نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1398 - 7:57
رسوایی از آن کسانی است که هر کاری می کنند و فکر می کنند که با عدم پاسخگویی و گذر زمان مردم به فراموشی می سپارند!،چرا آقای نماینده راجع به نحوه اسفبار و تبعیض آمیز جذب در این هشت سال سکوت کرده و دوست دارند همچنان در سالها پیش بمانند؟؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رضا حسین پور در مطلبی ارسالی به این پایگاه خبری تحلیلی در واکنش به یادداشت منتشر شده در تاریخ ۷ مهر ماه جاری توسط "محمد احسانی"  در فانوس زاگرس، نوشت: چقدر بی شرمانه و با پررویی قلم زده اید. عجیب است که چشم بر مرقومه پاکدل بسته و هرچه خواسته اید فرض کرده و سپس قلم فرسایی کرده اید!.

هیچ هم قطار و دوستی از پاکدل چنین خواسته و سئوالی از پاکدل نداشته است، بلکه پاکدل که بر عکس ارباب شما با کمال افتخار جذب نیرو در زمان خود را مطابق ضابطه انجام داده است از هر نوع شفاف سازی واهمه ندارد و عجیب است که شما و همفکرانتان چشم خود را بر آن متن مستدل پاکدل بسته اید که در آن صراحتاً تاکید کرده است که بدلیل اینکه ضابطه حاکم بوده است نیازی به پارتی بازی و دخالت بنده و به عبارتی استفاده از هیچ رانتی نبوده است و خودبخود از همه اقوام و اقشار به نسبت جذب شده اند، بسته اید یا واقعا چشم بینا ندارید.

نکته مهم دیگری که هم حکایت از ناآگاهی و بی اطلاعی شما و دوستانتان دارد و هم اعترافی است به بی عرضگی تان، این است که گفته اید پاکدل نیروی مازاد جذب کرد که تا مدتی فرصتها گرفته شد و بدتر اینکه نوشته اید مجوز نیروهای مازاد را تاجگردون گرفت.

عزیز متملق و بی اطلاع: اولا هیچ جذبی در زمان پاکدل بدون مجوز انجام نشده است و هیچ مجوزی بدون کاری سنجی داده نمی شود و جالب است که حتی یک نفر نیروی مازاد و حتی جذب بی ضابطه وجود نداشته است بگونه ای که بعد از اینکه با ادعاهای واهی همچون شماهایی، بازرسی ورود کرد و کلیه مستندات، مدارک، آمار و نحوه جذب را بررسی نمود و پس از دوسال کار قضایی بالاخره بر عملکرد پاکدل صحه گذاشته و رای به نفع ایشان صادر و برعکس دو مدیر عامل دوران بی ضابطه نماینده فعلی هرکدام به هفتاد ضربه شلاق محکوم شدند. اگر واقعا پاکدل اینقدر مقتدر بوده که کارآفرینی کند و مجوز هم بگیرد و با ضابطه هم جذب کند پس حکایت از با عرضگی ایشان و برعکس بی عرضگی دوستان شما دارد.

در خصوص نیروهای مازاد هم حتما می دانید نیروهای مذکور هیچ ارتباطی با دوران پاکدل نداشتند بلکه این نیروها در زمان تبلیغات انتخابات سال 94 بنا به سفارش نماینده به صورت روز مزد وارد حراست شدند تا فقط اقاربشان فریب داده شده و رای شان گرفته شود و پس از پایان انتخابات بدلیل نداشتن مجوز، اخراج و رئیس بیچاره حراست نیز بخاطر همین تخلف برکنار شد تا اینکه بعد از چند سال مجوز برگشت بکار آنها گرفته شد که آن هم دستخوش تغییرات جدید شد که بماند. جهت اطلاع بی اطلاعتان تاریخ شروع بکار حتی یک نفر از آنها هم به زمان پاکدل بر نمی گردد. حال این سوال باقی می ماند که چرا شما این دروغهای بزرگ را می گویید؟.

نکته بسیار مهم که بارها از سوی پاکدل عنوان شده و اربابتان و نوکرهایشان از آن فراریند این است که پاکدل عنوان کرده است که آمادگی دارد تا اسامی افراد جذب شده از ابتدای مدیر عاملی بنده تا امروز ( تاکید می کنیم تا امروز ) با نحوه جذب آنها اعلام شوند تا میزان ضابطه مندی و توزیع نیرو مشخص شود و آنوقت قطعا سیه روی می شود هر که در او غش باشد.

در بخش دیگری مانند خود نماینده که چشم بر کارهای بزرگ بسته و صحبت از کولر آبی که حد و اندازه خودشان است می کنند، شما نیز اشاره ای داشته اید، باید عرض کرد واقعا شما که فرودگاه، زیرگذر، دانشکده نفت، بیمارستانها، مجموعه های چندمنظوره ورزشی پروژه های بزرگ مانند آنها را نمی بینید، چطور انتظار هست کارهای دیگر را ببینید؟.

در نهایت نماینده فعلی و همه کسانی که سنگش را به سینه می زنند با این فرافکنی ها و فرارهای رو به جلو نمی توانند از تبعیضها، بی عدالتی ها، عدم شایسته سالاریها، نخبه کشی ها، نوچه پروری ها، رها کردن پروژهای بزرگ مانند پالایشگاه لیشتر و چسبیدن به کارهای کوچک و سودآور خانوادگی و مخصوصا جذب فله ای و بی ضابطه نیرو در این هشت سال در نفت و دیگر ادارات و سازمانها طفره روند.

لیستهای که بارها در فضای مجازی منتشر شد و در برخی موارد چهار برادر و خواهر جذب شده و سایرین مورد کوچکترین توجهی قرار نگرفته اند در حافظه مردم موجودند. اصلا اگر یک جو شهامت دارید مانند پاکدل اعلام کنید در این هشت سال چه ضابطه ای داشته اید؟ چند بار آزمون برگزار کرده اید؟ افراد را بر چه اساسی بکار گرفته اید؟ چرا نماینده هیچوقت پاسخگو نیست؟ چرا دوست دارید در ده سال پیش بمانید؟ پس لااقل شرم کنید و ساکت باشید.

شک نکنید رسوایی از آن کسانی است که هر کاری می کنند و فکر می کنند با عدم پاسخگویی و گذر زمان مردم آن را به فراموشی می سپارند و در فرصتهایی مانند موردی که اخیرا پاکدل کاملا مستند از روش عدالت مدارانه خود دفاع کرده می خواهند با سو استفاده و دروغ پردازی و تفسیر به رای، بر گّندی که خودشان زده اند سر پوش بگذارند ولی بدانید که مردم آگاهند و فریب این گونه بازیها را نخواهند خورد.

انتهای پیام

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها