاکا را درک می‌کند» «کاکای خود را تنها نگذارید» جملاتی است که مبنای قومیتی دارد.

جناب آقای "م.د" که با سفارش ها و رابطه نزدیک با شما به جایگاه رسید امروز یکی از متهمین بزرگترین پرونده اختلاس است راستی رابطه شما با خانواده چنین افرادی چیست؟ ... مگر باز بر سر این شهر انقلابی چه آمده که دم از برنو و برنو کشی می زنید خیلی ها در گذشته از ترس انقلابیون به سوراخ موشها گریختند و نام و نشان عوض کردند و حال امروز هم از مباشر خان دم میزنی؟!!.

متاسفانه سخنان غلامرضا تاجگردون باعث می شود که شهدای شهرمان در بهشت اشک  بریرند ،اما شک نکنید که به زودی همه پرده ها کنار خواهد رفت ... مكروا و مکر الله والله خير الماكرين.

و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها